Forum motofun.ch
Motorrad, Pässe und Touren
Herzlich Willkommen
 
Sie sind nicht eingeloggt.
LoginLogin Kostenlos anmeldenKostenlos anmelden
BeiträgeBeiträge MembersMitglieder SucheSuche HilfeHilfe
VotesUmfragen FilesDateien CalendarKalender BookmarksBookmarks
religion

Anfang   zurück   weiter   Ende
Seite: 1, 2, 3
Autor Beitrag
knefr
Experte


Beiträge: 176

Hobby: Literatur, Wandern

New PostErstellt: 20.12.06, 14:36  Betreff: Re: religion  drucken  weiterempfehlen

Mi Meinig punkto Gloube - der Hans Küng läbt übrigens no (isch wohl momentan dr bekanntischt Theologieprofässer) - ich gloube, dass wär a kener Wunder gloubt o ke Realischt isch. Oder ohni Gloube hei mir ke innere Halt! E gueti Zyt: knefr



nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden
Walhalla
Experte


Beiträge: 175
Ort: Belp

Hobby: Schiessen, YB matche!!!


New PostErstellt: 03.05.07, 23:02  Betreff: Re: religion  drucken  weiterempfehlen

schad gits wäge de religione immer chrieg!  

bi üs in bäup söu ja itze di erschti serbisch-orthodoxi chiuche cho! es isch di erschti ir schwiz!  i bi drgäge!!!  mir dörfe ja o nid i frömde länder üsi chiuchene ga boue, u überhoupt hets ja scho bau a jedem strasse egge e angeri religion!





... und wenn ihr dann in vielen Jahren sterbend in eurem Bett liegt, währt ihr dann nicht bereit jede Stunde einzutauschen von heute bis auf jenen Tag, um einmal nur, ein einziges Mal nur wieder hier stehen zu dürfen, um unseren Feinden zuzurufen: "ja sie mögen uns das Leben nehmen, aber niemals nehmen sie uns - UNSERE FREIHEIT!!!" 848



Dateianlagen:

kirche.jpg (83 kByte, 403 x 480 Pixel)
speichern

nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden
Jonny Lam
Dauerschreiber


Beiträge: 65
Ort: Spiez



New PostErstellt: 04.05.07, 18:47  Betreff: Re: religion  drucken  weiterempfehlen

viel vo euch sege sie gloube ni a gott?! si mir erlech, wer het no nie zu gott bettet? heit dir no nie zu gott bettet wes euch schlecht isch gange? i ha das scho viel gmacht und das isch nid so guet we me nur zu gott bettet wes eim schlecht geid, me söll au zu ihm bette wes eim guet geid und sich bedanke, mir schätze das viel z wenig!! ich glaub a e höcheri macht!

Es gloube au a glich gott, jede het nur sini eigede gschicht.





"Ich werde niemals behaupten, die Nr.1 zu sein, aber ich werde auch niemals zugeben, die Nr.2 zu sein."
nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden
Fabian Stucki
Experte


Beiträge: 166
Ort: Thun

Hobby: Eishockey/ SCB matsche 1931 simer geborä....


New PostErstellt: 04.05.07, 20:55  Betreff: Re: religion  drucken  weiterempfehlen

da hesch du rächt jonny i stimmä dirä usag zue


____________________
Es kommt wie es kommen muss!!!!!!!
nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden
M†J
Experte


Beiträge: 162
Ort: Steffisburg

Hobby: Musik, Klettern, Jesus


New PostErstellt: 05.05.07, 13:15  Betreff: Re: religion  drucken  weiterempfehlen

I finde dini Usag no chli gwagt Jonny...! I bi mr sicher das nid jedi Religion zum gliche Gott führt u o das aui Mönsche nid dr glich Gott abättä!

Du seisch dü higisch oscho bättet wes dr nid guet isch gange... das macht würklech jede.. sogenanti Hiuferüef zurä höcherä Macht!

Dr Chrieg

Es isch eifach so dass hennä viu Lüt d`Chriegä uf derä Wäut (wos um Religion geit) när uf Gott abwiese! Ds stimmt nun eifach mau nid! So Chriege entstöh nüme wäge us Mönsche! Ir Bibu fingt ma nienä ä Steu wo gschribe isch: "mä söu chriegä u mordä"...





Lift your hands up, lift your hands up, lift your hands up everyboody
nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden AIM-Nachricht an dieses Mitglied senden
Walhalla
Experte


Beiträge: 175
Ort: Belp

Hobby: Schiessen, YB matche!!!


New PostErstellt: 08.05.07, 17:22  Betreff: Re: religion  drucken  weiterempfehlen

ja i ha aus chline "giu" o jede abe bättet... aber was hets bracht??? nüüt!!! 

u das wägem chrieg:   u de das mite Kreuzritter???  di si vo "üsere" chiuche (bi nid glöibig) usgrottet worde u numme wüu si ds riich si worde, u nid glich hei gloubt!





... und wenn ihr dann in vielen Jahren sterbend in eurem Bett liegt, währt ihr dann nicht bereit jede Stunde einzutauschen von heute bis auf jenen Tag, um einmal nur, ein einziges Mal nur wieder hier stehen zu dürfen, um unseren Feinden zuzurufen: "ja sie mögen uns das Leben nehmen, aber niemals nehmen sie uns - UNSERE FREIHEIT!!!" 848
nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden
Fabian Stucki
Experte


Beiträge: 166
Ort: Thun

Hobby: Eishockey/ SCB matsche 1931 simer geborä....


New PostErstellt: 08.05.07, 17:44  Betreff: Re: religion  drucken  weiterempfehlen

ja lu we dra gloubsch hiuftz viellech scho öbis es luegt jedä geng angers a und die wo das wei söuä das i gloubä meischtens nid so dra!!!

schöne no


____________________
Es kommt wie es kommen muss!!!!!!!
nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden
Gast
New PostErstellt: 13.05.07, 13:19  Betreff: Re: religion  drucken  weiterempfehlen

Hallo leute!!!

Wachet uuf äs isch Wüsseschaftlech bewisse das mir vom Aff abstamme und nid vo Adam und Eva!!! I mintistens 100 Büecher Steit öpis Lehrriichs übere Mönsch u nur i 1 Buech steit das Mir vo Adam und Eva Abstamme u scho gloubt me das!!

Ig ha o 1-2 Sitä ir Bibel glässe u scho dört si mir sprüchh i gring gfloge woni mi ha gfragt ob das ä komiker het gschribe!!

Hie es Bispiu:

Matthäus 5 /38 "Ihr wisst, dass es heisst: >Auge um Auge, Zahn um Zahn.< Ich aber sage euch: Verzichtet auf Gegenwehr, wenn euch jemand Böses tut! Mehr noch: Wenn dich jemand auf die rechte Backe schlägt, dann halte auch die linke hin. Wenn jemand mit dir um dein Hemd prozessieren will, dann gib ihm den Mantel dazu."

Lukas 6 /27 "Euch, die ihr mir zuhört, sage ich: Liebt eure Feinde; tut denen Gutes, die euch hassen; Segnet die, die euch verfluchen, und betet für alle, die euch schlecht behandeln."

Mose/Genesis 1/1 "Am Anfang schuf Gott Himmel und Erde. Die Erde war noch leer und öde, Dunkel bedeckte sie und wogendes Wasser, und über den Flutenschwebte Gottes Geist"

Hallo D wäut isch wägem Urknall entstande und es het ke Wasser gha nur Glüendes Magmar Dunku isch si o nid gsi es het ja aues Brönnt!!

Steuet euch das mau vor ir realität!! Einä chunt u seit gimer dis T-shirt u du gisch im d hose no us fründlechkeit ono! odr ä schlegerei uf dr strass A gibt B ä pfuscht u B wot no eini uf die angeri site.. SM!! Ig cha mit däm nüt a fa!!

Abr ig sägä niemerem Das si nid a "Gott" söuä gloube! Das isch nume mini meinig! Ke mönsch isch glich ig bi so ä andere haut angers!

No churts über das biud woni aghängt ha! Das isch es foto vore usstelig imene Hitorische Museum Der Mensch Vor vielen Millionen Jahren denn heissi no nid mau chönä stusse

nach oben
Jonny Lam
Dauerschreiber


Beiträge: 65
Ort: Spiez



New PostErstellt: 13.05.07, 21:12  Betreff: Re: religion  drucken  weiterempfehlen

walhalla du seisch:

ja i ha aus chline "giu" o jede abe bättet... aber was hets bracht??? nüüt!!! 

i gloube es brucht o schlechts uf derre welt, wöll wes nüt schlechts uf derre welt würd gä de geits gar ni!! wos gueti sache git muess es o schlechts gä! i weiss ni ob dir mi verstöht, me chas o falsch verstah,...





"Ich werde niemals behaupten, die Nr.1 zu sein, aber ich werde auch niemals zugeben, die Nr.2 zu sein."
nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden
Sortierung ndern:  
Anfang   zurück   weiter   Ende
Seite: 1, 2, 3
Seite 3 von 3
Gehe zu:   
Search

powered by carookee.com - eigenes profi-forum kostenlos