azeriler.de
Ein Forum für Aserbaidschaner in Deutschland und deutschsprachigen Länder.
 
Sie sind nicht eingeloggt.
LoginLogin Kostenlos anmeldenKostenlos anmelden
BeiträgeBeiträge SucheSuche HilfeHilfe StatStatistik
ChatChat VotesUmfragen FilesDateien CalendarKalender
Seçkiler yaxinlashir-Bes siz necə seçiminizi etmisinizmi?

Anfang   zurück   weiter   Ende
Seite: 1, 2, 3
Autor Beitrag
Suave
Ehemaliges Mitglied



New PostErstellt: 22.08.08, 17:41  Betreff: Re: Seçkiler yaxinlashir-Bes siz necə seçiminizi etmisinizmi?  drucken  weiterempfehlen

Müxalifətin dəyərli boykotundan sonra bir taniş namizədin seçkilərdə iştirakı dəqiqləşib. Bilirsiniz kimin? Əlbəttə ki, İlham Əliyevin. Əziz azərilər, eybi yoxdur, narahat olmağa dəyməz, seçim qarşısında qalmaq da bir şey deyil.

P.S. Bu il xod gedən seçki kampaniyası şüarı belədir:

"Az olsun, saz olsun"
Neftimizsə, bol olsun
Ölkəmiz abad olsun
Aclıq olsun, keyf olsun


                                                                     






nach oben
BakineC
Dauerschreiber

Beiträge: 239
Ort: Berlin

Ich komme aus: Aserbaidschan
Verhältnis zu Aserbaidschan: Ich liebe dieses Land


New PostErstellt: 22.08.08, 21:36  Betreff: Re: Seçkiler yaxinlashir-Bes siz necə seçiminizi etmisinizmi?  drucken  weiterempfehlen

Suave gülmeyden qirildim ki, öz aramizdi super wüardiaaaaa... .


@Kölner qardawim düzdü belke hamisida orda heqiqetende ele olmasada amma fakt budur ki Bakida acindan qirilan yoxdu... Hami Mercedesnen gezmeye imkani var. Iw axtaranda (iwlemek isteyende) bir gün bakinin lyuboy rayonunu gezsin iw tapar.... en azindan acindan qirilmamaq ücün...
http://file2.carookee.com/forum/AzerilerDe/file/924104/1932.gif?w">

___________________
....Insanin milli mensubiyyeti onun gürur membeyidir, men herzaman demiwem, indide deyire, men xowbaxtam ki,
A Z E R B A Y C A N L I Y A M !!!!!!!
nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden ICQ-Nachricht an dieses Mitglied senden
Suave
Ehemaliges Mitglied



New PostErstellt: 07.09.08, 12:24  Betreff: Re: Seçkiler yaxinlashir-Bes siz necə seçiminizi etmisinizmi?  drucken  weiterempfehlen

Deyirem, ABS-daki sechki kampaniyasina baxanda, adamin lap paxillighi tutur. Gören bizde hamam olacaq, yoxsa tas? Deyesen tapdim. Explanandum: Kechel Hesen, Hesen kechel. Wie langweilig!?




nach oben
BakineC
Dauerschreiber

Beiträge: 239
Ort: Berlin

Ich komme aus: Aserbaidschan
Verhältnis zu Aserbaidschan: Ich liebe dieses Land


New PostErstellt: 07.09.08, 13:01  Betreff: Re: Seçkiler yaxinlashir-Bes siz necə seçiminizi etmisinizmi?  drucken  weiterempfehlen

Qaqaw, biz Azerbaycanliyiq bizde hamamda va , tas da var...

___________________
....Insanin milli mensubiyyeti onun gürur membeyidir, men herzaman demiwem, indide deyire, men xowbaxtam ki,
A Z E R B A Y C A N L I Y A M !!!!!!!


[editiert: 07.09.08, 13:06 von BakineC]
nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden ICQ-Nachricht an dieses Mitglied senden
autostern_baku
Registrierter Benutzer

Beiträge: 1


New PostErstellt: 07.09.08, 22:36  Betreff: Seckiler yaxinlasir  drucken  weiterempfehlen

Salam Millet.Men burada tezeyem.
Amma sizin bu yazdiglarinizi oxuyub dehsete gelirem.(AUSSER BAKİNEC)
Deutschalndda oturub Azerbaycan Respublikasini tembole Prezidentini niye alcaldirsiniz.Smisli Muxalif fikirlerle.
Hey du Kolner deyesen sen Kolnde Rovschen Gamberin yaninda oturub muxalifetci olmusan eeeee.Hec kimin seref ve leyaqetine toxunmaq istemirem amma onu bilinki kecen ile qeder hec olmasa Azerbaycanda muxalifet var idi.Amma bu ilden null.Üeil hamisi bir birin yeyir.Sind Sie hunger? Hele bunlar indi belediler gor machta gelseler nece olarlar.Uzun muddet mende almaniyada yasamisam amma pass alandan sonra dogma vetenime uz tutdum.Sootvetstonno ilde 1defede olsa urlaube gelirem Deutschlanda amma insan doguldugu yerde qalib oz milletine xalqina canla basla xidmet etmelidir.
Das was.
MfG
Herr Guliyev aus Aserbaidschan/Baku[/b]

nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden
BakineC
Dauerschreiber

Beiträge: 239
Ort: Berlin

Ich komme aus: Aserbaidschan
Verhältnis zu Aserbaidschan: Ich liebe dieses Land


New PostErstellt: 08.09.08, 13:06  Betreff: Re: Seckiler yaxinlasir  drucken  weiterempfehlen

Danke
Men sadece bele düwünürem ki insan optimist olmalidir, herweyi pisleye - pisleye dahada pis eleyerik amma teriflesek düzeler... ve hemde men dediklerimde bir yanliw tapa bilmirdim amma burdaki mövzuyla bagli öz fikirlerini söyleyen yurddawlarimiz cox awiri derecede kritik yanawirlar amma düwünmürlerki biz ele sevinmeliyik... cünkü bugünkü müxalifet hakimiyyetde olsaydi .... onda bir wey deye bilerdim, Allah bizi qorusun!! Hemde xaricde biz öz milletimizi dahada ucaltmaliyiq ve bir-birimize yaxin olmaliyiq.... Cox tessüfler olsun ki, hamisi deyilenin tam eksidi?

___________________
....Insanin milli mensubiyyeti onun gürur membeyidir, men herzaman demiwem, indide deyire, men xowbaxtam ki,
A Z E R B A Y C A N L I Y A M !!!!!!!
nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden ICQ-Nachricht an dieses Mitglied senden
Suave
Ehemaliges Mitglied



New PostErstellt: 14.09.08, 14:56  Betreff: Re: Seçkiler yaxinlashir-Bes siz necə seçiminizi etmisinizmi?  drucken  weiterempfehlen

Prezidentliye namizedler siyahisi hazirdir:



1. İlham Əliyev (Yeni Azərbaycan Partiyasının sədri)

2. İqbal Ağazadə («Ümid» Partiyasının lideri)

3. Hafiz Hacıyev (Müasir Müsavat Partiyasının sədri)

4. Fazil Qəzənfəroğlu (Böyük Quruluş Partiyasının başqanı)

5. Qüdrət Həsənquliyev (Bütöv Azərbaycan Xalq Cəbhəsi Partiyasının sədri)

6. Qulamhüseyn Əlibəyli (müstəqil namizəd)

7. Fuad Əliyev (Azərbaycan Liberal Demokrat partiyasının sədri)






[editiert: 14.09.08, 14:59 von Suave]
nach oben
reinhard
Dauerschreiber

Beiträge: 232

Verhältnis zu Aserbaidschan: Ich liebe dieses Land

New PostErstellt: 14.09.08, 16:57  Betreff: Re: Seçkiler yaxinlashir-Bes siz necə seçiminizi etmisinizmi?  drucken  weiterempfehlen

Das heißt also, dass kein echter Oppositions-Kandidat dabei ist (dabei sein darf), sondern nur Marionetten des Diktators.

Oder würdest Du von irgendeinem Kandidaten sagen, dass er die Oppostion repräsentiert?
nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden
BakineC
Dauerschreiber

Beiträge: 239
Ort: Berlin

Ich komme aus: Aserbaidschan
Verhältnis zu Aserbaidschan: Ich liebe dieses Land


New PostErstellt: 14.09.08, 18:05  Betreff: Re: Seçkiler yaxinlashir-Bes siz necə seçiminizi etmisinizmi?  drucken  weiterempfehlen

Natürlich, Iqbal Agazade... wäre ein Beispiel...
Ey jetzt diskutiere hier auch nicht mit mir... woher weisst du was darüber? Schon wieder Zeitungsausschnitte?... Wenn das Marionetten wären, würden sie keine Demos machen und sich dabei noch lächerlich zu zeigen... also Reinhard, guck zu...

___________________
....Insanin milli mensubiyyeti onun gürur membeyidir, men herzaman demiwem, indide deyire, men xowbaxtam ki,
A Z E R B A Y C A N L I Y A M !!!!!!!
nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden ICQ-Nachricht an dieses Mitglied senden
Suave
Ehemaliges Mitglied



New PostErstellt: 15.09.08, 14:03  Betreff: Re: Seçkiler yaxinlashir-Bes siz necə seçiminizi etmisinizmi?  drucken  weiterempfehlen

    Zitat: reinhard
    Das heißt also, dass kein echter Oppositions-Kandidat dabei ist (dabei sein darf), sondern nur Marionetten des Diktators.

    Oder würdest Du von irgendeinem Kandidaten sagen, dass er die Oppostion repräsentiert?


Opposition hat ja offenkundig boykottiert. Ich denke, man sollte die Gelder der Wahlkampagne lieber für gute Zwecke spenden, denn das Ergebnis steht fest. Aliyev hat keine Wahlmanipulation nötig, er wird von der Mehrheit gewählt.




nach oben
Sortierung ndern:  
Anfang   zurück   weiter   Ende
Seite: 1, 2, 3
Seite 2 von 3
Gehe zu:   
Search

powered by carookee.com - eigenes profi-forum kostenlos

Layout © Karl Tauber