Forum motofun.ch
Motorrad, Pässe und Touren
Herzlich Willkommen
 
Sie sind nicht eingeloggt.
LoginLogin Kostenlos anmeldenKostenlos anmelden
BeiträgeBeiträge MembersMitglieder SucheSuche HilfeHilfe
VotesUmfragen FilesDateien CalendarKalender BookmarksBookmarks
Sport isch Mord

Anfang   zurück   weiter   Ende
Autor Beitrag
General Schmid
Experte


Beiträge: 342
Ort: Wydimatt 146

Hobby: Schwingen, Schiessen


New PostErstellt: 01.10.06, 18:13  Betreff: Sport isch Mord  drucken  Thema drucken  weiterempfehlen

 So letscht Mitwuch hani scho widr ä umfau gmacht. nit so schlim wi ouscho aber het wider mau glängt dasi nit cha ga bügle.wi lang das weissi no ni.hofe nit lenger aus ä wuche.

Its würd mi interessiere wis de angere so geit bim Sport.Wäge Umfäu u so





____________________
Dumm ist der der dummes tut


[editiert: 01.10.06, 18:15 von General Schmid]
nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden
Benu
Experte


Beiträge: 786
Ort: Münsingen

Hobby: Schiessen, PC, Auto, Velo, Ausgang


New PostErstellt: 01.10.06, 18:53  Betreff: Re: Sport isch Mord  drucken  weiterempfehlen

Ja bim schiesse chaschder ja nid viu kaputt mache. Aber i ha oscho e blaui schultere gha. Im t-shirt miteme stutzer 15 schuss, ja das duet no fei e chli!


____________________
Meine Knochen könnt ihr brechen, meinen Glauben nicht, mein Wille ist unantastbar!!
nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden Website dieses Mitglieds aufrufen
Dr Planer
Experte


Beiträge: 295
Ort: Gwatt

Hobby: Fahrradfahren; Skifahren; Auto; PC; Musik


New PostErstellt: 01.10.06, 19:54  Betreff: Re: Sport isch Mord  drucken  weiterempfehlen

Herr General

Solche Personen können sie aber in der Armee nich gebrauchen

was hast du den eingentlich wieder gemacht?

Grüsse
Dr Planer





Bildung ist ein Pass in die Zukunft, denn die Zukunft gehört denen die sich heute schon darauf vorbereiten!
nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden Website dieses Mitglieds aufrufen
General Schmid
Experte


Beiträge: 342
Ort: Wydimatt 146

Hobby: Schwingen, Schiessen


New PostErstellt: 01.10.06, 20:21  Betreff: Re: Sport isch Mord  drucken  weiterempfehlen

Die sollen nicht so tun in der Armee.

Ich habe einen Misstritt gemacht mit dem rechten Fuss und dabei irgendwie die Bänder überdehnt oder so.Morgen kommt aus wi lange ich noch SUVA habe. Hofe nicht lange .








____________________
Dumm ist der der dummes tut
nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden
Ryter Administrator

Administrator

Beiträge: 1429
Ort: Steffisburg Schweiz

Hobby: Motorrad, Computer


New PostErstellt: 02.10.06, 00:45  Betreff: Re: Sport isch Mord  drucken  weiterempfehlen

General, bisch ä chli ä Pächvogel! Uf jede Fall, gueti Besserig!


____________________
Geh oft den Weg zum Haus deines Freundes, denn Unkraut überwuchert sonst den unbenutzten Pfad!
nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden Website dieses Mitglieds aufrufen
putzfrau
Experte


Beiträge: 266
Ort: effretikon



New PostErstellt: 02.10.06, 09:58  Betreff: Re: Sport isch Mord  drucken  weiterempfehlen

isch nid so schlimm... ich ha öppe verletzige vom sport. under anderem 2 bliibendi woni chli mues acht gä. s'rächte fuessglänk isch kaputt. ab und zue blockierts und bim bewege chroosets. nacheme wettkampf chani chuum me laufe wills so wee tuet. de arzt hät aber gmeint, willmer ufem röntgebild nüüt gseet lömmers mal zue bis es wieder blockiert. ich söll dänn bim nöchschte mal nid sälber würge bis es wieder tuet (hani bim letschte mal gmacht nacheme sprint wo de fuess blockiert hät). usserdem hani es duumeglänk wo scho paarmal uusghänkt gsi isch. jetzt muesi immer chli uufpasse wills nütme mag liide. dänn hani no vertätschti schiibei vom bmx-le

verletzige sind normal wännd chli ane gaasch bim schport... macht doch nüüt... de scheff hät au scho gmeint, dassmer irgendwänn goldmember werded bi de unfall versicherig. min arbetskolleg macht downhill und freeride... da ischer au öppe verletzt...



____________________
wo die kacke dampft ... ist es kalt!
nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden
General Schmid
Experte


Beiträge: 342
Ort: Wydimatt 146

Hobby: Schwingen, Schiessen


New PostErstellt: 02.10.06, 14:53  Betreff: Re: Sport isch Mord  drucken  weiterempfehlen

Merci Herr Ryter

äs geti eifach chli drunger u drüber sit i ir Lehr bi.ha sit dere Zit öpe scho 4 Monet gfäut odr no lenger.I muess blöd gsei när wider dri cho u wende när gloubsch äs louft its chli hesch wider öpis angers.u das belaschtet mi its äbe chli

I wet its mini Lehr chöne abshliesse nächscht Summer u drfür muessi ja nit nume ir Schueu guet si o im Praktische.

I bi hüt nomau bim Dokter gsi u its muessi sone Schine alege dsi ke Misstritt mache.its hani no ä wuche Ferie u när darfi zum Glück wider ga bügle








____________________
Dumm ist der der dummes tut
nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden
Benu
Experte


Beiträge: 786
Ort: Münsingen

Hobby: Schiessen, PC, Auto, Velo, Ausgang


New PostErstellt: 02.10.06, 17:01  Betreff: Re: Sport isch Mord  drucken  weiterempfehlen

wünschter ömu e gueti Genesung!!!


____________________
Meine Knochen könnt ihr brechen, meinen Glauben nicht, mein Wille ist unantastbar!!


[editiert: 02.10.06, 20:05 von Benu]
nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden Website dieses Mitglieds aufrufen
Dr Frutiger
Experte


Beiträge: 398
Ort: Frutigen

Hobby: schiessen und bike


New PostErstellt: 02.10.06, 19:40  Betreff: Re: Sport isch Mord  drucken  weiterempfehlen

Hallo Schmid

Bis zum hütige tag hani ersch ei sturtz mit verletzig ka. Bim ski fahre, ha dr arm broche. Bim bikä hets mi oscho äpaar mal gno, aber nie öbis schlimms passiert. Hüt hets mi fasch mit äm bike vorüber gno, bi über zland gfahre, chli schnell u ner hets sumpf ka. Das het mi so bremst, das mi fasch überworfe het, aber zum glück nid.

I wünsche dir gueti besserig u pass de vor äm qualifikationsverfahre uf, das de denn chasch cho!




____________________
Lebe dein Leben so, dass du an deinem Todestag sagen kannst: Ich habe gelebt und es war geil!
nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden
General Schmid
Experte


Beiträge: 342
Ort: Wydimatt 146

Hobby: Schwingen, Schiessen


New PostErstellt: 02.10.06, 19:49  Betreff: Re: Sport isch Mord  drucken  weiterempfehlen

Merci Mättu.uf weles Qualifikationsvrfahre söui ufpasse?

 








____________________
Dumm ist der der dummes tut
nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden
Ryter Administrator

Administrator

Beiträge: 1429
Ort: Steffisburg Schweiz

Hobby: Motorrad, Computer


New PostErstellt: 02.10.06, 21:22  Betreff: Re: Sport isch Mord  drucken  weiterempfehlen

General: Der LAP sagt "man" heute QV! Qualifikationsverfahren. Langsam hat man Angst, du könntest verletzt sein, wenn du an die Prüfung musst oder solltest!

Also, pas jitz würklich i de nächste Monet uf, wotte hi tschalpisch, süsch machesi de Prüefig oni di! Zu mir chasch de o nüm id Schuel cho, bi de nümme da!




____________________
Geh oft den Weg zum Haus deines Freundes, denn Unkraut überwuchert sonst den unbenutzten Pfad!
nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden Website dieses Mitglieds aufrufen
General Schmid
Experte


Beiträge: 342
Ort: Wydimatt 146

Hobby: Schwingen, Schiessen


New PostErstellt: 02.10.06, 23:14  Betreff: Re: Sport isch Mord  drucken  weiterempfehlen

Aja das isch ja das.

I vrsueches wüu i wet würklech ga u düre cho bir QV.I hamer das Zieu gsetzt u de wotimers nit no säuber vrmassle.








____________________
Dumm ist der der dummes tut
nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden
Sortierung ndern:  
Anfang   zurück   weiter   Ende
Seite 1 von 1
Gehe zu:   
Search

powered by carookee.com - eigenes profi-forum kostenlos