Forum motofun.ch
Motorrad, Pässe und Touren
Herzlich Willkommen
 
Sie sind nicht eingeloggt.
LoginLogin Kostenlos anmeldenKostenlos anmelden
BeiträgeBeiträge MembersMitglieder SucheSuche HilfeHilfe
VotesUmfragen FilesDateien CalendarKalender BookmarksBookmarks
Scott Ransom

Anfang   zurück   weiter   Ende
Autor Beitrag
Dr Frutiger
Experte


Beiträge: 398
Ort: Frutigen

Hobby: schiessen und bike


New PostErstellt: 25.05.07, 20:46  Betreff: Scott Ransom  drucken  Thema drucken  weiterempfehlen

Ransom ist die neuste Entwicklung von Scott. Es handelt sich um All Mountain Bikes. Diese sind für Alpen Überquerungen und Freeride sehr gut gemacht. Auch für die Bikeparks sind diese Bikes geeignet. Das spezielle an den Bikes ist der Equalizer Dämpfer, ist ähnlich wie beim Genius.

Der Equalizer Dämpfer hat drei Stufen die dierekt vom Lenker aus bedient werden können: Full Mode (Federweg von 165 mm) Traction Mode (Halber Federweg) und noch Lock Out (Dämpfer blokiert)

Den Ransom Rahmen gibt es in CR1 Carbon Technologie und wiegt mit dem Dämpfer gerade mal 3080 Gramm. Das Ransom LTD ist das leichteste All Mountain Bike auf dem Markt.

Speter möchte ich mir mal so eines Leisten. Das Ransom 10 oder 20.

Gruss




____________________
Lebe dein Leben so, dass du an deinem Todestag sagen kannst: Ich habe gelebt und es war geil!



Dateianlagen:

Ransom LTD.jpg (51 kByte, 600 x 600 Pixel)
Anzeige optimiert für beste Darstellung.
Großansicht - speichern

EQUALIZER.jpg (138 kByte, 1.500 x 1.125 Pixel)
Anzeige optimiert für beste Darstellung.
Großansicht - speichern

Ransom 10.jpg (47 kByte, 450 x 350 Pixel)
speichern

Ransom 20.jpg (20 kByte, 350 x 211 Pixel)
speichern

nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden
Mättu
Vielschreiber


Beiträge: 33
Ort: Lenk

Hobby: Velo+Karate

New PostErstellt: 19.08.07, 12:26  Betreff: Re: Scott Ransom  drucken  weiterempfehlen

Sälü Frutiger. Welles Bike isch de Besser ts 10 oder 20. U wievil ch choschdet ca. so es Bike? Gruess Mättu

nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden
Dr Frutiger
Experte


Beiträge: 398
Ort: Frutigen

Hobby: schiessen und bike


New PostErstellt: 19.08.07, 14:11  Betreff: Re: Scott Ransom  drucken  weiterempfehlen

Sälü Mättu

Ransom 10 het eifach besseri Bremsä u bessers Trätlager u no anderi Komponäntä wo 20 chli schlächter isch. Zu dä Prisä: Ransom 10 chostet 7000.- u Ransom 20 chostet 6000.-

Wotsch dir äs neus Bike choufä?

Gruss




____________________
Lebe dein Leben so, dass du an deinem Todestag sagen kannst: Ich habe gelebt und es war geil!
nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden
Mättu
Vielschreiber


Beiträge: 33
Ort: Lenk

Hobby: Velo+Karate

New PostErstellt: 04.09.07, 20:19  Betreff: Re: Scott Ransom  drucken  weiterempfehlen

Hoi Frutiger.

Ja abr so viel Gäld möchti jetzt scho ned usgä.

Würdisch du mier es anders Guets Bike empfäle?

Gruess mättu 



nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden
Dr Frutiger
Experte


Beiträge: 398
Ort: Frutigen

Hobby: schiessen und bike


New PostErstellt: 09.11.07, 17:35  Betreff: Re: Scott Ransom  drucken  weiterempfehlen

Hallo Leute

Hüt isch äs so wit gsi. I ha mis neuä Ransom 10 chönä ga abhollä!  Schad isch itz scho fasch dr winter ibrochä, aber wer weiss, vielächt wirds wieder warm. Ha natürlich scho äs paar Föteni gmacht.

Wie viel wotsch de usgä für nes bike?

Gruss




____________________
Lebe dein Leben so, dass du an deinem Todestag sagen kannst: Ich habe gelebt und es war geil!



Dateianlagen:

DSC00372.JPG (635 kByte, 2.048 x 1.536 Pixel)
Anzeige optimiert für beste Darstellung.
Großansicht - speichern

DSC00376.JPG (632 kByte, 1.536 x 2.048 Pixel)
Anzeige optimiert für beste Darstellung.
Großansicht - speichern

nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden
Ryter Administrator

Administrator

Beiträge: 1429
Ort: Steffisburg Schweiz

Hobby: Motorrad, Computer


New PostErstellt: 14.11.07, 17:57  Betreff: Re: Scott Ransom  drucken  weiterempfehlen

Hallo Matthias das isch ja scho fasch kes Velo me, da bruchsch doch ä Füehreruswis!  Äs schöns Vehikel hesch kouft, pass eifach uf dass es di nid litzt, süsch het de dä Troumchare äs Näggi ab. Jitz chunt ja dr Winter, - also nume aluege...

    




____________________
Geh oft den Weg zum Haus deines Freundes, denn Unkraut überwuchert sonst den unbenutzten Pfad!


[editiert: 14.11.07, 20:46 von Ryter Administrator]
nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden Website dieses Mitglieds aufrufen
Dr Frutiger
Experte


Beiträge: 398
Ort: Frutigen

Hobby: schiessen und bike


New PostErstellt: 14.11.07, 20:03  Betreff: Re: Scott Ransom  drucken  weiterempfehlen

Mit dem Vehikel fahreni o im winter, uf äm vitaparcour. Du hesch di bmw töff scho igwinteret? Fahrsch du eigentlich o ski, hermann?


____________________
Lebe dein Leben so, dass du an deinem Todestag sagen kannst: Ich habe gelebt und es war geil!
nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden
Ryter Administrator

Administrator

Beiträge: 1429
Ort: Steffisburg Schweiz

Hobby: Motorrad, Computer


New PostErstellt: 14.11.07, 20:44  Betreff: Re: Scott Ransom  drucken  weiterempfehlen

Mi BMW wird nid igwinteret! Dä isch z ganz Jahr glöst. Das funktioniert ä so: D Versicherig louft z ganz Jahr, aber i zahle nume für 9 Monet Prämie. D Gsellschaft seit sech: Bi Hudelwätter fahrt dä ja nid, aber är söll z.B. im Februar wenns ä schöne Tag git, chönne ga fahre. Das isch ä gueti Lösig. Wil d Bläch abgä u wider ga löse brucht Zyt u chôschtet nume.

Gsesch Mättu, i cha also o im Winter fahre weni wott us mer nid zgfährlich erschint.
Schi bini natürlich als Frutiger o gfahre, bis i grouehaft d Scheiche broche ha, da isches mir doch zimlich verleidet. Speter geng mit mine Buebe. Jitz aber net me, Mättu mir ere künschluche Huft, wott lieber nüt riskiere.
Dir guet Bike!




____________________
Geh oft den Weg zum Haus deines Freundes, denn Unkraut überwuchert sonst den unbenutzten Pfad!
nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden Website dieses Mitglieds aufrufen
Dr Frutiger
Experte


Beiträge: 398
Ort: Frutigen

Hobby: schiessen und bike


New PostErstellt: 15.11.07, 18:10  Betreff: Re: Scott Ransom  drucken  weiterempfehlen

Mi Vater het ja o äs neus huftglenk u fahrt no ski. Das muess ja ha, schüsch weri öbis nid guet. Wot drum durä winter o mal chli bikä, das i de im früehlig i dbike feriä cha u fit bi. Cha aber nume am wuchäendi ga, will am abe isch recht dunkel.  Es git zwar gueti liechter für zbike, aber die chostä mir zviel. Also meinä so richtig super lampä.

De wirdä i die nie gseh uf dr pistä? De chönte mir zäme i zapré ski.

Gruss




____________________
Lebe dein Leben so, dass du an deinem Todestag sagen kannst: Ich habe gelebt und es war geil!
nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden
Sortierung ndern:  
Anfang   zurück   weiter   Ende
Seite 1 von 1
Gehe zu:   
Search

powered by carookee.com - eigenes profi-forum kostenlos