Forum motofun.ch
Motorrad, Pässe und Touren
Herzlich Willkommen
 
Sie sind nicht eingeloggt.
LoginLogin Kostenlos anmeldenKostenlos anmelden
BeiträgeBeiträge MembersMitglieder SucheSuche HilfeHilfe
VotesUmfragen FilesDateien CalendarKalender BookmarksBookmarks
Rassismus

Anfang   zurück   weiter   Ende
Seite: 1, 2, 3, 4
Autor Beitrag
Jonny Lam
Dauerschreiber


Beiträge: 65
Ort: Spiez



New PostErstellt: 09.06.07, 23:42  Betreff: Rassismus  drucken  Thema drucken  weiterempfehlen

Dieses Ereignis fand wirklich während eines Flugs der British Airways zwischen Johannesburg und London statt:

Eine weisse Frau, ca. 50 Jahre alt, setzt sich neben einen Schwarzen. Sehr entsetzt, ruft sie die Stewardess. Diese

fragt: "Was haben Sie für ein Anliegen, gnädige Frau?"

Die Frau: "Sehen sie es denn nicht? Sie haben mich neben einen Schwarzen platziert.

Ich halte es neben solch einem ekligen Menschen nicht aus.

Geben sie mir bitte ein anderen Sitzplatz!"

Die Stewardess: "Beruhigen Sie sich, praktisch alle Plätze des Fluges sind besetzt.

Ich werd nachschauen, ob noch einer frei ist."

Die Stewardess entfernt sich und kommt einige Minuten später wieder:

"Gnädige Frau, wie ich es mir dachte, ist in der Economy-Klasse kein Platz mehr frei.

Ich habe mit dem Verantwortlichen gesprochen, und er hat mir bestätigt, dass keiner mehr frei sei.

Jedoch haben wir noch einen Platz in der 1. Klasse."

Bevor die weisse Frau nur ein Wort sagen kann, fährt die Stewardess fort:

"Es ist sehr ungewöhnlich für unsere Fluggesellschaft jemandem zu erlauben,

sich in die 1. Klasse zu setzen, obwohl sie in der Economy-Klasse ist.

Aber durch die Umstände findet der Verantwortliche, dass es ein Skandal wäre, jemanden zu zwingen, neben so einer ekligen Person zu sitzen."

Die Stewardess wendet sich dem Schwarzen zu und sagt:

"Sie können also, wenn sie dies wollen, ihr Handgepäck nehmen, denn ein Sitz in der 1. Klasse erwartet sie."

Alle Passagiere rundherum, welche bei diesem Schauspiel dabei und schockiert waren,

standen auf und applaudierten...

guet gmacht vor Stewardess!!!!

 





"Ich werde niemals behaupten, die Nr.1 zu sein, aber ich werde auch niemals zugeben, die Nr.2 zu sein."
nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden
M†J
Experte


Beiträge: 162
Ort: Steffisburg

Hobby: Musik, Klettern, Jesus


New PostErstellt: 10.06.07, 13:23  Betreff: Re: Rassismus  drucken  weiterempfehlen

Yes di frou hets druffe!  da di auti dame isch ja när abartig di verarschti gsi u het säch äue oh nid chli gschämmt... gscheterä abr rächt!

Rassismus isch würk nid guet, jedoch mängisch es biz verständläch wemä so es paar Usländer (git oscho Schwizer) aluegt wo eim wäge nüt u widr nüt chome cho afielä.. odr die wo mitem chare ägstra müessä gah blöffe (luti music, hennä gässälä u viu z`schnäu fahrä)!

So sernigs mahni nid liedä! U de isch mängisch d`Meinig o es biz verständläch gägänuber Usländer... jedoch mä darf sä nid aui i glich topf gheiä es git nähmli o sehr gueti u gäbegi!





Lift your hands up, lift your hands up, lift your hands up everyboody
nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden AIM-Nachricht an dieses Mitglied senden
Benu
Experte


Beiträge: 786
Ort: Münsingen

Hobby: Schiessen, PC, Auto, Velo, Ausgang


New PostErstellt: 10.06.07, 14:51  Betreff: Re: Rassismus  drucken  weiterempfehlen

I ha vorgeschter so amene sch..... Usländer zuegluegt winer e Schwizerfahne vom Mascht het abegla undse när het wöue azünde, het iz es derbs Loch dine. We nid no 20 Angeri " Usländer derbi wäre gsi häti dä siech äuä hurti vonanggno. I weiss welä dases isch gsi u dä wird de nomau lide!!!!!! I ha kocht vor wuet u mi hass isch no grösser worde.

Was meinted dir daderzue???

Wed ihri Nationalflagge würdsch vor ihrne Ouge abfackle de wärsch nüm lang da.

Wie lang söu das no witer ga......................




____________________
Meine Knochen könnt ihr brechen, meinen Glauben nicht, mein Wille ist unantastbar!!


[editiert: 10.06.07, 14:55 von Benu]
nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden Website dieses Mitglieds aufrufen
M†J
Experte


Beiträge: 162
Ort: Steffisburg

Hobby: Musik, Klettern, Jesus


New PostErstellt: 10.06.07, 17:03  Betreff: Re: Rassismus  drucken  weiterempfehlen

Sernegi sött mä äbä us dr schwiz schmeissä! Was wei die genau? Die hei ke ahnig wi guet dassnä bi üs geiht!!! ds isch eifach leid!

Mi dünkt es bringi glich nüt nä z`chnüttlä... du wirsch villech dini wuet dür das los aber irgendwie bringts ds glich ni!

ds problem isch drum bi sernigä o das dèueterä eigch no gueti wäre u vo däm ganzä gar nid viu mitbechömä was ihre Sohn odr ds Töchterli aus asteut!!! ds isch ja ds leidä!





Lift your hands up, lift your hands up, lift your hands up everyboody
nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden AIM-Nachricht an dieses Mitglied senden
General Schmid
Experte


Beiträge: 342
Ort: Wydimatt 146

Hobby: Schwingen, Schiessen


New PostErstellt: 10.06.07, 18:38  Betreff: Re: Rassismus  drucken  weiterempfehlen

mit däm chani dir itse nit so rächt gä.wüu so  öpis het viu miter erziehig ztüe u da si ou deutere tschuud.

wüiu so wit eutere si wärde meischtens ou dching u das hani scho viu gseh.

bi dene isch zproblem dasisich nit chöi intergriere u kenni ufmerksamkeit überchöme u de müessesi haut so öpis mache.

muess ehrlech säge we das so witer geit heimer no es grössers problem u das regt mi geng wi meh uf weni aube so öpis vrnimme

u drum vrwungerets mi nüt das geng wi meh ä wuet uf di usländer überchöme

mir si ja scho gli i ungerzau wes geng wi meh vo dene inechöme it schwiz

u dr fluech isch mit dere politick womer hei ungerstützemers geng wi meh düechtmi u das gseh viu ni

so muess höre schüsch regemi no meh uf




____________________
Dumm ist der der dummes tut

nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden
Benu
Experte


Beiträge: 786
Ort: Münsingen

Hobby: Schiessen, PC, Auto, Velo, Ausgang


New PostErstellt: 10.06.07, 20:15  Betreff: Re: Rassismus  drucken  weiterempfehlen

Äbä chasch nüt dergägä mache! U wed öpis wosch dergäg ungernäh de bisch eifach ds arsch. Jede luegti aus rassischt u fascho a. Ds problem isch mir hei no ds viu grüäni unger üs wo nid d ouge ufmache.

I weiss doch o nid was schribe, es bringt ja eh nüt, mi cha ja nüt bewege.

We mir das i ihrne länder würde mache de hätsch äuä sehr schnäu ä chugle im chopf.

So i mues o ufhöre schribe, schüsch chochi de no meh vor wuet.




____________________
Meine Knochen könnt ihr brechen, meinen Glauben nicht, mein Wille ist unantastbar!!
nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden Website dieses Mitglieds aufrufen
M†J
Experte


Beiträge: 162
Ort: Steffisburg

Hobby: Musik, Klettern, Jesus


New PostErstellt: 11.06.07, 22:52  Betreff: Re: Rassismus  drucken  weiterempfehlen

Ja i verstahnäch würkli guet! Es ischt scho so das viu bir erziehig verlore geit, abr es isch ohno rächt viu so dases d`elterä gar nid wüssä!

Es isch ifach schad für di junge usländer wo ni wüsse was mit dr zyt afa u närä so abartigi scheiss boue..... (git o schwizer)

I würd itz nid säge dases nüt bringt säch ufzregä u mit andernä z`diskutierä! Mi erinneret ds geng chli as lied vo dä Toten Hosen = WAHLKAMPF

Da steckt meh drhinger aus mä ufs erstä mau ghört bi däm lied...





Lift your hands up, lift your hands up, lift your hands up everyboody
nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden AIM-Nachricht an dieses Mitglied senden
Walhalla
Experte


Beiträge: 175
Ort: Belp

Hobby: Schiessen, YB matche!!!


New PostErstellt: 12.06.07, 20:22  Betreff: Re: Rassismus  drucken  weiterempfehlen

so säge itze ono mi sänf drzue:

tönt zwar itze hert aber glich: so sörigs pack sötme ane wand steue u...  BUMM

wi mängisch bi ig scho aus scheiss fascho u so agfielet worde, obschon i kes wort ha gseit...

aber tja...  üses LAND geit dr bach abe!!!!





... und wenn ihr dann in vielen Jahren sterbend in eurem Bett liegt, währt ihr dann nicht bereit jede Stunde einzutauschen von heute bis auf jenen Tag, um einmal nur, ein einziges Mal nur wieder hier stehen zu dürfen, um unseren Feinden zuzurufen: "ja sie mögen uns das Leben nehmen, aber niemals nehmen sie uns - UNSERE FREIHEIT!!!" 848
nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden
Fabian Stucki
Experte


Beiträge: 166
Ort: Thun

Hobby: Eishockey/ SCB matsche 1931 simer geborä....


New PostErstellt: 12.06.07, 21:31  Betreff: Re: Rassismus  drucken  weiterempfehlen

genau chrigu bi o dirä meinig!!! es isch e so aber wasme o mues gse es si nid aui glich.!




____________________
Es kommt wie es kommen muss!!!!!!!

nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden
Walhalla
Experte


Beiträge: 175
Ort: Belp

Hobby: Schiessen, YB matche!!!


New PostErstellt: 12.06.07, 22:21  Betreff: Re: Rassismus  drucken  weiterempfehlen

klar gits o wenigi gueti....



... und wenn ihr dann in vielen Jahren sterbend in eurem Bett liegt, währt ihr dann nicht bereit jede Stunde einzutauschen von heute bis auf jenen Tag, um einmal nur, ein einziges Mal nur wieder hier stehen zu dürfen, um unseren Feinden zuzurufen: "ja sie mögen uns das Leben nehmen, aber niemals nehmen sie uns - UNSERE FREIHEIT!!!" 848
nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden
Sortierung ndern:  
Anfang   zurück   weiter   Ende
Seite: 1, 2, 3, 4
Seite 1 von 4
Gehe zu:   
Search

powered by carookee.com - eigenes profi-forum kostenlos