Forum motofun.ch
Motorrad, Pässe und Touren
Herzlich Willkommen
 
Sie sind nicht eingeloggt.
LoginLogin Kostenlos anmeldenKostenlos anmelden
BeiträgeBeiträge MembersMitglieder SucheSuche HilfeHilfe
VotesUmfragen FilesDateien CalendarKalender BookmarksBookmarks
En spitzbueb ide Rundi!

Anfang   zurück   weiter   Ende
Autor Beitrag
spitzbueb
Registrierter Benutzer


Beiträge: 2


New PostErstellt: 06.04.05, 15:36  Betreff:  En spitzbueb ide Rundi!  drucken  Thema drucken  weiterempfehlen

Hoi zäme!

heisse Marco, bin zwar scho laaaaang us de Bruefschuel dusse, han aber villicht glich bim einte oder andere Thema öppis zmälde.

Mini bevorzugte Theme sind Töff und Auto.

Frage eifach stelle, ich bisse nöd all.



nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden
4ska
Dauerschreiber


Beiträge: 46
Ort: Schaffhausen

Hobby: Motorradfahren, Skifahren


New PostErstellt: 06.04.05, 15:50  Betreff: Re: En spitzbueb ide Rundi!  drucken  weiterempfehlen

Tschöö Marco

He... ez müemer denn luege, dasmer es Forum nöd mit Töfffahrer überschwämed. Das hät jo nöd sehr vill mit de Bruefsschuel ztue...

Bissisch mich? ich bin zäch und ungnüssbar... rentiert nöd zums mache Drum frögi di au öppis: Dörfi mol mit dim Mini fahre? *duckundweg*

Greez

Roger




____________________
Das Leben ist hart... es hat noch niemand überlebt


[editiert: 06.04.05, 15:58 von 4ska]
nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden
putzfrau
Experte


Beiträge: 266
Ort: effretikon



New PostErstellt: 06.04.05, 16:09  Betreff: Re: En spitzbueb ide Rundi!  drucken  weiterempfehlen

tschooouuu schpitzi

komisch, ich hadi no garnie bissig erläbt.höchschtens chli zynisch und bös

mich muesch nie mit em mini fahre laa. mir langets, dassi scho ha dörfe dini zicke uusprobiere. das isch cool gsi...

gruess us winti
putzfrau



____________________
wo die kacke dampft ... ist es kalt!


[editiert: 06.04.05, 16:09 von putzfrau]
nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden
Toretto
Experte


Beiträge: 119
Ort: Wil SG



New PostErstellt: 06.04.05, 17:26  Betreff: Re: En spitzbueb ide Rundi!  drucken  weiterempfehlen

Nei nei gnuäg Töffahrer chans niä ha und mir hend jo all au no anderi interessanti Beschäfftigungä.



Wen das Handgelenk den Verstand beherrscht,
kannst du auf ein grosses Kiesbet hoffen.


____________________
Wenn das Handgelenk den Verstand beherrscht,
kannst du auf ein grosses Kiesbet hoffen.
nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden
Rölfi
Dauerschreiber


Beiträge: 54
Ort: Birsfelden

Hobby: lesen, segeln, Motorrad, skifahren und noch einiges mehr..


New PostErstellt: 06.04.05, 20:06  Betreff: Re: En spitzbueb ide Rundi!  drucken  weiterempfehlen

Willkomme im Forum...wenn du scho laaaaaang us dr Bruefsschuel dusse bisch, wieviel a söll ich denn i mis "lang" isetze



Wünsche lange Tage und angenehme Nächte
nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden
Ryter Administrator

Administrator

Beiträge: 1429
Ort: Steffisburg Schweiz

Hobby: Motorrad, Computer


New PostErstellt: 06.04.05, 23:07  Betreff:  Re: En spitzbueb ide Rundi!  drucken  weiterempfehlen

    Zitat: spitzbueb

    Hoi zäme!

    heisse Marco, ...

    Frage eifach stelle, ich bisse nöd all.

Hallo Marco, du spitzbueb

Mir hei vorhär mitenand hin u här gmeilet, - Marco, schön dass du dr Weg zu mir gfunde hesch, - i hoffe fescht du heigisch öppis z'mälde, (wit du di usdrücksch.)

I heisse di ganz härzlich

. Ou, jitz mues i de no äs bärndütsches Schildli mache!!

Verstasch überhoupt Bärndütsch, - das isch de ä Wältsprach?!

Also grad ä so laaaaag (Rölfi längt's mit de a?) chasch nu nid üs dr Bruefsschuel use si, - ha imene andere Forum di Foti gseh. Hübsch, hübsch ...

Ganz sicher Marco isch aber d Schuel u aschliessend Bruefsschuel nid me so wie du si erläbt hesch, mir hei drüber brichtet, äs het sehr viel gänderet,  - nid nume zum Guete!

I gfreue mi ganz fescht, wett du hie und da - einisch ärnscht, äs anders Mal humorvoll -   äbe öppis z'mälde hesch, u du mit dir Awäseheit z' Forum bericherisch u beersch. Aber nid biisse! Du wiä geit de das mit däm biisse -düre PC düre? 

Mit liebem Gruess

Hermann

Mini Forum-Bänd hett sich o zu dir Begrüessig igfunde u wett  öppis für di ufspile. Was möchtisch ghöre? Du seisch nüt? Ja nu so de, de spilemer usem Stägreif!

Moment i has: "Schön isches gsi, früier ir Bruefsschuel, aber laaaang isch äs scho här" (Das isch dr Röfrän!)

            




____________________
Geh oft den Weg zum Haus deines Freundes, denn Unkraut überwuchert sonst den unbenutzten Pfad!


[editiert: 06.04.05, 23:12 von Ryter Administrator]
nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden Website dieses Mitglieds aufrufen
Sortierung ndern:  
Anfang   zurück   weiter   Ende
Seite 1 von 1
Gehe zu:   
Search

powered by carookee.com - eigenes profi-forum kostenlos