Forum motofun.ch
Motorrad, Pässe und Touren
Herzlich Willkommen
 
Sie sind nicht eingeloggt.
LoginLogin Kostenlos anmeldenKostenlos anmelden
BeiträgeBeiträge MembersMitglieder SucheSuche HilfeHilfe
VotesUmfragen FilesDateien CalendarKalender BookmarksBookmarks
Jesus Christus

Anfang   zurück   weiter   Ende
Seite: 1, 2
Autor Beitrag
Edis
Dauerschreiber


Beiträge: 42
Ort: Spiez

Hobby: Fuessball


New PostErstellt: 10.02.06, 21:32  Betreff: Re: Jesus Christus  drucken  weiterempfehlen

so jungs i finde jede sött a ds gloube wo är wot u we öpert a gott gloubt de isch ds ihm sini sach u we öpert nit dra gloubt schön für ihn das isch doch jedem sini sach oder nit??? MtJ isch guet we du dra gloubsch u dini meinig respektiersch u di andere isch guet das dir a "nüt" gloubet :-)

gruss





The World is yours.....
nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden
M†J
Experte


Beiträge: 162
Ort: Steffisburg

Hobby: Musik, Klettern, Jesus


New PostErstellt: 11.02.06, 12:11  Betreff: Re: Jesus Christus  drucken  weiterempfehlen

Sälu zämä

Was söui itz gad sägä isch no schwirig...afang mau fingis mega cool das dr Generaul nid seit das aues ä scheiss isch wo ihr Bibu steit odr vo Gott us chunnt! I wett glich no schnäu für Benu paar angeri Bewissä ufzeuä! I bi im Momänt so chli für mi am Thema Israel, heilegi Stadt Jerusalem u so. I bringe zersch schnäu ä chli gschicht vo däm Konflikt:

Mit der zionistischen Bewegung wurde die Rückkehr der Juden nach Palästina eingeleitet. Weil die Juden fast auf der ganzen Welt gehasst wurden, verfolgten sie den Wunsch einen eigenen Staat zu erhalten. Am Anfang des 19. Jahrhunderts kamen dannn viel Juden nach Palästina, wo sie den Arabern Land abkauften. Palästina kam später unter britische Herrschaft. Als Grossbritannien Palästina der UNO abtrat, kam es zwischen den Juden und den Arabern zu Unstimmigkeiten und Konflikten. Nach und nach kam es dort zu immer mehreren Gewaltausbrüchen, welches dazu führte das die PLO (palästinensische Befreiungsfront) gegründet wurde. In Palästina ist bis heute die Spannung geblieben.

Ds wär devo mir übrigens u hoffe es sigi nid z`läng u so...

Äs het deräwä viu agriff gägä z`Land vo dä Judä gäh wo Libanon, Syrien, Jordanien, Saudi Arabien, Ägypten hei ihmenä Chrieg dr Teil vo Israel wo dä Judä agriffä u hei dä Libanesä gseit sie söue vo Nordä Här mit dä Panzer ids Land ihne gha u de när die heiligä Stadt vou Gas eifach ubernäh wo sie dert ufem Bärg sie gsi hei si nid Chönä si hei Schiss gha...sie hei eifach nid chönä u ir Bibu steit äbä dadrzue bim Jesaja dass aui ä mega grossi Ehrfurcht wärdä becho vo Gott ...Äs stimmt eifach vou drüber i! Ja i bi itz öppä ir heufti vo däm Kapitu u cha lässä was aus no i däm Land wird passier I weiss itz dänket dr i spinne u so Bi gspannt was dr so vo däm Hautet!





...Gott kennt dein gestern, gib ihm dein Heute, er sorgt für dein Morgen...
nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden AIM-Nachricht an dieses Mitglied senden
Benu
Experte


Beiträge: 786
Ort: Münsingen

Hobby: Schiessen, PC, Auto, Velo, Ausgang


New PostErstellt: 11.02.06, 14:39  Betreff: Re: Jesus Christus  drucken  weiterempfehlen

auso das äs näm mi ja o mau wunder was so ir Bibu steit, so wägä zuekunft! Du hesch ja scho mau öpis verzeut gha vo wägä elekronik u das schteit ja o ir bibu. Wirde äuä o mau ä blick id bibu müäsä wärfe, weni eini finde :-p

Aber das heisst iz nid dasech mi gloube ändret jungs!




____________________
Meine Knochen könnt ihr brechen, meinen Glauben nicht, mein Wille ist unantastbar!!
nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden Website dieses Mitglieds aufrufen
M†J
Experte


Beiträge: 162
Ort: Steffisburg

Hobby: Musik, Klettern, Jesus


New PostErstellt: 11.02.06, 15:42  Betreff: Re: Jesus Christus  drucken  weiterempfehlen

Hei Benu wett viu vor Zuekunft wosch lässä geisch fasch am gschisste id Offebarig...! Dert isch o so dr Beschrib wie säch d`Wäut wird veränderä dert schtet ds o mit dr Elektronik u o mit dr Herrschaft vo Satan wowird cho!



...Gott kennt dein gestern, gib ihm dein Heute, er sorgt für dein Morgen...
nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden AIM-Nachricht an dieses Mitglied senden
Benu
Experte


Beiträge: 786
Ort: Münsingen

Hobby: Schiessen, PC, Auto, Velo, Ausgang


New PostErstellt: 11.02.06, 19:42  Betreff: Re: Jesus Christus  drucken  weiterempfehlen

Eh ja, gugemer eeeeees!


____________________
Meine Knochen könnt ihr brechen, meinen Glauben nicht, mein Wille ist unantastbar!!
nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden Website dieses Mitglieds aufrufen
Sortierung ndern:  
Anfang   zurück   weiter   Ende
Seite: 1, 2
Seite 2 von 2
Gehe zu:   
Search

powered by carookee.com - eigenes profi-forum kostenlos