Forum motofun.ch
Motorrad, Pässe und Touren
Herzlich Willkommen
 
Sie sind nicht eingeloggt.
LoginLogin Kostenlos anmeldenKostenlos anmelden
BeiträgeBeiträge MembersMitglieder SucheSuche HilfeHilfe
VotesUmfragen FilesDateien CalendarKalender BookmarksBookmarks
Ich...

Anfang   zurück   weiter   Ende
Autor Beitrag
mc_pH
Registrierter Benutzer


Beiträge: 1
Ort: Nussbaumen AG

Hobby: Webdesign + Unterhalt, Rappe&Freestyle, Produce, Unihockey


New PostErstellt: 08.01.08, 15:45  Betreff:  Ich...  drucken  weiterempfehlen

hallo erstmal:)
Also..eigentlich bin ich uf de Suechi nach Arbetsbuechiträg gsi und bin via Google uf das Forum gstosse. Findes sehr interessant und het viel Inhalt. Ich findes super, das ehn Lehrer sones Forum uf Bei stellt für d'Lehrlinge.
Arbetsbuechiträg hani ja gfunde, merci!Wird in nächschter Zit au paar vo mine ufelade (ja...es sind mittlerwiile scho über 30:))

und na zu mir...
Min Name isch Thomas und chume us Nussbaume im schöne Aargau..Mini Lehr als Sanitär machi bi de Firma Käufeler AG in 5430 Wettingen AG. Bin im Moment im 2. Lehrjahr und id Schuel gani id Bruefsschuel Lenzburg.

Hobbys..
- Webdesign&Unterhalt: für die wo wend luege... http://www.deftunes-records.ch (eusi eigeti Homepage) und http://www.jsnb.ch.vu (für CEVI Jungschar Nussbaume; isch ja im Uufbau, wobii s'Design scho fertig ish!)
- Unihockey bim UHC Baden und Schiedsrichter bim SUHV (Swiss Unihockey Verband)
- Rappe&Freestyle, Produce...Mit paar Kollege meh zum Spass Tracks schriebe, ufneh und mastere usw.. und a Rapbattles goh freestyle und au normali Uftritt womer Freestylet...(Partys usw.)

Falls sich öber wot mit mir persönlich Unterhalte oder ergend öbis wot säge hani mini MSN Adresse bi mim Profil hinterloh...
Und no zu dere Zit woni schriebe: Nid das öber meint ich mach blau oder so: mer hend bis hüt Ferie gha=)...



[editiert: 08.01.08, 16:07 von mc_pH]



I wellem Lehrjahr sind ehr so?

   1. Lehrjahr
   2. Lehrjahr
   3. Lehrjahr

nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden Website dieses Mitglieds aufrufen
Sortierung ndern:  
Anfang   zurück   weiter   Ende
Seite 1 von 1
Gehe zu:   
Search

powered by carookee.com - eigenes profi-forum kostenlos