Forum motofun.ch
Motorrad, Pässe und Touren
Herzlich Willkommen
 
Sie sind nicht eingeloggt.
LoginLogin Kostenlos anmeldenKostenlos anmelden
BeiträgeBeiträge MembersMitglieder SucheSuche HilfeHilfe
VotesUmfragen FilesDateien CalendarKalender BookmarksBookmarks

Anfang   zurück   weiter   Ende
Autor Beitrag
Benu
Experte


Beiträge: 786


New PostErstellt: 25.07.07, 14:16     Betreff: Re: Gits e bessere PW aus dr Golf II???

Das isch e golf2 chrankheit!!!

Da gibder nid rächt!!!

Amene Golf 2 Motor muesch nach ca. 200'000km immerchli ufe oelstand luege, wöu ab den fater e chli afa suufe!!
Schüsch muesch chum sache drane mache ussert so chlinikeite wo bi jedem outo dr fau si. Aber grossi investitione muesme chuum mache, wasme de bi angerne viu hüfiger töif i sack mues länge.
Auso i ha scho mänge Golf gseh mit 400'000km u das no mitem erschte motor.

Du seisch ja, weme bide angere outos sorg het, de häbe die u mitem roscht sigs o kes problem.
Wie wosch ds roschtproblem löse?? Teili useschweisse u nöis dri meche?? U dr ungerbode, wie wosch dä pflege??

Bim golf ischs e so, dr ganz ungerbode isch mitere art harz/plastik schicht übersprützt worde, da fingsch chuum roscht. Ussert äbä dert wome mach ufgschlage het u die schicht verletzt isch worde.
Wüsst auso grad kes angers outo wo so ä behandlig het übercho. Evtl. di neuere aber vo denä fömer scho gar nid a redä, wöu bi denä isches ja de meischtens d elektronik wo usschtig!!!




____________________
Meine Knochen könnt ihr brechen, meinen Glauben nicht, mein Wille ist unantastbar!!
nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden Website dieses Mitglieds aufrufen
Sortierung ändern:  
Anfang   zurück   weiter   Ende
Seite 12 von 204
Gehe zu:   
Search

powered by carookee.com - eigenes profi-forum kostenlos