azeriler.de
Ein Forum für Aserbaidschaner in Deutschland und deutschsprachigen Länder.
 
Sie sind nicht eingeloggt.
LoginLogin Kostenlos anmeldenKostenlos anmelden
BeiträgeBeiträge SucheSuche HilfeHilfe StatStatistik
ChatChat VotesUmfragen FilesDateien CalendarKalender
Azerbaycanlilara!

Anfang   zurück   weiter   Ende
Autor Beitrag
zaur
Ehemaliges Mitglied



New PostErstellt: 13.03.08, 09:36  Betreff: Azerbaycanlilara!  drucken  Thema drucken  weiterempfehlen

Diqqetle oxuyun, sonra pisin yaxsinin yerini bilesiz. Birincisi Almaniyada cox Azerbaycanli var, Asyl ve ya basga gol ile gelenler.Guduranlarda bele aramizda var,"Aftafa meselesi" Xaish edirem biraz bir birinize diqqet ve mülaimlik gösteresiz, aramizda yaxsi yasiyanda pis yasiyanda var. Azerbaycan Azerbaycan demek ile Azerbaycan tikilmir, vallah men fikir verirem basga milletlere cox kömeklik edirik neinki bir birimize, helbetde kimse yagin deyir ki bu millet onsuzda adam olan deyil neine kömek edesen, amma aramizda pis varsa demek yaxsisida var. Külmeli deyende özümüz özümüzü gülünc vezziyetine goymusug, biri deli olanda agil verin biri ac olanda cörek verin.Atalar sözü var "Yetime gel gel deyen cox olar, cörek veren olmaz" Besti size aid olmayan xarici problemlerin haqqinda yazmag, onu sizsizde hell eden var. Gelbinizde daxilinizde olani hiss edin, bir birinize el tutun. Men bunu yaziram billinmir sabah burda olmaya bilerem amma bir defe oxuyan adam, her defe düsüner. Cox xaish edirem Millet sizlerden el tutun bir birinize, yardim edin. Tessekürler hamiya!
Wenn ich gewusst hätte daß mein Land verkauft wird hätte ich meinen Helden taten nicht getan


[editiert: 14.03.08, 12:48 von hamburglu_neo]
nach oben
azeri-king
Hyperaktiver Benutzer

Beiträge: 100
Ort: baku

Ich komme aus: baku
Verhältnis zu Aserbaidschan: Aufsteigend positiv


New PostErstellt: 13.03.08, 20:19  Betreff: Re: Azerbaycanlilara!  drucken  weiterempfehlen

wird gemacht !



veten.be
nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden
zaur
Ehemaliges Mitglied



New PostErstellt: 14.03.08, 08:55  Betreff: Re: Azerbaycanlilara!  drucken  weiterempfehlen

    Zitat: azeri-king
    wird gemacht !



    veten.be
Respekt!



Wenn ich gewusst hätte daß mein Land verkauft wird hätte ich meinen Helden taten nicht getan
nach oben
SabSam
Stammgast

Beiträge: 27
Ort: Baden-Württemberg

Ich komme aus: Aserbaidschan
Verhältnis zu Aserbaidschan: Ich liebe dieses Land


New PostErstellt: 14.03.08, 11:52  Betreff: Re: Azerbaycanlilara!  drucken  weiterempfehlen

Oxudum, yaxsi nesihetdi. Lap Cebis müellim kimi nesihet vermisen
Ama bu aftafa meselesini hec basa düsmedim. Belkede coxdandi vetenden cixdigim ücün yadimdan cixibdi))


____________________
Hakimiyyätlä müxaliäft arasında täk bir färg var.
Hakimiyyät toxlugdan acdır - müxalifät ise acdır.
nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden Website dieses Mitglieds aufrufen
Ela
Moderator

Beiträge: 607
Ort: Würzburg

Ich komme aus: Aserbaidschan
Verhältnis zu Aserbaidschan: Ich liebe dieses Land
Geschlecht: weiblich


New PostErstellt: 22.03.08, 11:52  Betreff: Re: Azerbaycanlilara!  drucken  weiterempfehlen

    Zitat: zaur
    Diqqetle oxuyun, sonra pisin yaxsinin yerini bilesiz. Birincisi Almaniyada cox Azerbaycanli var, Asyl ve ya basga gol ile gelenler.Guduranlarda bele aramizda var,"Aftafa meselesi" Xaish edirem biraz bir birinize diqqet ve mülaimlik gösteresiz, aramizda yaxsi yasiyanda pis yasiyanda var. Azerbaycan Azerbaycan demek ile Azerbaycan tikilmir, vallah men fikir verirem basga milletlere cox kömeklik edirik neinki bir birimize, helbetde kimse yagin deyir ki bu millet onsuzda adam olan deyil neine kömek edesen, amma aramizda pis varsa demek yaxsisida var. Külmeli deyende özümüz özümüzü gülünc vezziyetine goymusug, biri deli olanda agil verin biri ac olanda cörek verin.Atalar sözü var "Yetime gel gel deyen cox olar, cörek veren olmaz" Besti size aid olmayan xarici problemlerin haqqinda yazmag, onu sizsizde hell eden var. Gelbinizde daxilinizde olani hiss edin, bir birinize el tutun. Men bunu yaziram billinmir sabah burda olmaya bilerem amma bir defe oxuyan adam, her defe düsüner. Cox xaish edirem Millet sizlerden el tutun bir birinize, yardim edin. Tessekürler hamiya!
    Wenn ich gewusst hätte daß mein Land verkauft wird hätte ich meinen Helden taten nicht getan

cox sagol Zaur.




____________________
You are a coward, you are a slave, you are ARMENIAN!
(by great Russian poet A.S.Pushkin)
nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden Website dieses Mitglieds aufrufen
Aila
Stammgast

Beiträge: 24


New PostErstellt: 05.04.08, 17:47  Betreff: Re: Azerbaycanlilara!  drucken  weiterempfehlen

Zitat:

Besti size aid olmayan xarici problemlerin haqqinda yazmag, onu sizsizde hell eden var. Gelbinizde daxilinizde olani hiss edin, bir birinize el tutun. Men bunu yaziram billinmir sabah burda olmaya bilerem amma bir defe oxuyan adam, her defe düsüner. Cox xaish edirem Millet sizlerden el tutun bir birinize, yardim edin. Tessekürler hamiya!



Yaxshi olar, sen bu mektubu almaniyada ischleyen azerilere yazasan.
Biz elimizden gelen kimi bir birimize kömek edirik.

nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden
Ela
Moderator

Beiträge: 607
Ort: Würzburg

Ich komme aus: Aserbaidschan
Verhältnis zu Aserbaidschan: Ich liebe dieses Land
Geschlecht: weiblich


New PostErstellt: 05.04.08, 19:39  Betreff: Re: Azerbaycanlilara!  drucken  weiterempfehlen

    Zitat: Aila
    Zitat: Besti size aid olmayan xarici problemlerin haqqinda yazmag, onu sizsizde hell eden var. Gelbinizde daxilinizde olani hiss edin, bir birinize el tutun. Men bunu yaziram billinmir sabah burda olmaya bilerem amma bir defe oxuyan adam, her defe düsüner. Cox xaish edirem Millet sizlerden el tutun bir birinize, yardim edin. Tessekürler hamiya! Yaxshi olar, sen bu mektubu almaniyada ischleyen azerilere yazasan. Biz elimizden gelen kimi bir birimize kömek edirik.

kimleri nezerde tutursan Aila can




____________________
You are a coward, you are a slave, you are ARMENIAN!
(by great Russian poet A.S.Pushkin)
nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden Website dieses Mitglieds aufrufen
tovuzlu
Junior-Mitglied

Beiträge: 12
Ort: Gütersloh

Ich komme aus: Azerbaycan Tovuz
Verhältnis zu Aserbaidschan: Ich liebe dieses Land


New PostErstellt: 21.04.08, 12:26  Betreff: Re: Azerbaycanlilara!  drucken  weiterempfehlen

yaxshi yazmisan amma ......... ne ise .. ALLAH üreyive göre versin ...



nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden ICQ-Nachricht an dieses Mitglied senden
Sortierung ndern:  
Anfang   zurück   weiter   Ende
Seite 1 von 1
Gehe zu:   
Search

powered by carookee.com - eigenes profi-forum kostenlos

Layout © Karl Tauber