azeriler.de
Ein Forum für Aserbaidschaner in Deutschland und deutschsprachigen Länder.
 
Sie sind nicht eingeloggt.
LoginLogin Kostenlos anmeldenKostenlos anmelden
BeiträgeBeiträge SucheSuche HilfeHilfe StatStatistik
ChatChat VotesUmfragen FilesDateien CalendarKalender
Kim haralidi?

Anfang   zurück   weiter   Ende
Seite: 1, 2
Autor Beitrag
Heydar
Stammgast

Beiträge: 21


New PostErstellt: 27.12.05, 17:24  Betreff: Re: Kim haralidi?  drucken  weiterempfehlen

Hamiya salam. Duzdu movzu maragli movzudu, amma ruslar demishken "nabolevshaya". O gun Hbf-da gedanda, gordum uc nefer "qaqash" azerbaycan dilinde danishir. Yaxinlashdim ki tanish olum, bir az sohbet edak ve s. Yaxinlashib deyanda ki men de azerbacanliyam mene BIRINCI suallari ne olsa yaxshidi? "Sen haralisan?" (yeni Azerbaycanin harasindan). Onu deyandan sonra, fikirleshdim ki biz (yeni azerbaycanlilar) hele azerbaycanciliq haqqinda papagimizi qabagimiza goyub cox fikirleshmeliyik. Mence gurbetde bizim Azerbaycanin harasindan olmagimizin hec bir menasi yoxdur! Esas o du ki biz azerbaycanliyiq ve burda bir-birimize arxayiq. Shexsen men, en birinci Sattarov qardashlari ve bashqa yerliler ile burda tanish olandan sonra bilirem ki menim arxamda duran dayaq var ve burda, qurbetde dar gunde menim komek ucun muraciet etmaya insanlar var. Menim naxcivanli, onun bakili, 3-cunun tovuzlu olmaginin ise her bir ehemiyyeti ve menasi (en azi burda) yoxdur.....!!!Bayraminiz mubarek

nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden
Habicht
Hyperaktiver Benutzer

Beiträge: 141
Ort: ein Dorf bei Hamburg

Verhältnis zu Aserbaidschan: Ich liebe dieses Land


New PostErstellt: 27.12.05, 18:15  Betreff: Re: Kim haralidi?  drucken  weiterempfehlen

    Zitat: Heydar
    Hamiya salam. Duzdu movzu maragli movzudu, amma ruslar demishken "nabolevshaya". O gun Hbf-da gedanda, gordum uc nefer "qaqash" azerbaycan dilinde danishir. Yaxinlashdim ki tanish olum, bir az sohbet edak ve s. Yaxinlashib deyanda ki men de azerbacanliyam mene BIRINCI suallari ne olsa yaxshidi? "Sen haralisan?" (yeni Azerbaycanin harasindan). Onu deyandan sonra, fikirleshdim ki biz (yeni azerbaycanlilar) hele azerbaycanciliq haqqinda papagimizi qabagimiza goyub cox fikirleshmeliyik. Mence gurbetde bizim Azerbaycanin harasindan olmagimizin hec bir menasi yoxdur! Esas o du ki biz azerbaycanliyiq ve burda bir-birimize arxayiq. Shexsen men, en birinci Sattarov qardashlari ve bashqa yerliler ile burda tanish olandan sonra bilirem ki menim arxamda duran dayaq var ve burda, qurbetde dar gunde menim komek ucun muraciet etmaya insanlar var. Menim naxcivanli, onun bakili, 3-cunun tovuzlu olmaginin ise her bir ehemiyyeti ve menasi (en azi burda) yoxdur.....!!!Bayraminiz mubarek







____________________
Azerbaycanin 20 faiz erazisi 14 ildir ki düshmanin taptagi altindadir...
nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden
Hanseat
Hyperaktiver Benutzer

Beiträge: 108
Ort: Hamburgo del Mondo

Ich komme aus: Arsch der Heide
Verhältnis zu Aserbaidschan: Aufsteigend positiv


New PostErstellt: 29.12.05, 16:57  Betreff: Re: Kim haralidi?  drucken  weiterempfehlen

heydar bomba dedun 


____________________
Hemishe Temizlikde!
nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden
hamburglu_neo
Moderator

Beiträge: 1032
Ort: Hamburg

Ich komme aus: Baku, Aserbaidschan
Verhältnis zu Aserbaidschan: Nett, aber etwas langweilig

New PostErstellt: 29.12.05, 17:35  Betreff: Re: Kim haralidi?  drucken  weiterempfehlen

uzr istiyrem, amma men bir dene papravka goymaliyam. Hec richtige paparavka da deyl, lap balacadir: papravachka. Nämlich: Bezi misallar var, orda bu sual cox angebrachtdir, z.B.: George Bush haralidir?




____________________
There is no knowledge, that is not power.
nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden Website dieses Mitglieds aufrufen
blume
Hyperaktiver Benutzer

Beiträge: 105
Ort: Berlin

Ich komme aus: Baku
Verhältnis zu Aserbaidschan: Ich liebe dieses Land


New PostErstellt: 30.12.05, 00:06  Betreff: Re: Kim haralidi?  drucken  weiterempfehlen

Hm. .. gorurem deyesen bura ele ancaq hakim tebeqe toplashib. Xeyir ola hami ya yerazdir, ya naxchivanli??
Men shexsen ne ondanam, ne bundan. Men de misch-mascham, Eliko kimi :))) Shimaldan cenuba dogru gelib paytaxtda qerar tutmushdum ki, bura gelib chixdim



nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden ICQ-Nachricht an dieses Mitglied senden
Hanseat
Hyperaktiver Benutzer

Beiträge: 108
Ort: Hamburgo del Mondo

Ich komme aus: Arsch der Heide
Verhältnis zu Aserbaidschan: Aufsteigend positiv


New PostErstellt: 30.12.05, 14:20  Betreff: Re: Kim haralidi?  drucken  weiterempfehlen

Blume de gelsin haralisan, geheimnis-meheimnis oynama


____________________
Hemishe Temizlikde!
nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden
blume
Hyperaktiver Benutzer

Beiträge: 105
Ort: Berlin

Ich komme aus: Baku
Verhältnis zu Aserbaidschan: Ich liebe dieses Land


New PostErstellt: 30.12.05, 17:03  Betreff: Re: Kim haralidi?  drucken  weiterempfehlen

    Zitat: Hanseat
    Blume de gelsin haralisan, geheimnis-meheimnis oynama
Sen de ki menden el chekme, yaxshimi??? Ne deyirem bir qulp qoyursan!

Ozu de, hech bir geheimnis zad yoxdu, dedim ki misch-mascham! Qaxdan Masalliya gelen yolda Bakida ilishib qalmisham
Neterdi seninchun?



nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden ICQ-Nachricht an dieses Mitglied senden
Hanseat
Hyperaktiver Benutzer

Beiträge: 108
Ort: Hamburgo del Mondo

Ich komme aus: Arsch der Heide
Verhältnis zu Aserbaidschan: Aufsteigend positiv


New PostErstellt: 30.12.05, 22:41  Betreff: Re: Kim haralidi?  drucken  weiterempfehlen

    Zitat: blume
      Zitat: Hanseat
      Blume de gelsin haralisan, geheimnis-meheimnis oynama
    Sen de ki menden el chekme, yaxshimi??? Ne deyirem bir qulp qoyursan!

    Ozu de, hech bir geheimnis zad yoxdu, dedim ki misch-mascham! Qaxdan Masalliya gelen yolda Bakida ilishib qalmisham
    Neterdi seninchun?





eshi ilishdun halaldi da ne deyirem ki

außerdem gehört es zum Forum dazu, dass man die Beiträge anderer diskutiert und seine Meinung äußert...
in diesem Sinne



____________________
Hemishe Temizlikde!
nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden
Kerim
Stammgast

Beiträge: 21

Verhältnis zu Aserbaidschan: Ich liebe dieses Land


New PostErstellt: 04.02.06, 01:08  Betreff:  Re: Kim haralidi?  drucken  weiterempfehlen

Azerbaycanli,
Baki, Berde, Shemkir garishigi :))

nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden
Sortierung ndern:  
Anfang   zurück   weiter   Ende
Seite: 1, 2
Seite 2 von 2
Gehe zu:   
Search

powered by carookee.com - eigenes profi-forum kostenlos

Layout © Karl Tauber