Forum motofun.ch
Motorrad, Pässe und Touren
Herzlich Willkommen
 
Sie sind nicht eingeloggt.
LoginLogin Kostenlos anmeldenKostenlos anmelden
BeiträgeBeiträge MembersMitglieder SucheSuche HilfeHilfe
VotesUmfragen FilesDateien CalendarKalender BookmarksBookmarks
Was fährt ihr den so?

Anfang   zurück   weiter   Ende
Seite: 1, 2
Autor Beitrag
Toretto
Experte


Beiträge: 119
Ort: Wil SG



New PostErstellt: 05.04.05, 13:52  Betreff: Was fährt ihr den so?  drucken  Thema drucken  weiterempfehlen

Nimmt mich nur mol wunder was so für Autos im Umlauf sind.

Also ich persöhnlich fahrä än chlinä VW Polo GTI 16V grad mol 120PS aber äs langät scho, han no än DTM Remus montiert, roti Bremssättel und äs kamei sibli.

Witers stoht bi üs dihei aber no än Golf R32 vo dä Muätter, döt hend mir edli Felgä anäghauä mitärä Ihpresstüüfi vo 30mm damit er au richtig schön ussä am Radchaschtä stoht und klarglasrückliächter. Ich finds huärrä äs geils Auto au Motor technisch.

Uf dä bilder vo minärä Gixxxer gseht mä ihn sogar eimol äs bitz. hehe.





Wen das Handgelenk den Verstand beherrscht,
kannst du auf ein grosses Kiesbet hoffen.


____________________
Wenn das Handgelenk den Verstand beherrscht,
kannst du auf ein grosses Kiesbet hoffen.
nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden
putzfrau
Experte


Beiträge: 266
Ort: effretikon



New PostErstellt: 05.04.05, 14:26  Betreff: Re: Was fährt ihr den so?  drucken  weiterempfehlen

ich fahre en citroën xantia activa mit em 3liter v6 motor. s'geilscht a dem auto isch s'aktivfahrwerk, wo verhinderet, dass sich s'auto neigt i de kurve. so hätmer zimmli go-kart feeling, was s'kurve fahre aagaat. de motor hät es super dräämomänt vo 267Nm und ab 2000 umdräige scho 80% devo... defür suufter zimmli vill... vo nüt chunnt halt nüt...

ich ha mir gseit, solangi jung bi und chöle ha, leischti mir sones "unvernünftigs" auto und wänni dänn familie han, chani immerno irgend en kombi mit chlinem motor poschte...

g'änderet hani bis jetzt mal d'felge, willis gratis vom brüetsch übercho ha. irgendwänn i zuekunft (wänni äntli mal öpis gsee womer würkli gfallt) wirds dänn 17zöller gä mit breitere reife. im momänt sinds halt no 15" mit 205er gümmi. di nöchschte brämsschiibe (sind scho dehei ufem werchbank) sind sottig mit schlitz und löcher, willmer bi de 5-schpeiche-felge halt super inegseet.

da chamer öpis über das super auto läse.

so gseeter ungfäär uus (ha vo mim keis gschiids bild):


und so d'felge:




____________________
wo die kacke dampft ... ist es kalt!
nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden
Toretto
Experte


Beiträge: 119
Ort: Wil SG



New PostErstellt: 05.04.05, 18:00  Betreff: Re: Was fährt ihr den so?  drucken  weiterempfehlen

Also went Pneus und Felgä suächsch gang mol uf www.pneu-edelmann.ch absolut geilli Uswahl und ächt die Hammer priiisä das lohnt sich au no vo Winti us.



Wen das Handgelenk den Verstand beherrscht,
kannst du auf ein grosses Kiesbet hoffen.


____________________
Wenn das Handgelenk den Verstand beherrscht,
kannst du auf ein grosses Kiesbet hoffen.
nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden
putzfrau
Experte


Beiträge: 266
Ort: effretikon



New PostErstellt: 06.04.05, 09:53  Betreff: Re: Was fährt ihr den so?  drucken  weiterempfehlen

hamers mal aaglueget. hät würkli e riise felgeuuswahl. muesi dänn bi mine favorite numeno usefinde, öbs au a mis auto gönd. miteme lochchreis vo 4x108 findsch ebe nideso vill... leider
es gäbt zwar dischtanzschiibe wo e lochchreisaapassig mached (vo barracuda zum biischpiil) aber weiss nid öb das so super isch...

für pnöö hani en guete händler. d'priise wonermer macht entschpräched inklusive montiere, uswuchte und de alt pnöö entsorge fascht a dene vo de verschiedene onlinehändler...



____________________
wo die kacke dampft ... ist es kalt!
nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden
Toretto
Experte


Beiträge: 119
Ort: Wil SG



New PostErstellt: 06.04.05, 11:01  Betreff: Re: Was fährt ihr den so?  drucken  weiterempfehlen

Jo also du chasch ihm suscht au aifach dini Typäschi nr. schickä oder halt verbi goh und er seit dir genau was passt und was nöd, went willsch hebt ers au mol anä, das chasch luägä öbs dir würd gfallä.

Äbä went än guätä Gummi händler häsch isch au easy, aber äbä dä Edelma hät au döt hammer priisä





Wen das Handgelenk den Verstand beherrscht,
kannst du auf ein grosses Kiesbet hoffen.


____________________
Wenn das Handgelenk den Verstand beherrscht,
kannst du auf ein grosses Kiesbet hoffen.
nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden
gelöscht
Ehemaliges Mitglied



New PostErstellt: 07.04.05, 20:08  Betreff:  Re: Was fährt ihr den so?  drucken  weiterempfehlen

Bild ist noch mit Winterbereifung, sonst ist 17“ montiert. Will das Auto eigentlich schon lange verkaufen, aber kann mich einfach nicht davon trennen





Dateianlagen:

bild_show.jpg (38 kByte, 430 x 309 Pixel)
speichern

nach oben
Ryter Administrator

Administrator

Beiträge: 1429
Ort: Steffisburg Schweiz

Hobby: Motorrad, Computer


New PostErstellt: 07.04.05, 21:58  Betreff: Re: Was fährt ihr den so?  drucken  weiterempfehlen

Tigo

Was, dDu fahrsch ä Audi? Wow, das git doch ä schöne Töff wet dä verchoufsch!




____________________
Geh oft den Weg zum Haus deines Freundes, denn Unkraut überwuchert sonst den unbenutzten Pfad!
nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden Website dieses Mitglieds aufrufen
4ska
Dauerschreiber


Beiträge: 46
Ort: Schaffhausen

Hobby: Motorradfahren, Skifahren


New PostErstellt: 07.04.05, 22:40  Betreff: Re: Was fährt ihr den so?  drucken  weiterempfehlen

Ja eh! Voll geil! Susch chömmer au tusche! Ich nimm din S3, chunsch defür mini Bandit über. Den verchaufi de S3, chaufmer defür di neu Speed Triple und irgend es chliises, fahrbars Occassion-Auto no dezue, en alte Citroen AX oder so


____________________
Das Leben ist hart... es hat noch niemand überlebt


[editiert: 07.04.05, 22:41 von 4ska]
nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden
wanja
Experte


Beiträge: 88
Ort: bern

Hobby: motorrad fahren


New PostErstellt: 07.04.05, 22:56  Betreff: Re: Was fährt ihr den so?  drucken  weiterempfehlen


also wir haben so ein typisches familienauto

unsere tochter hat reklamiert, das sie im alten auto gar kein platz hätte
nun haben wir den


frage nur noch wie lange

und meins ist das


und den gebe ich nicht mehr her




Wir leben alle unter dem selben Himmel,
aber wir haben nicht denselben Horizont.

oder

Wenn die Sonne untergeht,
leuchten die Sterne der Erinnerung.
nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden
Ryter Administrator

Administrator

Beiträge: 1429
Ort: Steffisburg Schweiz

Hobby: Motorrad, Computer


New PostErstellt: 07.04.05, 23:00  Betreff: Re: Was fährt ihr den so?  drucken  weiterempfehlen

Wow wanja

Toller Töff! Den würde ich auch nicht hergeben! Aber ich bin da nicht Spezialist, es hat aber bereits Leute hier im Forum die bestimmt jegliche Masse und Daten deiner Maschine kennen!

Ich fahre halt meine bedächtige Kuh, - gut für den alten Mann.




____________________
Geh oft den Weg zum Haus deines Freundes, denn Unkraut überwuchert sonst den unbenutzten Pfad!
nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden Website dieses Mitglieds aufrufen
Sortierung ndern:  
Anfang   zurück   weiter   Ende
Seite: 1, 2
Seite 1 von 2
Gehe zu:   
Search

powered by carookee.com - eigenes profi-forum kostenlos