US-NEWS REVIEWS AWARDS EINKAUFSLISTEN
MARVEL-EDITOR-IN-CHIEF: Cast Your Movies! [NEU]
  MARVEL CHECKLIST

Der ULTIMATIVE LEITFADEN durch das
MARVEL UNIVERSUM
 
Sie sind nicht eingeloggt.
LoginLogin Kostenlos anmeldenKostenlos anmelden
BeiträgeBeiträge MembersMitglieder SucheSuche HilfeHilfe StatStatistik
ChatChat VotesUmfragen FilesDateien CalendarKalender
Ultimates 3 & 4 News

Anfang   zurück   weiter   Ende
Seite: 1, 2, 3
Autor Beitrag
Legacy

Administrator

Beiträge: 12723
Ort: Hamburg

wieviele Comics: 10.011 US-Marvels


New PostErstellt: 25.07.07, 11:05  Betreff: Re: Ultimates 3 & 4 News  drucken  weiterempfehlen

So, dass Cover der U3#1 ist da:

    Zitat:
    It's been nearly two years since the Ultimates 3 creative team was announced. Since then we've heard very little. We've seen a sketch here and a whisper there, but nothing too concrete about the direction of the story or the art.

    Earlier this year, IGN Comics managed to get some basic details out of new series writer Jeph Loeb (see related link at the end of this article). We were told we might not see traditional "Avengers villains" lining up against our heroes.

    Readers were also advised to expect a slightly different creative direction. Loeb stated, "At the end of the day, Ultimates [had] lived in a very political arena. That was something that interested [former writer] Mark [Millar] and it's something that he does probably better than anybody. One might say that it's brilliant political satire. That's not a world that I want to try to copy anymore than Joe Madureira wants to imitate [former artist] Bryan Hitch. He has to make it his own - we have to make it our own flavor." The writer also mentioned that his interests for the title happily coincided with where Millar and Hitch left things in Ultimates 2 #13.

    So here we are, just one day removed from the start of the 2007 San Diego Comic-Con and four days away from Marvel's Ultimate Universe panel. It has been a very long wait for a solid, definitive glimpse into this universe. That wait is over. Last Friday, IGN Comics brought you a sneak peek at an artist's work on Spider-Man's "Brand New Day" direction. Earlier today we brought you the first look at Thor's confrontation with Iron Man. Now we bring you the first of two Ultimates 3 cover debuts.

    There's not much more to say. We'll let "Joe Mad's" art speak for itself.
http://comics.ign.com/articles/807/807739p1.html


____________________
Marvel Checklist
Der ultimative Leitfaden durch das Marvel-Universum



Dateianlagen:

ultimates-20070724055637699.jpg (270 kByte, 1.656 x 864 Pixel)
Anzeige optimiert für beste Darstellung.
Großansicht - speichern

nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden ICQ-Nachricht an dieses Mitglied senden Website dieses Mitglieds aufrufen
Lamond
Creative Head Of Checklist & Comicast


Beiträge: 4730
Ort: Schweiz

wieviele Comics: too many


New PostErstellt: 25.07.07, 12:20  Betreff: Re: Ultimates 3 & 4 News  drucken  weiterempfehlen

Weiss viellicht jemand, wer der Typ mit der Knarre sein soll?


____________________
nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden ICQ-Nachricht an dieses Mitglied senden Website dieses Mitglieds aufrufen
ForgottenOne
Man Without Fear


Beiträge: 150
Ort: Meppen

wieviele Comics: ca. 600


New PostErstellt: 25.07.07, 15:01  Betreff: Re: Ultimates 3 & 4 News  drucken  weiterempfehlen

Ich vermute mal das ist Hawkeye !

Aber ich muss sagen ich finde das Pic sieht mega cool aus !



R.I.P Cap

nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden
Vao
SUPERBANANE

Moderator

Beiträge: 5647



New PostErstellt: 25.07.07, 18:12  Betreff: Re: Ultimates 3 & 4 News  drucken  weiterempfehlen

Joe MAd!!!!!!

Sieht das Geil aus


Natürlich ist das Hawkeye.



nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden
Optimus
Prime Minister Of Checklist Entertainment


Beiträge: 1790
Ort: Ingolstadt



New PostErstellt: 25.07.07, 19:21  Betreff: Re: Ultimates 3 & 4 News  drucken  weiterempfehlen

Seit wann hat der Ultimative Hawkeye blonde Haare? Bisher hatte er doch eine Glatze bzw. schwarze Stoppeln.

Der Cap sieht sieht recht Turner-anatomisch aus...
nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden ICQ-Nachricht an dieses Mitglied senden
ForgottenOne
Man Without Fear


Beiträge: 150
Ort: Meppen

wieviele Comics: ca. 600


New PostErstellt: 26.07.07, 08:17  Betreff: Re: Ultimates 3 & 4 News  drucken  weiterempfehlen

Hehe typisch Joe !!!!

Man betrachte mal die nette Blonde Dame etwas genau !!!!

Also ich weiß warum der Herr einer meiner Lieblingszeichner ist !!!!



R.I.P Cap

nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden
ForgottenOne
Man Without Fear


Beiträge: 150
Ort: Meppen

wieviele Comics: ca. 600


New PostErstellt: 29.09.07, 14:31  Betreff: Re: Ultimates 3 & 4 News  drucken  weiterempfehlen

Kann es vielleicht sein das Hawkeye zu einem Ultimate Bullseye wird. Wenn man sich Bild mal genauer anschaut hat er auf der Stirn auch so eine Art Zielscheibe.



nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden
Vao
SUPERBANANE

Moderator

Beiträge: 5647



New PostErstellt: 03.02.08, 09:32  Betreff: Re: Ultimates 3 & 4 News  drucken  weiterempfehlen

Charest Variant-Cover, sieht wirklich schön aus:





nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden
Vao
SUPERBANANE

Moderator

Beiträge: 5647



New PostErstellt: 27.02.08, 16:40  Betreff: Re: Ultimates 3 # 1 wieder ausverkauft  drucken  weiterempfehlen

It’s the ultimate comic book event of the season, as Marvel is proud to announce that Ultimates 3 #1 (of 5) Second Printing Variant has sold out at Diamond (though some copies may be available at the retail level). The red-hot series, from Eisner-winning, Emmy-nominated writer Jeph Loeb (Hulk, television’s Heroes) and the acclaimed art team of Joe Madureira & Christian Lichtner present the first chapter of the series that’ll leave you breathless!

Now’s your chance to experience Ultimates 3 #1 like never before in Ultimates 3 #1 (of 5) Black & White Variant! Featuring black & white interiors, this landmark issue features Madureira’s raw pencils with Loeb’s earth-shattering plot & dialogue! You’ve never seen the Ultimates quite like this before! This issue also features Madureira’s now classic wraparound covers in black & white, depicting the Ultimate Universe heroes heading towards a climactic battle with their enemies, the Brotherhood!

"Wasn't Christmas a couple of months ago? Once again, this team is so grateful to the readers, fans, and retailers who continue to support the book as we MARCH ON ULTIMATUM!” said Loeb. “This chance to see Joe Mad's amazing pencils for the first time is something for all of us to enjoy -- including me!"

As March On Ultimatum kicks into high gear, don’t miss the issue that turned the Ultimate Universe on its head! Just who are the Ultimates now? Who—or what—is Venom after? What happens that changes the Ultimate Universe forever? Find out in Ultimates 3 #1 Black & White Variant!

ULTIMATES 3 #1 (of 5) BLACK & WHITE 50/50 VARIANT GATEFOLD COVERS (DEC078168)
Written by JEPH LOEB
Pencils & Gatefold Covers by JOE MADUREIRA
Parental Advisory …$2.99
FOC—2/28/08, On-Sale—3/19/08

http://forum.newsarama.com/showthread.php?t=148172



nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden
Sortierung ndern:  
Anfang   zurück   weiter   Ende
Seite: 1, 2, 3
Seite 3 von 3
Gehe zu:   
Search

powered by carookee.com - eigenes profi-forum kostenlos

Design © trevorj

Quellenverzeichnis: http://jerome.galica.free.fr/ / http://www.comiccover.de
Partnerboards:
dcarenabanner
Comics Top 100

Powered by WebRing.

Die Top - Forenliste Ranking-Hits

WICHTIGER HINWEIS:
Diese Seite beinhaltet Bilder, Logos, Namen und sonstige Trademarks, die Eigentum von MARVEL COMICS™ sind. Ich veröffentliche diese ohne Genehmigung! Ich mache mit diesen Bildern, Logos, Namen und Trademarks keinerlei Geschäft, sondern verwende sie zu rein privaten Zwecken. Sollte dies in irgendeiner Form nicht in Ordnung sein, so bitte ich die Verantwortlichen, mich sofort davon über meine E-Mail Adresse in Kenntnis zu setzen, so daß ich nicht genehmigte Bilder, Logos, Namen und Trademarks sofort wieder entfernen kann. DANKE! Ausserdem übernehme ich keinerlei Verantwortung für Inhalte und Aussagen der von mir verlinkten Seiten! Marvel™ and © 2005 Marvel Characters, Inc. All Rights Reserved. Please visit The Official Site at: http://www.marvel.com