Forum motofun.ch
Motorrad, Pässe und Touren
Herzlich Willkommen
 
Sie sind nicht eingeloggt.
LoginLogin Kostenlos anmeldenKostenlos anmelden
BeiträgeBeiträge MembersMitglieder SucheSuche HilfeHilfe
VotesUmfragen FilesDateien CalendarKalender BookmarksBookmarks
Forum motofun.ch
24 Treffer gefunden
Suchdauer: 0,01 Sekunden
Forum motofun.ch Anfang   zurück   weiter   Ende
   Betreff   Autor   Datum 
No new posts schule
guätä tag herr ryter  i häti da no äs par fragä de zur schu ha dänkt äs gieng öpä am eifachschtä mau am tel oder sogar persönlich wär froh wenn i das no chönti klärä.
greez mike
Mike_88 07.08.07, 17:51
No new posts uga-agga
uga-agga.de
luäget doch mau verbi oder spilet sogar mit
würdänis über me lüt bi üs fröiä
glg mike
Mike_88 05.08.07, 21:16
No new posts forum

so d feriä für mi si ou z änd sprich itz bini wider viu on aber ha da glich no ä frag
dir heit doch mau ä chanel ka games dä findi niänä isch dä no vorhandä oder scho glöscht?

s chönti ganz guät si das dir itz scho me aus 30-50 psuächer de heit wägä kolegänä vo mir^^ wenn dir wettet natürlcih süsch hmm witer suächä
ganz liäbä gruäss mike

Mike_88 05.08.07, 20:57
No new posts Nr.6 Duschwanne (Mike Engelmann)
die bilder kann ich nicht anfügen ist komisch ich habe die auf der e-mail addy gesichert wäre froh wenn cih die am mittag schnell nachträglich einfügen kann.
Mike_88 30.04.07, 20:56
No new posts nr.4 Montage einer Badewanne (Mike Engelmann) o.T.
Mike_88 28.02.07, 22:43
No new posts Nr. 3 Der Hydrant (Engelmann Mike)
wieder rumm müsten die bilder seperat angehängt werden da mein ----- prog dies net unterstützt,
Mike_88 31.01.07, 23:44
No new posts Nr. 2 Druck (Mike Engelmann) o.T.
Mike_88 09.01.07, 22:07
No new posts terminator mal anders
http://www.youtube.com/watch?v=iXhNAvfUn68
Mike_88 07.01.07, 13:01
No new posts Nr 1 Einbau einer Wärmepumpe (Mike Engelmann)
so mis word bricht immer ab, het irgend wiä ä eggä ap. has iz so gmacht aber chas nid is pdf duä und keiner biuder dri aber dir gset de wis gmeint isch duä übers wuchänänd de mau no dr pc neu ufsezä.
Mike_88 30.11.06, 19:26
No new posts simsons
http://www.rapetheweb.com/cartoons/simpsonssix.php hier gratis alli simsons fougänä
Mike_88 22.11.06, 12:37
No new posts filme/ progs/ games/ musik/ mehr
n30.dl.am und 3.dl.am das si di sitänä wo mä fasch aus fingt womä suächta fiumä u musik naja mi bruchta aber ou äs paar porgs um dört richtig chönä z schafä.
Mike_88 22.11.06, 12:36
No new posts klopapier
xxx ist ein schöner name xxx will ich heissen, doch so heist mein klopapier und darauf werd ich scheissen.^^
isch chli makaber aber mängisch glich no passend
Mike_88 10.11.06, 12:28
No new posts die lieben frauen
eine maus spaziert übers bangleis, da kommt ein zug, zack-schwanz weg, die maus springt zurück und will den schwanz hohlen, da kommt wieder ein zug, zack- kopf weg! was war es? ein weiblein oder ein mänlein? doch ganz einfach nur ein weiblein verliert wegen einem schwanz den kopf^^
Mike_88 19.10.06, 00:40
No new posts was ich werden möchte oder bin^^
wollte ein playboy werden: porsche fahren, edle weine trinken und noble damen bumsen. wurde aber ein mini playboy: fahre töffli, trinke bier und machs mir selbst.
Mike_88 19.10.06, 00:37
No new posts versicherung
medizin student und oberartzt auf visite. in einem zimmer ist ein mann wild am masturbieren. was ist mit dem los? fragt der student. seine hoden produzieren zu viel sperma. sagt der oberarzt. im nächsten zimmer sieht der student wie eine kranken schwester einem patienten einen bläst. und was hat der? der arzt antwortet: gleiches problem aber privat versichert!
Mike_88 19.10.06, 00:34
No new posts witeres zum hansli
dr hansli isch ufem wäg it chiuchä da keitim sis gonfi brot ufä bodä. är fat ganz schreklech afa hülä. da hcunt dr pfaff u fraagt was los sig. dr hansli verzeut aus u dr pfaff meint chum mit i machädir äs neus. nach däm dr hansli das fasch het gässä ka fragt dr pfaff so" du hansli wi seitmä"?dr hansli mit fouem mu " darfi no eis"? hanslis eutärä hei im schlaf zimmer wider mau spass mitänang, dr hansli geit wie immer denn ufä baukon. plötzlich rüefter " du mami müuers hei ou sex", d muäter verwunderet " wiso weisch das? gsesch übärä"? är " nei dr peter isch ou ufem baukon".
Mike_88 19.10.06, 00:24
No new posts üse hansli^^
d lehrerin fragt dr hansli im nmm unterricht wie die 3 bekanntischtä bärgä im bärner oberland heissä. är zögeret und meint, " Eiger, mönch,.... eiger, mönch,... eiger," "du hansli luäg doch mi a" da druf dr hansli " aja klar eiger, mönch und schrekhorn" hehe
Mike_88 18.10.06, 18:31
No new posts i-net fäler
dir her ryter wägä mim i net hets bi witzä mi i trag 4 fach gschribä
Mike_88 17.10.06, 20:45
No new posts kiffen
2 kiffer im wohnzimmer när lütets nach 15 minutä seit dr eint "du äs het de glütä." nach witärä 15 min. " jo i weiss." nomau 15 min. "du i ga mau ga uf duä." du ändlich nach 1 stund geit türä uf, dr 3 kiffer so " du, chum lütätämä geit scho d türä uf." smile
Mike_88 15.10.06, 21:35
No new posts homepage
hät i mir ächt öper äs guets prog i ha leider nur z dreamwaver 6 wobi das scho u lang verautet isch^^ ev weis ja öper me^^
Mike_88 04.09.06, 23:51
No new posts profile
guätä abä her ryter dir da gäbs no me probs mit dr hp zb idä profil zeigts d picts nümme a sprich me chasä nümme ändärä dür das naja dir bechömät das sicher i griff fründlechi grües usem militär^^
Mike_88 30.08.06, 17:55
No new posts plauder ecke
 
Mike_88 23.08.06, 12:50
No new posts bms
guätä tag herr ryter

schnäu wägä dr bms


i ha da iz hüt a glütä aber das chunt mir cr wie bim strassverchers u schiffahrts at thun

jedä oder jedi seit öpis anger. i ha kei blassä was ig iz söu glouä.   den lut däm isch aus vou und lut deä frou zbindä vo gester hätis no platz und und und.
was söu ig am bestä machä?

schönä tag no

ps: erbitte so schnell als möglich hilfe


mfg mike_88
Mike_88 23.08.06, 12:46
No new posts moin
Sali zämä i bi dr mike chumä us bärn u wonä mom z brienz.
wisp me bi fragä.


Mike_88 22.08.06, 15:35
 
 
20 von 24 Ergebnisse Anfang   zurück   weiter   Ende
Search

powered by carookee.com - eigenes profi-forum kostenlos