Forum motofun.ch
Motorrad, Pässe und Touren
Herzlich Willkommen
 
Sie sind nicht eingeloggt.
LoginLogin Kostenlos anmeldenKostenlos anmelden
BeiträgeBeiträge MembersMitglieder SucheSuche HilfeHilfe
VotesUmfragen FilesDateien CalendarKalender BookmarksBookmarks
Was bisch du für eine????

Anfang   zurück   weiter   Ende
Autor Beitrag
Dr' OberSimmetaler
Experte


Beiträge: 132
Ort: Zweisimmen



New PostErstellt: 17.09.05, 12:24  Betreff: Was bisch du für eine????  drucken  Thema drucken  weiterempfehlen

Herr Ryter ä 1. Lehrjahr Schtift het sone dummi schnurre. I hätti mi das nie gwagt im erschte öich öpis ds säge. vilech söteter mau däm äs buech a gring schiesse



nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden
römu
Experte


Beiträge: 286
Ort: Steffisburg

Hobby: Landhockey, Aarä, Kollegä, Schlafä, ässä!!!, Natur, Pokern


New PostErstellt: 17.09.05, 12:29  Betreff:  Re: Was bisch du für eine????  drucken  weiterempfehlen

ng mau sis foto ga aluägä! dä het gloub ä fahlr dr giu!, werum söott auäs perfekt si u vorauäm ä sitä muäss eim säuber gfauä! 


____________________

mä hets nid liächt, abr liächt hets eim...
nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden
Odin
Experte


Beiträge: 92
Ort: Uetendorf

Hobby: PC


New PostErstellt: 17.09.05, 15:25  Betreff: Re: Was bisch du für eine????  drucken  weiterempfehlen

auso du bisch ja seuber o nid besser so es komisches biud ids forum due.

u usserdem hani ke frechi schnöre sondern ha nome gseit was i denke. I ha ja am Herr Ryter nid gseit er sou so u so mache sondern ha vorschläg bracht u das mit Suzuki Rules hani nome gschribe wüu er eine vor Klass fertig het gmacht nome wüu er nid viu vo Bmw Töffe hautet. Da cha i o sege was mir a sire site nid gfaut!!!!!!




ERARE HUMANUM EST
nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden
Benu
Experte


Beiträge: 786
Ort: Münsingen

Hobby: Schiessen, PC, Auto, Velo, Ausgang


New PostErstellt: 17.09.05, 21:25  Betreff: Re: Was bisch du für eine????  drucken  weiterempfehlen

O man, huere Chindergarte hie!!!!

Odin, was heisst das genau??? Wöu dä name chunt so i ä paar lieder vor wo de gar nid legau si!!!!!!




____________________
Meine Knochen könnt ihr brechen, meinen Glauben nicht, mein Wille ist unantastbar!!
nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden Website dieses Mitglieds aufrufen
römu
Experte


Beiträge: 286
Ort: Steffisburg

Hobby: Landhockey, Aarä, Kollegä, Schlafä, ässä!!!, Natur, Pokern


New PostErstellt: 18.09.05, 02:13  Betreff:  Re: Was bisch du für eine????  drucken  weiterempfehlen

simr erläch, sonä grüänschnabu wi du odin (wi mir oumau si gsi) wott idä erschtä paar biträg ds mul so wit ufirisä!!! i würdmr mau gedankä machä wen das du widr ufä teppich wosch cho, weu dr respäkt vo dir gägänübr dä angärä forumbenützer isch irgend wiä uf der strecki blibä, gang mau überd büächr! kritik cha guät si, abr wemäsä fasch interpretiärsch chasi schadä, eim säuber! du machschäs dir süsch nid gad liächt... 


____________________

mä hets nid liächt, abr liächt hets eim...


[editiert: 18.09.05, 02:18 von römu]
nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden
Odin
Experte


Beiträge: 92
Ort: Uetendorf

Hobby: PC


New PostErstellt: 18.09.05, 13:54  Betreff: Re: Was bisch du für eine????  drucken  weiterempfehlen

Mi name het gar nüd mit setige sache ztüe wo du denksch benu i bi mit dem name im ne spiu tätig u es fasziniert mi haut die germanische geschichte aber mit dene arschlöcher wo die lieder lose chani zwar nid viu afa aber so biuder wie der obesimmethaler chani eifach nome sege die sueche stritt u si mit chline gschlechts organ bestückt worde. I bi o gege nazis aber i keni o gueti fründe wo das e chli praktiziere.





ERARE HUMANUM EST
nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden
Benu
Experte


Beiträge: 786
Ort: Münsingen

Hobby: Schiessen, PC, Auto, Velo, Ausgang


New PostErstellt: 18.09.05, 15:08  Betreff: Re: Was bisch du für eine????  drucken  weiterempfehlen

Römu, i gibe dir o rächt! Scho iz wieder dr letscht Bitrag woner gschribe het isch ds reschpäkt los!

Chum wieder ufe Tepich abe, schüsch chunt das nid guet mit dir i däm Forum! Wöu i däm Forum herscht friede, jede tuet dr anger respektiere so winer isch, paschta!

Isch das OK???




____________________
Meine Knochen könnt ihr brechen, meinen Glauben nicht, mein Wille ist unantastbar!!


[editiert: 18.09.05, 17:25 von Benu]
nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden Website dieses Mitglieds aufrufen
Dr' OberSimmetaler
Experte


Beiträge: 132
Ort: Zweisimmen



New PostErstellt: 18.09.05, 16:34  Betreff: Re: Was bisch du für eine????  drucken  weiterempfehlen

Ja isch guet Benu i bi iversschtande mit dir aber i ha dänkt äs müessi gseit wärde



nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden
römu
Experte


Beiträge: 286
Ort: Steffisburg

Hobby: Landhockey, Aarä, Kollegä, Schlafä, ässä!!!, Natur, Pokern


New PostErstellt: 18.09.05, 22:24  Betreff: Re: Was bisch du für eine????  drucken  weiterempfehlen

i würd sägä, mä cha das auäs la si, äs isch gseit was het müässä gseit si, abr its isch dr momänt womä söt nöi afah. da das äs öffäntlächs forum isch us hiä ou reglä git! we du das chasch akzeptiärä odin

möcht ig di ids hiä im Forum Ryter Willkommen heissä. jedä wo hiä mitmacht isch ä bericherig für das forum u i hoffä das du di hiä baud ä mau wohl fingsch!

gruäss römu




____________________

mä hets nid liächt, abr liächt hets eim...
nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden
Odin
Experte


Beiträge: 92
Ort: Uetendorf

Hobby: PC


New PostErstellt: 19.09.05, 17:29  Betreff: Re: Was bisch du für eine????  drucken  weiterempfehlen

Ok Es tut mir sehr leid was i gseit ha aues....

I bi mengisch e chli eine wo nome i z  Fettnäpfli tritt.

verstöh das eigentlich aue Berndütsch oder isches Zwang Hochdeutsch?

Isch ja iz gad glich aber i hoffe dir entschudigt mir das ^^

U uf mini Fehler bim Schribe dörft dir eifach nid achte^^




ERARE HUMANUM EST
nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden
Ryter Administrator

Administrator

Beiträge: 1429
Ort: Steffisburg Schweiz

Hobby: Motorrad, Computer


New PostErstellt: 19.09.05, 18:00  Betreff: Re: Was bisch du für eine????  drucken  weiterempfehlen

Hallo Marcel, der sich Odin nennt

Deine Entschuldigung habe ich erhalten, ich akzeptiere sie auch. Hiermit heisse ich dich

.

Hier im Forum fahren wir einander nicht an den "Karren", hier hat es keine Schleimscheisser, usw. Sobald du das nun begriffen hast, freuen wir uns alle auf dein Mitmachen und deine Beiträge.
Kritik darf angebracht werden, für Vorschläge habe ich ein offenes Ohr; du musst einfach wissen, dass hinter allem Arbeit = Freizeit steckt und dass ich nicht Zeit habe dauernd Änderungen zu machen. Ich bin froh wenn die Homepage funktioniert und ihren Zweck erfüllt. Sie soll über die Haustechnikberufe und die entsprechende Ausbildung und Möglichkeiten orientieren, dabei darf auch die Sparte Spass und Hobby nicht zu kurz kommen.




____________________
Geh oft den Weg zum Haus deines Freundes, denn Unkraut überwuchert sonst den unbenutzten Pfad!
nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden Website dieses Mitglieds aufrufen
Sortierung ndern:  
Anfang   zurück   weiter   Ende
Seite 1 von 1
Gehe zu:   
Search

powered by carookee.com - eigenes profi-forum kostenlos