Forum motofun.ch
Motorrad, Pässe und Touren
Herzlich Willkommen
 
Sie sind nicht eingeloggt.
LoginLogin Kostenlos anmeldenKostenlos anmelden
BeiträgeBeiträge MembersMitglieder SucheSuche HilfeHilfe
VotesUmfragen FilesDateien CalendarKalender BookmarksBookmarks
100 jähriger Schütze

Anfang   zurück   weiter   Ende
Seite: 1, 2
Autor Beitrag
General Schmid
Experte


Beiträge: 342
Ort: Wydimatt 146

Hobby: Schwingen, Schiessen


New PostErstellt: 13.03.07, 20:32  Betreff: 100 jähriger Schütze  drucken  Thema drucken  weiterempfehlen

heiter hüt im Blick gseh dr 100 Jährig Ma wo no schiesst u hür wet dr 75 Kranz wet mache im fäudschiesse.

weni vilich mau so aut wirde weisses ni

finges no idrücklech irgendwie dasme i däm auter no cha schiesse

leidr hani grad nüt gfunge über ihn




____________________
Dumm ist der der dummes tut


[editiert: 13.03.07, 20:36 von General Schmid]
nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden
knefr
Experte


Beiträge: 176

Hobby: Literatur, Wandern

New PostErstellt: 14.03.07, 16:16  Betreff: Re: 100 jähriger Schütze  drucken  weiterempfehlen

Ja - ziele im Läbe u träffe derzue, das wott jede richtige Schwyzer Bueb. Oder - Jüngling auf im Land des Tell, werde Jungschütz auf der Stell! knefr



nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden
General Schmid
Experte


Beiträge: 342
Ort: Wydimatt 146

Hobby: Schwingen, Schiessen


New PostErstellt: 14.03.07, 19:06  Betreff: Re: 100 jähriger Schütze  drucken  weiterempfehlen

das bini scho jungschütz

mache hüt i 10 tag grad dr 3 kurs




____________________
Dumm ist der der dummes tut

nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden
Benu
Experte


Beiträge: 786
Ort: Münsingen

Hobby: Schiessen, PC, Auto, Velo, Ausgang


New PostErstellt: 14.03.07, 19:52  Betreff: Re: 100 jähriger Schütze  drucken  weiterempfehlen

U i ha au kurse u mache dr schiesslehrer u derzue dr schützemeischter u jungschützeleiter :-p


____________________
Meine Knochen könnt ihr brechen, meinen Glauben nicht, mein Wille ist unantastbar!!
nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden Website dieses Mitglieds aufrufen
Walhalla
Experte


Beiträge: 175
Ort: Belp

Hobby: Schiessen, YB matche!!!


New PostErstellt: 14.03.07, 20:21  Betreff:  Re: 100 jähriger Schütze  drucken  weiterempfehlen

ig ha haut ersch letscht samschtig agfange mitem kurs 1

aber isch no geils gfüeu





... und wenn ihr dann in vielen Jahren sterbend in eurem Bett liegt, währt ihr dann nicht bereit jede Stunde einzutauschen von heute bis auf jenen Tag, um einmal nur, ein einziges Mal nur wieder hier stehen zu dürfen, um unseren Feinden zuzurufen: "ja sie mögen uns das Leben nehmen, aber niemals nehmen sie uns - UNSERE FREIHEIT!!!" 848
nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden
Fabian Stucki
Experte


Beiträge: 166
Ort: Thun

Hobby: Eishockey/ SCB matsche 1931 simer geborä....


New PostErstellt: 14.03.07, 20:31  Betreff: Re: 100 jähriger Schütze  drucken  weiterempfehlen

isch schono idrücklech aber mues sägä so mitem sturmgwehr 90 zschiessä isch würklech geil!! weis ja nid mit was fürerä flintä dä ma schiest aber me muessne bewunderä!!!


____________________
Es kommt wie es kommen muss!!!!!!!
nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden
General Schmid
Experte


Beiträge: 342
Ort: Wydimatt 146

Hobby: Schwingen, Schiessen


New PostErstellt: 14.03.07, 23:17  Betreff: Re: 100 jähriger Schütze  drucken  weiterempfehlen

zgeischlte gfühu isch für mi mitem Karabiner zschiesse obwohu i sehr gärn mitem 90 schiesse. aber bim karabiner weissme de guet was schiesse aube no het gheisse




____________________
Dumm ist der der dummes tut

nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden
putzfrau
Experte


Beiträge: 266
Ort: effretikon



New PostErstellt: 15.03.07, 09:25  Betreff: Re: 100 jähriger Schütze  drucken  weiterempfehlen

und mich gurkts jedesmal aa wänni die dräcksflinte wieder mues i d'finger nä...
...s'erschtuunlichschte isch aber, dassi di guete punktzahle jedesmal dänn erreicht ha, wänni am abig vorher bis am morge früe im usgang gsi bi und en huffe gsoffe ha... vermuetli hani dänn di ruiger hand...



____________________
wo die kacke dampft ... ist es kalt!
nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden
Benu
Experte


Beiträge: 786
Ort: Münsingen

Hobby: Schiessen, PC, Auto, Velo, Ausgang


New PostErstellt: 15.03.07, 13:28  Betreff: Re: 100 jähriger Schütze  drucken  weiterempfehlen

Giele, Standartgwehr/Karabiner11 frei, das rockt!!!


____________________
Meine Knochen könnt ihr brechen, meinen Glauben nicht, mein Wille ist unantastbar!!
nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden Website dieses Mitglieds aufrufen
knefr
Experte


Beiträge: 176

Hobby: Literatur, Wandern

New PostErstellt: 19.03.07, 16:48  Betreff: Re: 100 jähriger Schütze  drucken  weiterempfehlen

Wenn schon mit em 31er Karabiner (Hämmerlilouf + Diopter, früsch gschäftet u nivelliert...!) das isch Musig! knefr



nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden
Benu
Experte


Beiträge: 786
Ort: Münsingen

Hobby: Schiessen, PC, Auto, Velo, Ausgang


New PostErstellt: 19.03.07, 18:16  Betreff: Re: 100 jähriger Schütze  drucken  weiterempfehlen

RICHTIG!!!! U müglechsch no 3cm vor schultere furt ha, triffsch zwar nüt aber es houter so e richtige siech!! Scho aus usprobiert was schmärze bim schiesse heisst!! :-p


____________________
Meine Knochen könnt ihr brechen, meinen Glauben nicht, mein Wille ist unantastbar!!
nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden Website dieses Mitglieds aufrufen
Ryter Administrator

Administrator

Beiträge: 1429
Ort: Steffisburg Schweiz

Hobby: Motorrad, Computer


New PostErstellt: 20.03.07, 10:19  Betreff: Re: 100 jähriger Schütze  drucken  weiterempfehlen

Uf jede Fall han o ig mit em 31-Karabiner gärn u de no sogar guet gschosse. Das het jitz mit Blöff nüt ztüe, ha äs paar Chränz dermit gschosse. U wett de nid preicht hesch, so hets dr wenigschtens eis ghoue, so dass de gwüsst hesch, dass dä Gagel furt isch!!

Mi Vatter het no dr 11-Karabiner gha, dä hani natürlich no, gibi o nid häre.
Im Eschtich steit jitz no ds umboute (uf 1 Schuss) 57-Sturmgwehr. Das Chlepfschitt hani o nid häregä; das hani nämlich zlang uf em Buggel umetreit, we o di letzte WK / EK / Landsturm meischtens uf em Velo...

Aber immerhin hani genau 532 Tag Dienscht gmacht, - zersch mal mache Giele. Aber dr Fritz wird de da mit anderne Zahle chönne ufwarte, gäll Fritze...

Giele, mues näch mal a paar Föteli vo Flicke zeige, wo ni als Flugzügspängler gmacht ha, aber das Zügs isch ir Schuel. I ha eine vo de beschte Jobs gha im Militär, ha sehr viel glehrt, woni ha chönne im Zivile bruche. So z.B. die ganze Aluminiumverarbeitig, Legierige, Niet- aber o Chläbtechnik. Mini Dienschtzyt isch eigetlich ä dritte Lehrzyt gsi mit enerä Superusbildig, i mir perfekt igrichtete Spenglerei, tief inne ir Kavärne, ische smir wohl gsi. Agschisse hets mi nume, wemer hie und da hei müesse indianerle...

Ha vori im düretöggele Dienschtbildli gfunde. Zeigenech die, - ha sälber müesse grinse.




____________________
Geh oft den Weg zum Haus deines Freundes, denn Unkraut überwuchert sonst den unbenutzten Pfad!


[editiert: 20.03.07, 10:59 von Ryter Administrator]



Dateianlagen:

Ryter_Kaempfer.jpg (33 kByte, 264 x 283 Pixel)
speichern

Ryter_hunter_1966.jpg (48 kByte, 550 x 361 Pixel)
speichern

Wachmeischter-Ryter.jpg (32 kByte, 264 x 326 Pixel)
speichern

nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden Website dieses Mitglieds aufrufen
Sortierung ndern:  
Anfang   zurück   weiter   Ende
Seite: 1, 2
Seite 1 von 2
Gehe zu:   
Search

powered by carookee.com - eigenes profi-forum kostenlos