Forum motofun.ch
Motorrad, Pässe und Touren
Herzlich Willkommen
 
Sie sind nicht eingeloggt.
LoginLogin Kostenlos anmeldenKostenlos anmelden
BeiträgeBeiträge MembersMitglieder SucheSuche HilfeHilfe
VotesUmfragen FilesDateien CalendarKalender BookmarksBookmarks
Gegensprechanlage und GPS auf meiner R 1200 RT

Anfang   zurück   weiter   Ende
Autor Beitrag
putzfrau
Experte


Beiträge: 266
Ort: effretikon



New PostErstellt: 27.11.07, 16:21  Betreff: Re: Gegensprechanlage und GPS auf meiner R 1200 RT  drucken  weiterempfehlen

ich wott oi d'navis uf kein fall schlächt mache. aber zume töffuusflug ghört für mich dezue, dassi min wäg uf de charte usesueche und underwägs nach gedächtnis fahre und ab und zue mal wieder uf d'charte luege. wämer sich doch mal verfahrt findtmer no en huffe anderi schöni schtreckene. schliesslich isch uf em töff de wäg s'ziil. abgsee devo treits no dezue bii, dassmer d'geografie automatisch leert. chamer nid vorschtelle, dassmer no gross weiss womer dure gfaare isch wämer macht was s'pfiili und di netti fraueschtimm säged... oder chan eine vo oi nach gps e tour fahre und findt de wäg e wuche schpöter no ohni gps? ich wo nach charte fahre ha kei problem demit...

es navi macht für mich sinn wännmer i chürzischter ziit anen beschtimmte ort ane mues. sottig ferie machi aber ehner mit em auto und dänn ischs ja au kei sach de frau d'charte i d'hand z'drucke und nach ihrer giige z'fahre. mer mues ja au dänn nid all 10 sekunde uf d'charte luege (mer händs uf all fäll bis an atlantik gschafft obwohlsi am afang behauptet hät sie chönn kei charte läse). wo es navi au sinnvoll isch, isch zum bischpiil bi handwerker oder andere dienschtleischter wo müend i fremde schtedt umechrose und öpis finde. da isches natürli top!



____________________
wo die kacke dampft ... ist es kalt!
nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden
Sortierung ndern:  
Anfang   zurück   weiter   Ende
Seite 2 von 1
Gehe zu:   
Search

powered by carookee.com - eigenes profi-forum kostenlos