Forum motofun.ch
Motorrad, Pässe und Touren
Herzlich Willkommen
 
Sie sind nicht eingeloggt.
LoginLogin Kostenlos anmeldenKostenlos anmelden
BeiträgeBeiträge MembersMitglieder SucheSuche HilfeHilfe
VotesUmfragen FilesDateien CalendarKalender BookmarksBookmarks
Alkoholrechner

Anfang   zurück   weiter   Ende
Autor Beitrag
Ryter Administrator

Administrator

Beiträge: 1429
Ort: Steffisburg Schweiz

Hobby: Motorrad, Computer


New PostErstellt: 19.10.05, 14:27  Betreff: Alkoholrechner  drucken  Thema drucken  weiterempfehlen

Alkoholrechner

Auf der Seite News nach unten scrollen bis zum Stichwort Alkohol. Klick - und ein kleines Programm berechnet die Alkoholpromille nach deinen Eingaben.

Da wird bald ersichtlich: "Äs verlidet fasch nüme, - scho hettme 0,5 Promille".




____________________
Geh oft den Weg zum Haus deines Freundes, denn Unkraut überwuchert sonst den unbenutzten Pfad!
nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden Website dieses Mitglieds aufrufen
Mischu
Experte


Beiträge: 183
Ort: Steffisburg

Hobby: klettern, skate, boarde


New PostErstellt: 19.10.05, 17:01  Betreff: Re: Alkoholrechner  drucken  weiterempfehlen

isch ja schlimm... darf ja nid mau 3stange nä:(

aber glich mi dünkts wemä fahrt söume uf alkoholischi getränk verzichde



____________________
Es kann Dir jemand die Tür öffnen - hindurchgehen mußt Du selbst
nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden ICQ-Nachricht an dieses Mitglied senden
Ambord
Experte


Beiträge: 73
Ort: Gysenstein

Hobby: Leichtathletik, Boxen, Italia


New PostErstellt: 19.10.05, 17:27  Betreff: Re: Alkoholrechner  drucken  weiterempfehlen

Dä Alkoholrächnär fingäni ä guäti sach! Mir isch klar wordä: Wemä me wot suffä muäsmä zimmläch Gwicht zuälegä!;-)




____________________
Freiheit, Gleichheit, Brüderlichkeit

nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden
roger
Dauerschreiber


Beiträge: 55
Ort: steffisburg



New PostErstellt: 20.10.05, 11:37  Betreff: Re: Alkoholrechner  drucken  weiterempfehlen

i ha ono öppis derzue wöue säge....

e bekannte vo mir isch vor zwe wuche zfrutige kontrolliert worde u het 0.56 promille gha. dfolge sie e 650.- fränkegi buess und e fuessmarsch am morge am 5i vo frutige bis uf spiez gsi. er het zouto müesse 24 stund zfrutige bir polizei la stah und heilouffe!!

i säge nume eis derzue...

es lohnt sech würklech nid!!

gruess roger





nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden Website dieses Mitglieds aufrufen
putzfrau
Experte


Beiträge: 266
Ort: effretikon



New PostErstellt: 21.10.05, 09:42  Betreff: Re: Alkoholrechner  drucken  weiterempfehlen

ich ha kei mitleid mit dene wos verwütscht mit alkohol am schtüür. wer fahrt trinkt nid und wer trinkt fahrt nid... ganz eifach...
mit em töff han i für mich sälber e 0promille gränze definiert, will i uf dem gfährt alli sinn und no es paar zuesätzlichi zu 200% intakt ha mues. ich mues ja nid nume für mich sondern für alli andere au luege (so hanis jetzt scho es paar jahr und zimmli vill kilometer ohni unfall gschafft *holzanfass*). wänni mit em auto noimet bin mags guet 1 glas zum aaschtosse liide. bi dem bliibts aber. wänni weiss, dassi alkohol wird trinke fahrt entweder öper ander oder ich bi mit em öv/z'fuess underwägs.



____________________
wo die kacke dampft ... ist es kalt!
nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden
Ryter Administrator

Administrator

Beiträge: 1429
Ort: Steffisburg Schweiz

Hobby: Motorrad, Computer


New PostErstellt: 21.10.05, 14:19  Betreff: Re: Alkoholrechner  drucken  weiterempfehlen

Hallo Roger, danke für dini Superischtellig, - so isch es richtig u nid anders.

Wär fahrt trinkt nid, - wer trinkt fahrt nid!!
Wie hesches de mit dem Nikotintescht?

Ä liebe Gruess




____________________
Geh oft den Weg zum Haus deines Freundes, denn Unkraut überwuchert sonst den unbenutzten Pfad!
nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden Website dieses Mitglieds aufrufen
putzfrau
Experte


Beiträge: 266
Ort: effretikon



New PostErstellt: 24.10.05, 09:51  Betreff: Re: Alkoholrechner  drucken  weiterempfehlen

hihi,
de nikotintescht isch für mich nid würkli g'eignet... ich rauche nid...
sälte kiffi mal eis, als gmüetliche uusklang am abig. uf em balkon, vilicht no es glas wii. choschte tuetsmi nüt. tabak chani de fründin uusriisse (sie raucht) und gras hani us eignem aabou (isch ganz e schöni balkonpflanze über de summer - sehr dekorativ).
aber ebe, das isch zimmli sälte. en grosse teil vo de ernti rüeri änds jahr in chübel.

au bim kiffe gilt s'gliiche wie mit em alkohol... dummerwiis isch s'thc no es wiili im bluet naazwiise, au wännmer scho wieder fahrtüchtig wär. wännmer en bluettescht mues abgää hangetmer, au wänns zwei oder drü tag schpöter isch...



____________________
wo die kacke dampft ... ist es kalt!
nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden
Sortierung ndern:  
Anfang   zurück   weiter   Ende
Seite 1 von 1
Gehe zu:   
Search

powered by carookee.com - eigenes profi-forum kostenlos