Forum motofun.ch
Motorrad, Pässe und Touren
Herzlich Willkommen
 
Sie sind nicht eingeloggt.
LoginLogin Kostenlos anmeldenKostenlos anmelden
BeiträgeBeiträge MembersMitglieder SucheSuche HilfeHilfe
VotesUmfragen FilesDateien CalendarKalender BookmarksBookmarks
Eidg. Schwingfest

Anfang   zurück   weiter   Ende
Autor Beitrag
Fabian Stucki
Experte


Beiträge: 166
Ort: Thun

Hobby: Eishockey/ SCB matsche 1931 simer geborä....


New PostErstellt: 26.08.07, 13:21  Betreff: Eidg. Schwingfest  drucken  Thema drucken  weiterempfehlen

Heit sicher aui mitbecho dases geschter e tragische vorfau het gä am Schwingfest! leider isch der Peter Gasser im auter vo 28gi gstorbe!!! amne Härz versage!!!


____________________
Es kommt wie es kommen muss!!!!!!!
nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden
General Schmid
Experte


Beiträge: 342
Ort: Wydimatt 146

Hobby: Schwingen, Schiessen


New PostErstellt: 26.08.07, 21:32  Betreff: Re: Eidg. Schwingfest  drucken  weiterempfehlen

I ha das aues mitübercho.

i bi ou z arrou gsi am ESAF.

Es isch tragisch das isch so u da no mis Bileid.

Es het für ihn im Feschtakt hüt am Morge im ganze Stadion e Gedänkminute gä u so öpis hani no nie erläbt wi dert.

U so its no übrs Fescht augemein.i has huere geil Gfunge isch e geili Stimmig gsi i däm Stadion.u muess säge sone Tradition muessme eifach pflege schüsch vrlore i üserer Schwiiz.

Het öpe eine hie vom Forum z ESAF chli gluegt im Fehrnseh?

u wenn ja wi heiters gfunge?




____________________
Dumm ist der der dummes tut
nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden
matthias.bu
Experte


Beiträge: 187
Ort: Beatenberg, Schweiz

Hobby: klettern, skifahren, fotografieren


New PostErstellt: 27.08.07, 07:32  Betreff: Re: Eidg. Schwingfest  drucken  weiterempfehlen

Schinge isch eifach e super sport 1000000000000000000000 mal besser aus Fuässball Mier hei ja bi üs ds Oberländische schwingfest gha ufem Beatenberg. U das isch eifach hammer gsi. We me när no bim ufbou Abbou u wärädäm Alass mithilft de gseht me wie guät so öppis muäss organisiert si. We öpper wott biuder gseh vo mir de göt uf

www.oberlaendisches-schwingfest.ch

Wünsche gruäss Matthi





Läbänsmotto: Ich bin wie ich bin. Die einen mögen mich, die andern können mich!
nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden
putzfrau
Experte


Beiträge: 266
Ort: effretikon



New PostErstellt: 27.08.07, 16:54  Betreff: Re: Eidg. Schwingfest  drucken  weiterempfehlen

es tuetmer leid aber wänni plötzlichs herzversäge und schpitzeschport im zämehang ghöre/liese chunntmer irgendwie doping in sinn... au wännimer das bi de schwinger nid unbedingt chan vorschtelle.

min einte grossvater isch turnerschwinger gsi...



____________________
wo die kacke dampft ... ist es kalt!
nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden
matthias.bu
Experte


Beiträge: 187
Ort: Beatenberg, Schweiz

Hobby: klettern, skifahren, fotografieren


New PostErstellt: 27.08.07, 19:22  Betreff: Re: Eidg. Schwingfest  drucken  weiterempfehlen

Doping bi de schwinger gits nid  isch dänk klaar we me voll ad seck geit ds chas haut gä isch truurig aber iz haut nid ds änderä! Es isch glich dr ferst sport wos git! U a sosettigä schwingfest da si aui z fride jedä ma am angerä dr sieg gönne u so viu Lüt uf eim hufe u aui si ds fride keni shclegereie u nüt. Das isch äbä no richtig schön nid so wie bim f... Fuässball wo sie enang a choderä u d zuäschouer enang abschlöö.

U no öppis zum Schluss i bi für die traditionellä Schwinger u nid da die Turner es isch shcliesslech e Tüpischä Bärgler sport!




Läbänsmotto: Ich bin wie ich bin. Die einen mögen mich, die andern können mich!
nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden
Fabian Stucki
Experte


Beiträge: 166
Ort: Thun

Hobby: Eishockey/ SCB matsche 1931 simer geborä....


New PostErstellt: 27.08.07, 21:47  Betreff: Re: Eidg. Schwingfest  drucken  weiterempfehlen

Auso i ha der ganz samstig u sunntig gluegt u bi natürlech füre Abderhalden gsi isch eifach e maschine!!




____________________
Es kommt wie es kommen muss!!!!!!!

nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden
M†J
Experte


Beiträge: 162
Ort: Steffisburg

Hobby: Musik, Klettern, Jesus


New PostErstellt: 27.08.07, 22:08  Betreff: Re: Eidg. Schwingfest  drucken  weiterempfehlen

Auso dr Brüetsch vom Abderhalden Jörg het ja o gschwunge u dä heisi vor öppä 4 odr 5 Jahr ertappt! Dä het säch tatsächläch doppet! Es git nüt wos nit git.

jajo!





Lift your hands up, lift your hands up, lift your hands up everyboody
nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden AIM-Nachricht an dieses Mitglied senden
General Schmid
Experte


Beiträge: 342
Ort: Wydimatt 146

Hobby: Schwingen, Schiessen


New PostErstellt: 28.08.07, 22:42  Betreff: Re: Eidg. Schwingfest  drucken  weiterempfehlen

das isch eso im Schwinge geits fair zu und här,unger de Zueschouer ude Schwinger, u drum muessme dä sport ouno chli ungerstütze

i säge nume eis so guet isch das no nie gsi wi dert  woni im usgang bi gsi odr ga feschte.u sone stimmig bringsch nit so schnäu häre wi dert isch gsi 

u ja es git äbe ou Schwinger die Doping nä aber i finges eifach schad dasme so öpis muess mache nume dasme när chli besser isch aus e angere

i fings ou guet dasmesech mitem schwinge nit cha dr läbesungerhaut vrdiene.so wird das vilich ouno chli vrhindert dases meh näme.

es isch ja schone Spitzesport vo däm här gseh aber mi machts eifach aus Hobby u das fingeni eifach ou guet.




____________________
Dumm ist der der dummes tut
nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden
putzfrau
Experte


Beiträge: 266
Ort: effretikon



New PostErstellt: 29.08.07, 10:00  Betreff: Re: Eidg. Schwingfest  drucken  weiterempfehlen

vo dem her gsee wäred au turnfäschter super. mega schtimmig, fäschtzälter wo choched und während de wettkämpf fair und friedlich. leider isches sit es paar jahr a de fäschter sälber nümm so friedlich. womer amigs no under ois turner gsi sind isches super gsi. jetzt wo en huffe lüüt usegfunde händ, dassmer ame turnfäscht au als "nid turner" chan go mitfäschte gitts ab und zue au usschriitige. das isch extrem schaad. ich mues vermuetli nid erwähne, dass vill vo dene radaubrüeder en schueschachtle chopf und abschtehendi ohre händ... sie wüssed halt amigs eifach nid wie blöd dass' müend tue. psunders wänns psoffe sind...


____________________
wo die kacke dampft ... ist es kalt!
nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden
Sortierung ndern:  
Anfang   zurück   weiter   Ende
Seite 1 von 1
Gehe zu:   
Search

powered by carookee.com - eigenes profi-forum kostenlos