Forum motofun.ch
Motorrad, Pässe und Touren
Herzlich Willkommen
 
Sie sind nicht eingeloggt.
LoginLogin Kostenlos anmeldenKostenlos anmelden
BeiträgeBeiträge MembersMitglieder SucheSuche HilfeHilfe
VotesUmfragen FilesDateien CalendarKalender BookmarksBookmarks
Fasnacht

Anfang   zurück   weiter   Ende
Autor Beitrag
römu
Experte


Beiträge: 286
Ort: Steffisburg

Hobby: Landhockey, Aarä, Kollegä, Schlafä, ässä!!!, Natur, Pokern


New PostErstellt: 02.02.06, 17:54  Betreff: Fasnacht  drucken  Thema drucken  weiterempfehlen

So äs isch so wit! d fasnach faht a!!!isch geil!! i weiss bösi zungä sägä guggämusig isch ke musig, da wird nur düränandr gschpiut u am schluss tönts irgändwiä u angäri sägä d fasnäch isch nur äs massäbesüfnis!!!abr i fingä d fasnäch u d guggämusig geil!!!aui si ufgsteut überau isch guäti stimmig ir stadt das fingi guät!!!hehe

i hoffä mau i bi nid dr einzig wo fasnacht geil fingt!!!




____________________

mä hets nid liächt, abr liächt hets eim...


[editiert: 02.02.06, 18:04 von römu]
nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden
Mischu
Experte


Beiträge: 183
Ort: Steffisburg

Hobby: klettern, skate, boarde


New PostErstellt: 12.02.06, 17:25  Betreff: Re: Fasnacht  drucken  weiterempfehlen

chäschuechä!
 hie zthun isch ja wou nid dür hit los... fasnacht idch hie nid geill.
muesch mau uf luzern ga gugge dert läbt die stadt de angers.
selee



____________________
Es kann Dir jemand die Tür öffnen - hindurchgehen mußt Du selbst
nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden ICQ-Nachricht an dieses Mitglied senden
römu
Experte


Beiträge: 286
Ort: Steffisburg

Hobby: Landhockey, Aarä, Kollegä, Schlafä, ässä!!!, Natur, Pokern


New PostErstellt: 12.02.06, 20:24  Betreff: Re: Fasnacht  drucken  weiterempfehlen

ja, mir heis drum mit märä sim geburtstag verbundä!isch hammer geil usächo




____________________

mä hets nid liächt, abr liächt hets eim...

nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden
roger
Dauerschreiber


Beiträge: 55
Ort: steffisburg



New PostErstellt: 14.02.06, 08:44  Betreff: Re: Fasnacht  drucken  weiterempfehlen

hey mischu

da muesi dir aber würklech recht gä!! bi vor zwo wuche zluzern ar fasnacht gsi!! i bi am friti zum kolleg und de si mer vom eufi  bis am morge am 7i ad fasnacht, denn direkt ga  zmörgele ir beiz. anschliessend hei chli ga schlafe, am nami a umzug u am abe simer no einisch vom samschti am 10i bis am sunnti am nami am abe am 8 grad düregmacht!!!
däm sägeni fasnacht!!! u nid das womer hie zthun hei, das isch ja e meh besseri geburiparty!!!! 

mis einzige problem isch gsi, dasi am mänti wider ha schueu gha!! i bi ehrlech gseit wärend em unterricht ipennet so wis bim herr ryter o scho isch vorcho, er hets nume nid gmerkt, das fiischter isch gsi!! läck isch das hert gsi, nid izschlafe, i has nid gschafft aber i ha extrem kämpft!!!

grüessli





nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden Website dieses Mitglieds aufrufen
Benu
Experte


Beiträge: 786
Ort: Münsingen

Hobby: Schiessen, PC, Auto, Velo, Ausgang


New PostErstellt: 14.02.06, 12:23  Betreff: Re: Fasnacht  drucken  weiterempfehlen

U derzue sicher no ä mega alkfahne gha?? Geit bi üs ade schützefescht aube glich, hehe.

greez




____________________
Meine Knochen könnt ihr brechen, meinen Glauben nicht, mein Wille ist unantastbar!!
nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden Website dieses Mitglieds aufrufen
Mischu
Experte


Beiträge: 183
Ort: Steffisburg

Hobby: klettern, skate, boarde


New PostErstellt: 14.02.06, 17:07  Betreff: Re: Fasnacht  drucken  weiterempfehlen

ja schissdräck benu!

wemä ane lan geit chuntme so hei



____________________
Es kann Dir jemand die Tür öffnen - hindurchgehen mußt Du selbst
nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden ICQ-Nachricht an dieses Mitglied senden
Benu
Experte


Beiträge: 786
Ort: Münsingen

Hobby: Schiessen, PC, Auto, Velo, Ausgang


New PostErstellt: 14.02.06, 18:44  Betreff: Re: Fasnacht  drucken  weiterempfehlen

Ja da hesch du scho rächt, ade LANs wird aube bi üs o zwüschine gülleret! aber i nid, wöu i ga nid alkohlisiert a pc!




____________________
Meine Knochen könnt ihr brechen, meinen Glauben nicht, mein Wille ist unantastbar!!
nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden Website dieses Mitglieds aufrufen
roger
Dauerschreiber


Beiträge: 55
Ort: steffisburg



New PostErstellt: 15.02.06, 11:35  Betreff: Re: Fasnacht  drucken  weiterempfehlen

hey benu

ja das muesi zuegä das hani usnahmswiis mau gha!! i bi eigentlech nid eine wo suft, doch einisch im jahr isch fasnacht und de chames o gniesse!!
da i ke fründin ha, hets o niemer gstört!!
faus i denn eini hätt gha hättis wäg ire underlah, i hasses aube o öpper zküsse wo e auk-fahne het. vom rouke fömer scho gar nid a......!!

ja schützefescht si o bekannt derfür!! es si aber nid die einzige fest. i ha müesse lehre, dases ade hockey-fescht o grob zue und här geit, doch i ha bis itz no chönne widerstah!! so eis zwöi bierli ja aber meh de o nid!!

"zläbe isch kes bier, schüsch hättis scho lang gsoffe"!!  





nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden Website dieses Mitglieds aufrufen
Sortierung ndern:  
Anfang   zurück   weiter   Ende
Seite 1 von 1
Gehe zu:   
Search

powered by carookee.com - eigenes profi-forum kostenlos