azeriler.de
Ein Forum für Aserbaidschaner in Deutschland und deutschsprachigen Länder.
 
Sie sind nicht eingeloggt.
LoginLogin Kostenlos anmeldenKostenlos anmelden
BeiträgeBeiträge SucheSuche HilfeHilfe StatStatistik
ChatChat VotesUmfragen FilesDateien CalendarKalender
Wer weiss was?

Anfang   zurück   weiter   Ende
Autor Beitrag
Suave
Ehemaliges Mitglied



New PostErstellt: 28.09.07, 11:06  Betreff: Wer weiss was?  drucken  Thema drucken  weiterempfehlen

Burada sizi maraqlandiran, amma özünüzün teklikde cavab tapa bilmediyiniz suallari yerleshdire bilersiniz. Suallarin yalniz elmi seviyyede müzakiresini xahish edirem.


Birinci ele özüm bashlayiram.

Əkinçi qəzetinin 1875-ci il sayindan:

"heç mürvətdir ki,....bütün qonşularımız.........zindəganlıq cəngində düşmənə
qalib gəlsinlər, amma bizlər “allahdan buyruq, ağzıma quyruq” deyib duraq
"

Meni maraqlandiran sözlerin üstünden sari xett cekmishem.

"Zindeganliq cengi"

zindegan- heyat
ceng- müharibe, dava, savash

Tercüme bele cixir "guya bizim qonshular bize heyat mübarizesinde qalib gelirler", amma mene ele gelir ki, "zindeganliq" sözü "zendegi"(dil) sözü ile qarishdirilib, yani demek isteyirler ki, "bizim qonshular bize dil müharibesinde qalib gelir"(cünki evvelde qonshularimizin elm, tehsile yiyelenmeyinden danishilir.)
Und was denk ihr?

Ikinci atalar sözüdür:

"Allahdan buyruq, agzima quyruq!" Alman dilinde sözbesöz tercüme yaxshi alinmir.
Men ashagidaki alman atalar sözlerini elave edirem. Sizce hansi daha uygundur ve ya bashqa varinatiniz vardirmi? Birincisi menim tercih etdiyim atalar sözüdür.

1 "Gott fügt, dass mir's genügt." 2. "Der Mensch denkt und Gott lenkt."3. "Gott erschafft die Träume. 4. Gott füllt den Magen und gibt zum Kragen. 5. Gott gibt (o. gab), Gott nimmt (o. nahm). 6. Gott gibt Leben und Gedeihen."






Kömek etseniz cox minnetdar olardim!

Hörmetle
Suave







"Wer Recht erkennen will, muss zuvor in richtiger Weise gezweifelt haben." Aristoteles


[editiert: 28.09.07, 11:42 von Suave]
nach oben
Gurban Alakbarov
Dauerschreiber

Beiträge: 237
Ort: Kiel

Ich komme aus: Kiel, BRD
Verhältnis zu Aserbaidschan: Ich liebe dieses Land


New PostErstellt: 29.09.07, 14:22  Betreff: Re: Wer weiss was?  drucken  weiterempfehlen

Salam Suave,

birinci birmenali olaraq "heyat mubarizesinde" ya da "yasham savashinda" kimi anlashilmalidir. Burda mecazi menada qonshularin inikishafda bzden ireli getmeleri basha dushulmelidir. O biri meselede ise menim 1-ci, hem de 4-cu variantdan xoshum gelir. Hmm, sechmek chetindir. Amma men her halda 1-ci varianta ustunluk vererdim.



nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden YIM-Nachricht an dieses Mitglied senden Website dieses Mitglieds aufrufen
Suave
Ehemaliges Mitglied



New PostErstellt: 29.09.07, 18:33  Betreff: Re: Wer weiss was?  drucken  weiterempfehlen

Diqqetine ve kömeyine göre chox sag ol, Gurban!






"Wer Recht erkennen will, muss zuvor in richtiger Weise gezweifelt haben." Aristoteles
nach oben
Suave
Ehemaliges Mitglied



New PostErstellt: 06.10.07, 20:08  Betreff: Re: Wer weiss was?  drucken  weiterempfehlen


Ushaqlar, salam.
1.
Sizce "aşıq-aşıq" oyunu ve ya "aşıq" oynamaq ne demekdir? "Dörd dash" oyunudur yoxsa "chiledi". Bu haqda bilen varsa, xahish edirem cavab verin. Almanlarda buna oxshar oyun var?

2. "İmam eşasi" ne olan şeydir?

Danke im Voraus!





"Wer Recht erkennen will, muss zuvor in richtiger Weise gezweifelt haben." Aristoteles


[editiert: 06.10.07, 20:09 von Suave]
nach oben
Telebe
Mehle Uşağı

Beiträge: 92

Ich komme aus: Baku
Verhältnis zu Aserbaidschan: Ich liebe dieses Land
Geschlecht: weiblich


New PostErstellt: 19.12.07, 22:02  Betreff: Re: Wer weiss was?  drucken  weiterempfehlen

Evvela haminiz Gurban Bayrami mübarek!

Könnte mir jemand bitte behilflich sein bei der Übersetzung dieser Wendung aus dem Aserbaidschanischen ins Deutsche?:

"Payin artig olsun" ( diese Wendung benutzt man in Aserbaidschan nicht in allen Gebieten oder Bezirken.) Diese Wendung benutzt man in diesem Kontext- kimse hediyye alanda, hediyyeni gebul eden schexs hediyyeni veren schexse deyir ki, "payiniz artig olsun."
Vielen Dank vorab!


____________________
Leben ist schön!
nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden
Sortierung ndern:  
Anfang   zurück   weiter   Ende
Seite 1 von 1
Gehe zu:   
Search

powered by carookee.com - eigenes profi-forum kostenlos

Layout © Karl Tauber