Forum motofun.ch
Motorrad, Pässe und Touren
Herzlich Willkommen
 
Sie sind nicht eingeloggt.
LoginLogin Kostenlos anmeldenKostenlos anmelden
BeiträgeBeiträge MembersMitglieder SucheSuche HilfeHilfe
VotesUmfragen FilesDateien CalendarKalender BookmarksBookmarks
Forum motofun.ch
394 Treffer gefunden
Suchdauer: 0,03 Sekunden
Forum motofun.ch Anfang   zurück   weiter   Ende
   Betreff   Autor   Datum 
No new posts Re: Der Zug des Lebens

Gaskurs isch no streng, oder nid? Mir hei denn no recht viel düre gno. Ha am 5. januar o kurs, aber der schweisskurs.

Gruess

Dr Frutiger 12.12.08, 19:20
No new posts Re: You have a security problem!
I has gschaft. Äs het mir öbä 4 mal dr Pc abgwürgt, aber jetzt isches weg. Merci
Dr Frutiger 08.12.08, 22:12
No new posts Re: You have a security problem!

Was würdest du machen? Ich habe da keine Ahnung.

Gruess

Dr Frutiger 05.12.08, 20:39
No new posts You have a security problem!

Hallo Leute

Seit heute erscheint auf meinem Monitor immer ein Symbol mit der Warnung von: You have a security problem. Wen ich es anklicke will es meine Festplatte und alles ander scanen. Danach sollte ich ein Programm installieren. Kann mir jemand helfen was ich damit anfangen soll? Ist das etwas von Microsoft?

Ich habe das AVAST Antivirus Programm durchlaufen lassen und das hat dann ein paar Viren gefunden.

Gruss

Dr Frutiger 05.12.08, 17:57
No new posts Fotos Schulklassen

Hallo zäme

Dr hermann isch pensioniert u i ha no öbis anders gmerkt. We ihr mal die aller erstä föteni vo de klasse göht ga aluege u die hütigä, die qualitäts unterschiedä! Äs merkä sicher aller, wie schnell zyt vergeit. I merkes wäge dr zuesatzlehr. Mir chunts vor als hetti ersch agfange, aber i ha nume no äs jahr.

Äs isch verruckt wie zyt verbi geit. Das dr hermann nem ,,darf" schuel ga isch schad, will für mi isch das bis itz einä vo dä aller bestä lehrer u o mensch woni kennä. I freuä mi für ihn, das er jetzt mal zyt für dfamilie u für sie töff het. Wünsche dir als gueti hermann u i luegä sicher mal wieder i zforum.

Gruess dr frutiger

Dr Frutiger 22.07.08, 19:05
No new posts Rechnen

In einem Dampferzeuger sollen 10 Tonnen Dampf pro Stunde mit einer Temperatur von 140°C erzeugt werden. Der Dampferzeuger wird mit Wasser von 80°c gespiesen.

Welche Wärmeleistung ist erforderlich?

Cp Dampf 1.93Kj/kgk

Cha mir das einä erklärä? Chume voll nem nachä. Merci Gruess

Dr Frutiger 25.03.08, 19:19
No new posts Frühling

Hallo

Wer vo euch freut sich uf ä früehlig? I mi mega, will ga ski fahre macht eim nem so a. Isch mega gspunne, wie viel lüt das da tag für tag gege adelbodä fahre. I bi letst sunntig uf zbike mit kollegä, will keine vo üs meh lust ka het i die gschdurnä lüt.

Hermann freut sich sicher o, wegem töff fahre u aller andere töff fans sicher o. Heiter scho plän was ihr im früehlig machet?

I ha 2 wuche feriä im april u da gani uf zbike, chli ir ganze schwyz.

Gruss

Dr Frutiger 20.02.08, 19:00
No new posts Re: !!!Grusig!!!

Drum chasch du ja de mal ga. Uf einisch muesch de no am fritig ga, de isch de nüd mit dim ski tag.

Dr Frutiger 20.02.08, 18:42
No new posts Re: !!!Grusig!!!

Hey Wenger

De chasch du de znächste mal i zlandhus ga entstopfä! Hesch dufgabe itz gmacht? Muesch de Hermann frage, gäll du!

Gruess

Dr Frutiger 20.02.08, 18:24
No new posts Re: Mein neues Velo

Ha das itz o grad glässe u ha denkt: Itz hets am hermann i de alte tage doch no usghänkt.  Isch würcklech äs schöns velo!

Gruss

Dr Frutiger 29.11.07, 20:05
No new posts Re: Scott Ransom

Mi Vater het ja o äs neus huftglenk u fahrt no ski. Das muess ja ha, schüsch weri öbis nid guet. Wot drum durä winter o mal chli bikä, das i de im früehlig i dbike feriä cha u fit bi. Cha aber nume am wuchäendi ga, will am abe isch recht dunkel.  Es git zwar gueti liechter für zbike, aber die chostä mir zviel. Also meinä so richtig super lampä.

De wirdä i die nie gseh uf dr pistä? De chönte mir zäme i zapré ski.

Gruss

Dr Frutiger 15.11.07, 18:10
No new posts Re: Scott Ransom
Mit dem Vehikel fahreni o im winter, uf äm vitaparcour. Du hesch di bmw töff scho igwinteret? Fahrsch du eigentlich o ski, hermann?
Dr Frutiger 14.11.07, 20:03
No new posts Re: Scott Ransom

Hallo Leute

Hüt isch äs so wit gsi. I ha mis neuä Ransom 10 chönä ga abhollä!  Schad isch itz scho fasch dr winter ibrochä, aber wer weiss, vielächt wirds wieder warm. Ha natürlich scho äs paar Föteni gmacht.

Wie viel wotsch de usgä für nes bike?

Gruss

Dr Frutiger 09.11.07, 17:35
No new posts Re: Berufsmeischterschaft 2007

Sälü Schmid

Zum glück hesch grad chöne biegä im kurs, de bisch grad drin gsi.  Gseht no cool us was du hesch müessä mache. Het uf jedä fall chli meh zäme hang mit üsem praktischä arbeitä, als das wo mir am QV hei müessä chönä. Am QV sötti meh o so ä GIS oder Duofix installation mache. Oder meinsch nid o lärsu?

Gruss

Dr Frutiger 02.11.07, 19:13
No new posts Re: HMZ Kurs 3

Ja gäll hermann, die junge interessierä sich für anders. I bi mega froh, das du üs gforderet hesch, will de cha mä o ä gueti lehrabschluss prüefig mache. Bi üs zuesatz geits ja eh nid lang. Grad mal 2 1/2 jahr u ner heimer scho prüefig. Dr neu lehrer forderet üs o recht, hei immer öbä 1 test. Was fehlt sie am afang dgschichtä mit äm BMW.  

Lars isch de a de bruefsmeisterschaftä, het mega zkämpfä. Mälde de, we mir znächste mal kurs hei, de chasch de cho fotos machä.

Gruss

Dr Frutiger 26.10.07, 14:36
No new posts HMZ Kurs 3

Hallo zäme

I ha hüt grad mi erst kurs als heiziger abgschlossä. I muess säge, heizig isch no handwerk u nid wie sanitär wo viel mecano arbeit isch. Schweissä isch öbis wo mä muess chönä u lehrä u nid so wie röhrli verpressä. O schuelisch muess meh viel wüssä bir heizig u finde viel sache schwieriger als bim sanitär. I bi o froh, das mir im oberland nid viel düeä pressä, will letst mal heimer mal ä neubou ka womer presst hei u die fitting... Da hesch nach äm pressä no chönä dran dreiä, weis de nid ob das dicht isch. Im kurs heimer itz glehrt wie hose-t mache, uszüg, reduktionä u überbogä. Das het mir mega gfalle, mal so richtig mit schweisbrenner, hammer, dorn u anderem werkzüg dschaffä. Isch ä guetä kurs gsi, aber hermann isch nüd cho foto mache, schad! We i das im gmoldä hätti, weri er vielächt ja zu üs cho fotos mache, oder nid hermann?

Si diner feriä uf äm töff schön gsi?

Gruess

Dr Frutiger 25.10.07, 20:22
No new posts Die neue Dusche

Sälü zäme

I ha letst wuche feriä ka u bi mit nem kolleg vom mentig bis am donnstig im tessingsi. Natürlich ga bikä u viel mit äm renner unterwegs gsi. Mir si uf nem camping platz gsi, hei dert vo bekanntä dr wohnwagä dörfä bruchä. Da hani doch glatt die super duschi gseh u ha denkt, das isch öbis für bi hermann i zforum.

Gruss

Dr Frutiger 13.09.07, 19:08
No new posts Re: Holland???

Hallo zäme

Schön das ihr nach holland chönt, wird sicher schön. I ha die ganzi hollandreis no im chopf, isch dr hammer gsi. Äs söll jedä vo eucherä klass mitcho, egal was äs chostet! I säge euch itz scho eis, dr mittwuch 18. juni 2008 wärdet ihr nie meh vergässe. Die stadt isch dr hammer! Miner alte schuel kollegä chöne das nume bestätigä! Het mega viel studentinä u de nid nume vo holland, sondern o söttigi vo ungarn.

Gruss

Dr Frutiger 13.09.07, 19:00
No new posts Re: Wär wott scho nid nach Holland???

Das mit de click schueh kennä i nur zu gut. Weni schwierigi trails berg uf fahrä, kippä i o immer schön uf dsitä. Wo härä hesch de ä tour gmacht?

Dr Frutiger 23.08.07, 19:37
No new posts Re: Wär wott scho nid nach Holland???

I ha bi beidnä Scott. Dr händler zfrutigä het drum scott oder bmc.

Was fahrsch de für näs bike?

Gruss

Dr Frutiger 19.08.07, 14:12
No new posts Re: Scott Ransom

Sälü Mättu

Ransom 10 het eifach besseri Bremsä u bessers Trätlager u no anderi Komponäntä wo 20 chli schlächter isch. Zu dä Prisä: Ransom 10 chostet 7000.- u Ransom 20 chostet 6000.-

Wotsch dir äs neus Bike choufä?

Gruss

Dr Frutiger 19.08.07, 14:11
No new posts Re: Wär wott scho nid nach Holland???

Hallo Mättu

I fahre sehr viel mit äm bike. Ha momentan o äs rennvelo, aber bi nid so fän vo däm. Isch mir zlängwillig nume uf asphalt zfahrä.

Gruss

Dr Frutiger 19.08.07, 11:18
No new posts Re: Schule in Bern

Hallo

Am mentig het mir dr chef gseit, das i am fritig nami nem muess cho büglä. Isch geil, immer nume bis am donnstig u ner ab i dschuel u am nami wuchäendi.

Bi momentan grad uf brenner service, das we im winter störigä si, das i de o cha ga. Isch mega interessant wie so nä brenner funktioniert. Was o guet isch, hesch kei murgs.

Gruss

Dr Frutiger 14.08.07, 22:27
No new posts Re: Schule in Bern

Lärsu, uf die muesch eifach gar nid acht gä. We die zu dir nüd säge u mache chasch du das ja o. Oder vielächt doch nid? Geit de scho.

I muess no luegä, ob i am nami muess ga büglä, will i bi ner ersch so am halbi 3 ir budä. Hoffe cha mit äm chef ä deal machä.

Gruss

Dr Frutiger 09.08.07, 12:52
No new posts Schule in Bern

Hallo zäme

I ha hüt ä brief übercho vo dr GIBBern u i muess itz zbern i dschuel. Sie hei dert ä ganzi zuesatzklass heizigsmonteurä gmacht. Schmidi chund ja o. Findes mega schad das i nem uf thun cha, will isch ä mega cooli schuel. De gsehni hermann doch nem, schad. Rein vom schuelischä här isch sicher guet. Hei am morgä 1 lektion fachzeichnä u ner bruefschund. De wünscheni euch de ä guetä start i dr GIBT.

Gruss

Dr Frutiger 08.08.07, 16:19
No new posts Re: FERIE!!!

Sälü zäme

I ha ab hüt 2 wuchä feriä. Has dringend nötig, ha mi nume no gnerft uf äm bügel. Hoffe zwätter isch guet, das i viel uf zbike cha.

Dr Frutiger 27.07.07, 18:32
No new posts K810i

Sälü zäme

Hüt hani mal nachufnahmä gmacht mit mim natel. Isch scho afangs verruckt was für ä qualität.

Gruss

Dr Frutiger 25.07.07, 20:16
No new posts Re: Einladung zur Lehrabschlussfeier 10.08.07

Sälü

I ha die o letst wuche übercho. De gseh mir üs sicher den.

Dr Frutiger 18.07.07, 19:15
No new posts Re: Abschiedsworte

Schad probst, isch huerä scheisse das itz wieder muesch operierä. Wägem militär isch ja nid so schlimm.

Weisch scho wen ga operierä?

Gruss

Dr Frutiger 14.07.07, 14:00
No new posts Re: Gegensprechanlage und GPS auf meiner R 1200 RT

I kennä die GPS grät scho für zbike, aber wie gseit, für mi zu teuer. Wot nächst jahr eh äs neus bike choufä u de hani kei geld für äs gps grät. Usert dr hermann sponsert mir u am päscu eis.

Gäll päscu, de würde mir zwe das sofort o bruchä.

Gruss

Dr Frutiger 14.07.07, 10:22
 
 
20 von 394 Ergebnisse Anfang   zurück   weiter   Ende
Search

powered by carookee.com - eigenes profi-forum kostenlos