azeriler.de
Ein Forum für Aserbaidschaner in Deutschland und deutschsprachigen Länder.
 
Sie sind nicht eingeloggt.
LoginLogin Kostenlos anmeldenKostenlos anmelden
BeiträgeBeiträge SucheSuche HilfeHilfe StatStatistik
ChatChat VotesUmfragen FilesDateien CalendarKalender
AZERBAYCAN - Armenia. 28.02.08 Cexiyada. Futzal

Anfang   zurück   weiter   Ende
Seite: 1, 2, 3, 4, 5
Autor Beitrag
Aerobikmeister
Mehle Uşağı

Beiträge: 88

Ich komme aus: Aserbaidschan
Verhältnis zu Aserbaidschan: Nett, aber etwas langweilig


New PostErstellt: 28.02.08, 21:11  Betreff: Re: AZERBAYCAN - Armenia. 28.02.08 Cexiyada. Futzal  drucken  weiterempfehlen

belelikle 9 : 1 azerbaijan ermenilerin agsina kalbasa soxdular :)))))

nejür deyeller kak nado razgromili....

gratuliere unser team.





Biz kimik, Mejlis onun Mejlisidi.
nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden
tauka
Hyperaktiver Benutzer

Beiträge: 108
Ort: Azerbaycan

Ich komme aus: Südaserbaidschan
Verhältnis zu Aserbaidschan: Aufsteigend positiv

New PostErstellt: 28.02.08, 22:59  Betreff: Re: AZERBAYCAN - Armenia. 28.02.08 Cexiyada. Futzal  drucken  weiterempfehlen

Salam!
Her kesi tebrik edirem,Gözünüz aydin Ermanileri meglub etdik,ama harda futzalda,neyneyek sadece gucumuz hee buna yetir baschga sahelere gelende o da olacag ama ne zaman???,bax bunu yaschayarig görerik!!!



Allah Eliyevlari Bakililarin ustunden hech ama hech eskik elamasin.Onsuz bizler bu dunyada neylarik ?,ILAHI
nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden
brave
Junior-Mitglied

Beiträge: 11
Ort: eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Verhältnis zu Aserbaidschan: Ich liebe dieses Land

New PostErstellt: 29.02.08, 02:49  Betreff: Re: AZERBAYCAN - Armenia. 28.02.08 Cexiyada. Futzal  drucken  weiterempfehlen

    Zitat: Azeri
    o
      Zitat: brave
      Senin bu yazilanlarini oxuyandan sonra sene 1 ad qoymaq olar CINDIR. o azeri nikini deyish
    An user Brave,
    Cindir senin Atondi!!! Görmirsen sarafatnan yazmisham oni? sene
    "Samakrat" deyirem, deyir Hatrüva, bez umivalniq necedü senin cün?
    helebir men kiminse pulina galmisham oqada pulum var ki, men seni 10 euro saunaya cixardaram özüde aduvi "brave"den "Natascha" eliyaram
Azeri birincisi buraya post zarafatla qoyulmamishdi ve size ciddi deyilirdiki gelecekseniz ya yox. Ve zarafat olunan zaman zarafat ediler. Ikincisi ne sozun var menim ozume de. Eger sen atanin qedrini bilsen bashqasinin atasina aghir soz demezsen. Ve menim atam senin kimilerin bu dunyada cindirliq etmesi uchun shehid olub 1992 de. Pula qaldiqda menim shukur Allaha ehtiyacim yoxdur, ve qazandighim pula Natashalari saunaya chixartmaq evezine,onlarla eylenmek evezine, ister burda istersede Azerbaycanda olan ve komeye ehtiyaci olanlara komek edirem. Ve qarshilighinda da hech ne gozlemirem. Ikincisi de Brave bu adi men goturmemishem, bu adi mene veribler (bu adin verildiyi yer Zaqreb, Ruder Boshkovich Institutu, 2005 ci il)



nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden ICQ-Nachricht an dieses Mitglied senden AIM-Nachricht an dieses Mitglied senden YIM-Nachricht an dieses Mitglied senden Website dieses Mitglieds aufrufen
ZLOY_NL
Stammgast

Beiträge: 28
Ort: Groningen, Holland

Ich komme aus: www.veten.be
Verhältnis zu Aserbaidschan: Ich liebe dieses Land


New PostErstellt: 06.03.08, 01:26  Betreff: Re: AZERBAYCAN - Armenia. 28.02.08 Cexiyada. Futzal  drucken  weiterempfehlen

QELEBE ILE HAMINIZI TEBRIK EDIREM.

COX HAYIF KI BIZIMKILER NOVBETI MERHELEYE CIXA BILMEDILER :((


____________________
AZƏRBAYCAN vs Armenia 9:1
nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden Website dieses Mitglieds aufrufen
Azeri
ВорЗакон

Beiträge: 632

Ich komme aus: Баку
Verhältnis zu Aserbaidschan: Geht so, aber nur in kleinen Mengen...


New PostErstellt: 31.03.08, 12:38  Betreff: Re: AZERBAYCAN - Armenia. 28.02.08 Cexiyada. Futzal  drucken  weiterempfehlen

9:1 Video



[editiert: 31.03.08, 12:39 von Azeri]
nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden
Ela
Moderator

Beiträge: 607
Ort: Würzburg

Ich komme aus: Aserbaidschan
Verhältnis zu Aserbaidschan: Ich liebe dieses Land
Geschlecht: weiblich


New PostErstellt: 31.03.08, 20:32  Betreff: Re: AZERBAYCAN - Armenia. 28.02.08 Cexiyada. Futzal  drucken  weiterempfehlen

    Zitat: ZLOY_NL
    QELEBE ILE HAMINIZI TEBRIK EDIREM. COX HAYIF KI BIZIMKILER NOVBETI MERHELEYE CIXA BILMEDILER :((

eybi yoxdur en esasi odur ki biz ermenileri uddddduuuugggg




____________________
You are a coward, you are a slave, you are ARMENIAN!
(by great Russian poet A.S.Pushkin)
nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden Website dieses Mitglieds aufrufen
tauka
Hyperaktiver Benutzer

Beiträge: 108
Ort: Azerbaycan

Ich komme aus: Südaserbaidschan
Verhältnis zu Aserbaidschan: Aufsteigend positiv

New PostErstellt: 01.04.08, 23:11  Betreff: Re: AZERBAYCAN - Armenia. 28.02.08 Cexiyada. Futzal  drucken  weiterempfehlen

    Zitat: Ela

      Zitat: ZLOY_NL
      QELEBE ILE HAMINIZI TEBRIK EDIREM. COX HAYIF KI BIZIMKILER NOVBETI MERHELEYE CIXA BILMEDILER :((

    eybi yoxdur en esasi odur ki biz ermenileri uddddduuuugggg

Ela can her yerda ermanilari udag bashgalarina uduzag prinsipi ile de ireli getmak olmaz.neyime lazimdi ermanini udmag onla ishimiz duzelseydi ne derdim,mene avropada netice lazimdir netice ozude biabirchi yox bash ucaldici .men sade azerkesham men gelebe aciyam.Ermanileri cebhede döyushde udmaliyig,futzal meydanchasinda yooooooooooooooo:(



Allah Eliyevlari Bakililarin ustunden hech ama hech eskik elamasin.Onsuz bizler bu dunyada neylarik ?,ILAHI
nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden
tovuzlu
Junior-Mitglied

Beiträge: 12
Ort: Gütersloh

Ich komme aus: Azerbaycan Tovuz
Verhältnis zu Aserbaidschan: Ich liebe dieses Land


New PostErstellt: 27.04.08, 12:15  Betreff: Re: AZERBAYCAN - Armenia. 28.02.08 Cexiyada. Futzal  drucken  weiterempfehlen

    Zitat: Ela

      Zitat: ZLOY_NL
      QELEBE ILE HAMINIZI TEBRIK EDIREM. COX HAYIF KI BIZIMKILER NOVBETI MERHELEYE CIXA BILMEDILER :((

    eybi yoxdur en esasi odur ki biz ermenileri uddddduuuugggg

özünüze ürek direk verin ki, udduuuuk.........
Qarabag gedib eyyyy ona baxin ...

Sen ona bax ki Ermeni gelib BAkida mehkemeni qazanib gedib... Evini geri alib evde yashaan insan orda artiq kirekesh kimi qair.... Evin kupcasini ermenin adina yaziblar



nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden ICQ-Nachricht an dieses Mitglied senden
Sortierung ndern:  
Anfang   zurück   weiter   Ende
Seite: 1, 2, 3, 4, 5
Seite 5 von 5
Gehe zu:   
Search

powered by carookee.com - eigenes profi-forum kostenlos

Layout © Karl Tauber