Google
  Forum - Alleinerziehend
Forum für Alleinerziehende Schweiz
diskutieren/fragen unterhalten/chaten
 
Sie sind nicht eingeloggt.
LoginLogin Kostenlos anmeldenKostenlos anmelden
BeiträgeBeiträge SucheSuche HilfeHilfe
ChatChat VotesUmfragen FilesDateien CalendarKalender BookmarksBookmarks

Anfang   zurück   weiter   Ende
Autor Beitrag
angelface
Experte


Beiträge: 663


New PostErstellt: 17.03.11, 11:33     Betreff: Re: neu.....

aber bitte, madame adminschen.. wie kommen madame auch nür darauf, isch ggönnte beleidigt sein? bin isch nämlisch überhoipt nischt. neineinei....

isch abe mir würgglisch (im sinne von wirklich, nicht würgen) gedanggen gemacht über die reanimassion von die forüm. ernstaft und teilweise seriööös. uiuiui...
abe inzwischen sogar versüscht reanimation von die forum mit defibrillator an mini bildäschirme. ät schöni füürwärk geh aber nöd funktioniäärt. verschtoni nöd. aber verschtoni, das isch nöd dörf ne diä defibrillator an dini ärz und ich nöd dörf mache ärzmassage an dini bruscht. muesch also keini aanggst a. hani jetzt verschtande, dass nöd got zum reanimiärä diä forüm mit ärzmassasche bi dä adminschen oder defibrillator an die compiütäär.

hani gmeint dä forümshäx brucht keini bügälbrätt meh. scho lang nümä gläsä diä forümshäx. aber villicht brusch du jetzt diä bügälbrätt das du bringsch diä thema?

süss wenn du wötsch acion im sinn vo vil schribä in die forüm han isch no anderi idee gha. weiss nöd ob isch so guet. *grins... chasch jo süm bischbill froge dä super-forum-fisi süm schribä einigi biiträg. villicht denn gitt antwortä und schtimmig in die local. isch nur vorschlag weisch...  *unschuldiggegenhimmelschau

so gänuäg mit di fransösiche aksent. tönt i mini ohrä wie frau calmy-rey. nöd zum halte üs.

*michmalhöflichfürdieerstelektioningesichtsbuchbedanke
bin im moment gerade noch etwas desillusioniert. dachte doch beim kursangebot tatsächlich nicht an einen fernkurs *gggggg. mich nun fage, ob sich adminschen nicht auch als "strenge lehrerin" eignen würde. so mit autoritärem, strengem auftritt, dominant oder so... *hihi

(finde es erstaunlich dass die grosse gemeinde sich noch nicht eingemischt hat...gggg)







[editiert: 22.03.11, 10:41 von Admin]
nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden
Sortierung ändern:  
Anfang   zurück   weiter   Ende
Seite 36 von 633
Gehe zu:   
Search

powered by carookee.com - eigenes profi-forum kostenlos