Forum motofun.ch
Motorrad, Pässe und Touren
Herzlich Willkommen
 
Sie sind nicht eingeloggt.
LoginLogin Kostenlos anmeldenKostenlos anmelden
BeiträgeBeiträge MembersMitglieder SucheSuche HilfeHilfe
VotesUmfragen FilesDateien CalendarKalender BookmarksBookmarks
Dr Master of Disaster isch wieder ider schöne Schwiz!!

Anfang   zurück   weiter   Ende
Autor Beitrag
Benu
Experte


Beiträge: 786
Ort: Münsingen

Hobby: Schiessen, PC, Auto, Velo, Ausgang


New PostErstellt: 29.07.05, 22:15  Betreff: Dr Master of Disaster isch wieder ider schöne Schwiz!!  drucken  Thema drucken  weiterempfehlen

Hey Zämä

So i bi iz o wieder awäsend!! Bi drum 2 Wuche im schöne Italie gsi ds Cavalino, das isch ar Adria ir nöchi vo Venedig! Ds Wätter isch dr Hammer gsi!!! Schöni Frou, so weit das Auge reicht!!! So dr Hammer :-ppp!!! Aber erhole hami nid grad chöne, wöu äs isch immer öpis glofe, bi so ca. immer am 03.30 ids Bett gange :-)) Zum Glück hani iz no ä Wuche Ferie zum erhole :-))) hihihihi!!

So, weder no öpis meh weit wüsse, schribet eifach!!!

Greez Benu




____________________
Meine Knochen könnt ihr brechen, meinen Glauben nicht, mein Wille ist unantastbar!!
nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden Website dieses Mitglieds aufrufen
Ryter Administrator

Administrator

Beiträge: 1429
Ort: Steffisburg Schweiz

Hobby: Motorrad, Computer


New PostErstellt: 29.07.05, 22:38  Betreff: Re: Dr Master of Disaster isch wieder ider schöne Schwiz!!  drucken  weiterempfehlen

Hallo Benu
Schön dass de wider da bisch. Bi mit mir Frou hüt am Aabe o grad hei cho. Mir hei ä Churztrip mit em Töff id Savoyeralpe gmacht. I drei Tag 950 km mit em Töff, über rund äs Dutzend Päss. Die gnaue Azahl muess ig mit de Foto usefinde. Dert wimmlet vo Päss, z.T richtige Henkersträssli. Isch einmalig schön gsi. Mache de ä Bricht unter "Motorrad".

Ach ja, Benu, was chame ums Himmels Wille jede Nacht bis am 03.30 Uhr unternah... (I ahnes!!)




____________________
Geh oft den Weg zum Haus deines Freundes, denn Unkraut überwuchert sonst den unbenutzten Pfad!


[editiert: 29.07.05, 22:39 von Ryter Administrator]
nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden Website dieses Mitglieds aufrufen
Benu
Experte


Beiträge: 786
Ort: Münsingen

Hobby: Schiessen, PC, Auto, Velo, Ausgang


New PostErstellt: 29.07.05, 22:57  Betreff: Re: Dr Master of Disaster isch wieder ider schöne Schwiz!!  drucken  weiterempfehlen

NO ALK!!! ( Auso mini fürabebierli hani de aube scho gha, si immer punkt 5i ir beiz ghocket u heis äs Weize trunke) Psoffe bini nie gsi, bi äbä ä subere siech :-ppp!!! Mir si eifach jedä abe ufde Wäudebrächer gsi bim Meer, dert louft immer öpis!! Voraume mite Usländer über irgendöpis lire, das het immer am meischte Fun gmacht :-)) Aber mir si houptsächlech wägde Froue so lang blibe :-)))

greez




____________________
Meine Knochen könnt ihr brechen, meinen Glauben nicht, mein Wille ist unantastbar!!


[editiert: 29.07.05, 22:59 von Benu]
nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden Website dieses Mitglieds aufrufen
Ryter Administrator

Administrator

Beiträge: 1429
Ort: Steffisburg Schweiz

Hobby: Motorrad, Computer


New PostErstellt: 29.07.05, 23:05  Betreff: Re: Dr Master of Disaster isch wieder ider schöne Schwiz!!  drucken  weiterempfehlen

    Zitat: Benu
    Aber mir si houptsächlech wägde Froue so lang blibe :-)))


... genau äso hani mir das vorgstellt!! Da mir Alk gloub i dir scho:


____________________
Geh oft den Weg zum Haus deines Freundes, denn Unkraut überwuchert sonst den unbenutzten Pfad!
nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden Website dieses Mitglieds aufrufen
Sortierung ndern:  
Anfang   zurück   weiter   Ende
Seite 1 von 1
Gehe zu:   
Search

powered by carookee.com - eigenes profi-forum kostenlos