azeriler.de
Ein Forum für Aserbaidschaner in Deutschland und deutschsprachigen Länder.
 
Sie sind nicht eingeloggt.
LoginLogin Kostenlos anmeldenKostenlos anmelden
BeiträgeBeiträge SucheSuche HilfeHilfe StatStatistik
ChatChat VotesUmfragen FilesDateien CalendarKalender
AZERBAYCAN - Armenia. 28.02.08 Cexiyada. Futzal

Anfang   zurück   weiter   Ende
Seite: 1, 2, 3, 4, 5
Autor Beitrag
tauka
Hyperaktiver Benutzer

Beiträge: 108
Ort: Azerbaycan

Ich komme aus: Südaserbaidschan
Verhältnis zu Aserbaidschan: Aufsteigend positiv

New PostErstellt: 12.02.08, 00:25  Betreff: Re: AZERBAYCAN - Armenia. 28.02.08 Cexiyada. Futzal  drucken  weiterempfehlen

he gelek yena senin meselen men hardan vurdum sen hara chixdin,ne ise senden istediyim ,medeniyyetsizlik,cavabini ala bilmedim eksine yena ozume garshi suallar aldim.
Yaxshi menim gunumde olma bashagsinin da gununde olma ,bu soz onsuzda mecazi xarakter dashiyir.
Azerbaycanda bilik gazanibsan lap ela,onda niye dushub avropaliya satirsan get otur Azerbaycanda orda sat da ay gardash,gelib niye burda satirsan???
Deyacaksan sene ne var,ama men o aidiyyati varki,Azerbaycandan kenardasan ona gore deirem:)Yaxsh olsaydi yeni gedif ela Bakimizda satardin o biliyini ve F.Aliyev demishken "her kes yerli mal alsin xeyir vetene galsin",deyif xeyiri bu avropalilarin budcesine deil Azerbaycan budcesine ödeyerdin.

bir de Alver sozunu dema alver sözü ancag bazar mecrasinda ishlenir,bu da menim gunahim deil ,dilimizin kasibliginin gunahidir,.ne ise metlebden chixmiram,bununlada sohbeti senle yekunlashdiriram
saqol!



Allah Eliyevlari Bakililarin ustunden hech ama hech eskik elamasin.Onsuz bizler bu dunyada neylarik ?,ILAHI
nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden
ZLOY_NL
Stammgast

Beiträge: 28
Ort: Groningen, Holland

Ich komme aus: www.veten.be
Verhältnis zu Aserbaidschan: Ich liebe dieses Land


New PostErstellt: 12.02.08, 01:44  Betreff: Re: AZERBAYCAN - Armenia. 28.02.08 Cexiyada. Futzal  drucken  weiterempfehlen

Millet, men bu topici burada acdim ki, bize bu saytdanda qoshulan olsun.
Amma gorurem ki cox menasiz bir ish eledim.
Her sheyden danishilir, pul dilenilir,siyaset yada dushur, amma durub deyen oglan yoxdur ki, mende gedirem!!!

Ne ise sagliq olsun, bilerik azeriler.de userlari neye naildiler :(


____________________
AZƏRBAYCAN vs Armenia 9:1
nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden Website dieses Mitglieds aufrufen
azeri-king
Hyperaktiver Benutzer

Beiträge: 100
Ort: baku

Ich komme aus: baku
Verhältnis zu Aserbaidschan: Aufsteigend positiv


New PostErstellt: 12.02.08, 23:50  Betreff: Re: AZERBAYCAN - Armenia. 28.02.08 Cexiyada. Futzal  drucken  weiterempfehlen

vallah gagash men bunlarin yazdiglarini oxuyub yere girirem,menim ureyim burda partayir ki men gede bilmirem,bunlar burda puldan söhbet salilar.o geder azerbaycanlilar almaniyada harda ölub batmisiz?o geder millet var almaniyada forumda it uluyur.gedin bir ermenlerin forumlarini baxin goyunlar!!!



veten.be
nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden
ZLOY_NL
Stammgast

Beiträge: 28
Ort: Groningen, Holland

Ich komme aus: www.veten.be
Verhältnis zu Aserbaidschan: Ich liebe dieses Land


New PostErstellt: 15.02.08, 00:25  Betreff: Re: AZERBAYCAN - Armenia. 28.02.08 Cexiyada. Futzal  drucken  weiterempfehlen

Sagliq olsun.
Zato Hollandiya var ;)


____________________
AZƏRBAYCAN vs Armenia 9:1
nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden Website dieses Mitglieds aufrufen
tauka
Hyperaktiver Benutzer

Beiträge: 108
Ort: Azerbaycan

Ich komme aus: Südaserbaidschan
Verhältnis zu Aserbaidschan: Aufsteigend positiv

New PostErstellt: 16.02.08, 15:51  Betreff: Re: AZERBAYCAN - Armenia. 28.02.08 Cexiyada. Futzal  drucken  weiterempfehlen

Azeri-King,
Ölüb edan yoxdur,sadece her kesin ishi var ve gazanc derdindedir senin kimi her kes varli balasi deyil ki,pulunu xerclesin,ozude hansi veteninden gachgin kimi gelenler,indi sen deyiren ki,buraya bizimkilerin elinden gachib gelenler bezib gelenler gedib cexiyada onlarin gurdugu millini desteklesinler,hag veracaksan ki,milli hamimizindi ama bir fikirlesh,bu Azerbaycan adli ölkeyeolan nifret bu insanlarin gelbinde ela kök salib ki,bunu unutmag uchun 15 il zaman lazimdir,odur ki,bunlardan bir shey gozleme!!!

Zloy-NL sen bir yazanda gor ne yazirsan,ne dushunursen ,her dushunduyunu de gelib burda yazma!
Deyirsen bu saytinda uzvlerini gorduk bildik ne isle mesguldurlar,iki-uch neferin reyi ile cemi camaati ve bu sayti yaradanlari tehgir etma!!!
Bunlara sag ol dushurki,en azindan bela bir saytla Dunyada onsuzda nufuzunu itirmish bir dövleti ve milleti teblig edirler,Itirilmish nufuz da deyanda ozune diline hormet etmayana hech kim hörmet etmaz deya yazdim.
Seninde Zato sozun olmasa hech olmaz,lap menim tak 4to sozum kimi;)



Allah Eliyevlari Bakililarin ustunden hech ama hech eskik elamasin.Onsuz bizler bu dunyada neylarik ?,ILAHI
nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden
SE RU 777
Registrierter Benutzer

Beiträge: 1


New PostErstellt: 17.02.08, 00:37  Betreff: Re: AZERBAYCAN - Armenia. 28.02.08 Cexiyada. Futzal  drucken  weiterempfehlen

azeri king,
sene kim hag verib ki, butun Almaniyada yashayan azerileri 1-2 neferin ustunde tehgir eleyib hele bir goyun da deyirsen? Danishigiva fikir ver, burda yeterince dostoyni ogullar var. Chexiyaya getmek isteyenlerde az deyil, amma teessuf ki, Chexiyaya 'getmek' imkanlari yoxdur. Bes sen ozun niye gede bilmirsen? De gorek Isvechden neche nefer gedecek? Getmek istesen gel, Hamburgdan bir yerde gedek, getmeye yoldash axtariram, mashinda 3 neferlik yer var. Getmek isteyen olsa muraciet elesin gorush yeri Hamburg.

nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden
azeri-king
Hyperaktiver Benutzer

Beiträge: 100
Ort: baku

Ich komme aus: baku
Verhältnis zu Aserbaidschan: Aufsteigend positiv


New PostErstellt: 17.02.08, 13:46  Betreff: Re: AZERBAYCAN - Armenia. 28.02.08 Cexiyada. Futzal  drucken  weiterempfehlen

menim oturumum yoxdu ona göre gardash yoxsa men gederdim,es sei denn es wurde nix dazwischen kommen.ach ja wer aus schweden dahin macht davon weis ich nix weil bizimkiller pul gazanmagnan mesguldular:)Und an tauka ich hab hier garnix behauptet von wegen bizim uzmizden gacib gelibler bura usw.du solltest selbst vorher mal uberlegen und erst dann deine meinung hinschreiben und es nicht anderen vorsagen was sie tun solllen und was nicht.

[editiert: 17.02.08, 14:10 von azeri-king]
nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden
ZLOY_NL
Stammgast

Beiträge: 28
Ort: Groningen, Holland

Ich komme aus: www.veten.be
Verhältnis zu Aserbaidschan: Ich liebe dieses Land


New PostErstellt: 19.02.08, 01:23  Betreff: Re: AZERBAYCAN - Armenia. 28.02.08 Cexiyada. Futzal  drucken  weiterempfehlen

    Zitat: tauka
    Zloy-NL sen bir yazanda gor ne yazirsan,ne dushunursen ,her dushunduyunu de gelib burda yazma!
Sennen meslehet alanda ne yazim, onda verersen.Helelik ozumun yazmaq qabliyyetimle raziyam.Gel, sen mene meslehet verme. Teshekkur.
Burada her yazdigim sozume men cavabdehem.

    Zitat: tauka
    Deyirsen bu saytinda uzvlerini gorduk bildik ne isle mesguldurlar,iki-uch neferin reyi ile cemi camaati ve bu sayti yaradanlari tehgir etma!!!
Deyirem, cunku dogurdan gordum. Hec kes bu saytda maraqlanmadi oyun ile.
Burada tehqir yoxdur. Fakti aciqlayiram.

    Zitat: tauka
    Bunlara sag ol dushurki,en azindan bela bir saytla Dunyada onsuzda nufuzunu itirmish bir dövleti ve milleti teblig edirler,Itirilmish nufuz da deyanda ozune diline hormet etmayana hech kim hörmet etmaz deya yazdim.
Sayti yaradanlara mende minnatdaram. Ve bu forumda, butun Almaniyada Azerbaycanin tebligi ile, mehshur etmeyi ile, umumiyyetle Azerbaycanin yaxshiligina edilen her bir ish ile, her bir shexs ile fexr edirem, sevinirem.
Buraya +18 ve bashqa bize uygun olmayan bolmeleri (menim fikrimce) elbetdeki saymamaq sherti ile.

    Zitat: tauka
    Seninde Zato sozun olmasa hech olmaz,lap menim tak 4to sozum kimi;)
Ne edek qardash? Russkoyazichni chushkayik da ;)


____________________
AZƏRBAYCAN vs Armenia 9:1
nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden Website dieses Mitglieds aufrufen
Azeri
ВорЗакон

Beiträge: 632

Ich komme aus: Баку
Verhältnis zu Aserbaidschan: Geht so, aber nur in kleinen Mengen...


New PostErstellt: 27.02.08, 10:27  Betreff: Re: AZERBAYCAN - Armenia. 28.02.08 Cexiyada. Futzal  drucken  weiterempfehlen

o
    Zitat: brave
    Senin bu yazilanlarini oxuyandan sonra sene 1 ad qoymaq olar CINDIR. o azeri nikini deyish
An user Brave,
Cindir senin Atondi!!! Görmirsen sarafatnan yazmisham oni? sene
"Samakrat" deyirem, deyir Hatrüva, bez umivalniq necedü senin cün?
helebir men kiminse pulina galmisham oqada pulum var ki, men seni 10 euro saunaya cixardaram özüde aduvi "brave"den "Natascha" eliyaram


[editiert: 27.02.08, 10:46 von Azeri]
nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden
Ela
Moderator

Beiträge: 607
Ort: Würzburg

Ich komme aus: Aserbaidschan
Verhältnis zu Aserbaidschan: Ich liebe dieses Land
Geschlecht: weiblich


New PostErstellt: 27.02.08, 19:51  Betreff: Re: AZERBAYCAN - Armenia. 28.02.08 Cexiyada. Futzal  drucken  weiterempfehlen

XAHIS EDIREM ÖZÜNÜZE GELESINIZ!!!!
BELE OLMAZ AXI!!!




____________________
You are a coward, you are a slave, you are ARMENIAN!
(by great Russian poet A.S.Pushkin)

nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden Website dieses Mitglieds aufrufen
Sortierung ndern:  
Anfang   zurück   weiter   Ende
Seite: 1, 2, 3, 4, 5
Seite 4 von 5
Gehe zu:   
Search

powered by carookee.com - eigenes profi-forum kostenlos

Layout © Karl Tauber