Forum motofun.ch
Motorrad, Pässe und Touren
Herzlich Willkommen
 
Sie sind nicht eingeloggt.
LoginLogin Kostenlos anmeldenKostenlos anmelden
BeiträgeBeiträge MembersMitglieder SucheSuche HilfeHilfe
VotesUmfragen FilesDateien CalendarKalender BookmarksBookmarks
Nöiä Roller

Anfang   zurück   weiter   Ende
Autor Beitrag
sonic
Stammgast


Beiträge: 22
Ort: Jassbach

Hobby: Freunde,PC,schlafen,Musik


New PostErstellt: 12.06.06, 22:07  Betreff: Nöiä Roller  drucken  Thema drucken  weiterempfehlen

Das isch mi neu roller ersch 2 wuchä aut. Isch nid grad äs schöns modäu aber er git ömu;-) geit numä 70 ufäm gredu u isch as auz modäu aber aus nöi kuft, derfür hani 2500 zaut anschtatt 4500 das isch doch oscho a grossä bazä womä da schpart! mir hei drum scho das modäu is gha, eifach ir 45 version u mit dem simer sehr zfridä gsi niä schissäreii gha mitiem. Der brüädsch isch viär jahr lang mitim uf langnaou ichä gfahrä u das sie vo üs dänä o au tag 50km u niä problem gha oder reparaturi numä is a zündcherzä müässä wächslä, u diä grossä rad si o vo vortiu vorauäm im winter wo angäri he müässä schtossä het mi brüätsch geng no locker chönä fahrä.

wäg däm hami für das modäu entschidä!mfg rüädu$





Wer Wind sät, wird Sturm ernten!



Dateianlagen:

HONDA%20SGX50%20SCHWARZ.jpg (13 kByte, 500 x 384 Pixel)
speichern

nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden
Dr Frutiger
Experte


Beiträge: 398
Ort: Frutigen

Hobby: schiessen und bike


New PostErstellt: 12.06.06, 22:13  Betreff: Re: Nöiä Roller  drucken  weiterempfehlen

Sälü

2 kollege vo mir hei de o. Die si mit dem o zfriedä. Die grosse rad si scho ä vorteil für im winter. Viel spass bim fahre!




____________________
Lebe dein Leben so, dass du an deinem Todestag sagen kannst: Ich habe gelebt und es war geil!

nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden
Sortierung ndern:  
Anfang   zurück   weiter   Ende
Seite 1 von 1
Gehe zu:   
Search

powered by carookee.com - eigenes profi-forum kostenlos