azeriler.de
Ein Forum für Aserbaidschaner in Deutschland und deutschsprachigen Länder.
 
Sie sind nicht eingeloggt.
LoginLogin Kostenlos anmeldenKostenlos anmelden
BeiträgeBeiträge SucheSuche HilfeHilfe StatStatistik
ChatChat VotesUmfragen FilesDateien CalendarKalender
Seçkiler yaxinlashir-Bes siz necə seçiminizi etmisinizmi?

Anfang   zurück   weiter   Ende
Seite: 1, 2, 3
Autor Beitrag
BakineC
Dauerschreiber

Beiträge: 239
Ort: Berlin

Ich komme aus: Aserbaidschan
Verhältnis zu Aserbaidschan: Ich liebe dieses Land


New PostErstellt: 16.09.08, 12:13  Betreff: Re: Seçkiler yaxinlashir-Bes siz necə seçiminizi etmisinizmi?  drucken  weiterempfehlen

Kölner, qardawim men bunu melumat olaraq deyil orada canli görmüwem...
Hami (isteyen) haradansa neterse qazanir... Cooox hemde cox kasib olaninda görmüwem (yani alkaw idiler) haradansa pul tapirdilar... axirda öldüler amma acindan yox mundarciliq ve xestelikden...

___________________
....Insanin milli mensubiyyeti onun gürur membeyidir, men herzaman demiwem, indide deyire, men xowbaxtam ki,
A Z E R B A Y C A N L I Y A M !!!!!!!
nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden ICQ-Nachricht an dieses Mitglied senden
Ela
Moderator

Beiträge: 607
Ort: Würzburg

Ich komme aus: Aserbaidschan
Verhältnis zu Aserbaidschan: Ich liebe dieses Land
Geschlecht: weiblich


New PostErstellt: 17.09.08, 17:30  Betreff: Re: Seçkiler yaxinlashir-Bes siz necə seçiminizi etmisinizmi?  drucken  weiterempfehlen

    Zitat: Suave
    Uşaqlar,

    aparılan təbliğata görə əgər hər bir azərbaycan vətəndaşı öz adının seçki siyahısında olub olmamağını bilmək istəyirsə, MSK-nın səhifəsinə girib adını seçki siyahısında axtara bilər, əgər tapa bilməsə bununla bağlı lazımı yerə müraciət edə bilər. Həmin səhifə budur.

    http://www.cec.gov.az/az/main_az.htm

    Mən düzü neçə gündür əlləşirəm, alınmır. Heç bir nəticə göstərmir.
    ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,


mende hec acilmadi site




____________________
You are a coward, you are a slave, you are ARMENIAN!
(by great Russian poet A.S.Pushkin)

nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden Website dieses Mitglieds aufrufen
BakineC
Dauerschreiber

Beiträge: 239
Ort: Berlin

Ich komme aus: Aserbaidschan
Verhältnis zu Aserbaidschan: Ich liebe dieses Land


New PostErstellt: 17.09.08, 20:19  Betreff: Re: Seçkiler yaxinlashir-Bes siz necə seçiminizi etmisinizmi?  drucken  weiterempfehlen

mendede hec acilmadi...

___________________
....Insanin milli mensubiyyeti onun gürur membeyidir, men herzaman demiwem, indide deyire, men xowbaxtam ki,
A Z E R B A Y C A N L I Y A M !!!!!!!
nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden ICQ-Nachricht an dieses Mitglied senden
...
Hyperaktiver Benutzer

Beiträge: 198

Verhältnis zu Aserbaidschan: Geht so, aber nur in kleinen Mengen...

New PostErstellt: 17.09.08, 23:13  Betreff: Re: Seçkiler yaxinlashir-Bes siz necə seçiminizi etmisinizmi?  drucken  weiterempfehlen

Ehhh pah guya nese deyisecekdi? yene hemenki kimi ilham dayini sececeklerde secmeselerde saman altindan secilecek.
nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden
Suave
Ehemaliges Mitglied



New PostErstellt: 18.09.08, 08:23  Betreff: Re: Seçkiler yaxinlashir-Bes siz necə seçiminizi etmisinizmi?  drucken  weiterempfehlen

Teqsir ele özümüzdedir, ele götürek meni, hemishe atlanib düshürem ki, niye bu beledir, o beledir, amma ne edirem özüm? Sechkiye getmirem, nümayishe getmirem ve s. Tebii ki bunun ücün müeyyen qeder maneäler de hökm sürür, amma deye bilmerem ki, men bacardighimi etmishem. Bizim umummilli problemimiz ele laqeydliyimizdir.

Laqeydliyin eksine!

Suave





[editiert: 18.09.08, 11:08 von Suave]
nach oben
BakineC
Dauerschreiber

Beiträge: 239
Ort: Berlin

Ich komme aus: Aserbaidschan
Verhältnis zu Aserbaidschan: Ich liebe dieses Land


New PostErstellt: 18.09.08, 10:57  Betreff: Re: Seçkiler yaxinlashir-Bes siz necə seçiminizi etmisinizmi?  drucken  weiterempfehlen

Suave, ay sagoool! Ele men nece vaxtdi özümü ele buna göre lezvalayiramdaa... bu pisdi , o pisdi demekle deyilki... gerek seckilere gedek, nümayiwlere etirazimizi bir birimize yox hamiya birden bildirek... onda yuxarida beyenmediklerimizde demezler..."ewi 3-5 nefer istemir deye elemeyeceeem?" onda biraz cekinerler... biz hereket etmeden bereketi gözleyirik...

___________________
....Insanin milli mensubiyyeti onun gürur membeyidir, men herzaman demiwem, indide deyire, men xowbaxtam ki,
A Z E R B A Y C A N L I Y A M !!!!!!!
nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden ICQ-Nachricht an dieses Mitglied senden
Gurban Alakbarov
Dauerschreiber

Beiträge: 237
Ort: Kiel

Ich komme aus: Kiel, BRD
Verhältnis zu Aserbaidschan: Ich liebe dieses Land


New PostErstellt: 12.10.08, 17:33  Betreff: Re: Seçkiler yaxinlashir-Bes siz necə seçiminizi etmisinizmi?  drucken  weiterempfehlen

Almaniyada olanlar oktyabrin 15-de Azerbaycan Respublikasinin Berlindeki sefirliyinde saat 08:00-den 17:00-dek ses vere biler. Sesvermede yalniz Azerbaycan sefirliyinde qeydiyyatda duran shexsler ses verme huququna malikdir. Sefirliyin unvani:

Hubertusallee 43
14193 Berlin

Hormetle

Qurban



nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden YIM-Nachricht an dieses Mitglied senden Website dieses Mitglieds aufrufen
Azneft
Junior-Mitglied

Beiträge: 14


New PostErstellt: 03.08.10, 19:25  Betreff: Re: Seçkiler yaxinlashir-Bes siz necə seçiminizi etmisinizmi?  drucken  weiterempfehlen

Men de bir-iki söz elave edim.
Kim secilir secilsin esas odur ki, Azerbaycan ayaqda durmaqa davam etsin. Ve o gözel-göycek balalar hemise sen ve firavan oynasinlar.
Onu da demeliyem, melumdur ki, her gelen yeni Vezifeci, yeni Prezident evvelce özü söküb yemelidir, taa gözü hacan doyar eyy, onda bir baxar da ölkede ne var, ne yox.
O ki, qaldi Azerbaycanda yasayis terzi, sexsen men Maj-Iyun ayi Bakidaydim, vallah men methel qaldim, geyim-kecim, yeyib-icmekler, toylar, nisanlar, ad günleri ve. s.
Men hec Almaniyada bu cür catdira bilmirem.


Ne ise, men xalqima ölkeme elbette her seyin gözel olmasini arzulayiram.

nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden
Sortierung ndern:  
Anfang   zurück   weiter   Ende
Seite: 1, 2, 3
Seite 3 von 3
Gehe zu:   
Search

powered by carookee.com - eigenes profi-forum kostenlos

Layout © Karl Tauber