Forum motofun.ch
Motorrad, Pässe und Touren
Herzlich Willkommen
 
Sie sind nicht eingeloggt.
LoginLogin Kostenlos anmeldenKostenlos anmelden
BeiträgeBeiträge MembersMitglieder SucheSuche HilfeHilfe
VotesUmfragen FilesDateien CalendarKalender BookmarksBookmarks
Kiffen

Anfang   zurück   weiter   Ende
Autor Beitrag
Ambord
Experte


Beiträge: 73
Ort: Gysenstein

Hobby: Leichtathletik, Boxen, Italia


New PostErstellt: 15.02.05, 21:20  Betreff: Kiffen  drucken  Thema drucken  weiterempfehlen

Kiffen

Da Kiffen ein weit verbreitetes Thema ist, möchte ich mal wissen ob Ihr Kiffen legalisieren würdet oder nicht???




____________________
Freiheit, Gleichheit, Brüderlichkeit

[editiert: 18.04.05, 23:09 von Ryter Administrator]



Kiffen Legal Illegal?

Ich bin für die Legalisation von Kiffen   
 
   18,2%
Ich bin gegen die Legalisation von Kiffen   
 
   81,8%

11 Stimmen wurden abgegeben.

nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden
putzfrau
Experte


Beiträge: 266
Ort: effretikon



New PostErstellt: 01.04.05, 10:09  Betreff: Re: Kiffen  drucken  weiterempfehlen

ich finde, dassmer s'kiffe sött legalisiere. de alkohol isch au legal, hät bis jetzt mee todesopfer zur folg gha als de hanfkonsum und macht schnäller abhängig. eigentlich wärs nur konsequänt, wämer de hanf au als legali droge aalueget wie de alkohol.

es isch doch wie mit allem. wämer s'mass hät isches nüt schlimms und wämers übertriibt chunnts schlächt use...

wänni mit kollege zäme bi, wänn alles schtimmt und mers glatt händ isches amigs no ganz schön eis z'rauche mitenand...



____________________
wo die kacke dampft ... ist es kalt!
nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden
Gast
New PostErstellt: 05.04.05, 11:24  Betreff:  Re: Kiffen  drucken  weiterempfehlen

Jo das mitäm Kiffä isch so ä Sach. Ich bin total dä gägä allerdings au gegä Alkohol. Trinkä nüüt Rauchä nöd usw. Ich hassäs wen Lüüt hemmigä verlüräd wägäm Alkohol oder kum meh ahsprechbar im Sesselhockäd mit füüür Rotä Augä wills eis g'Raucht hend. Und meistens fahräds jo den nocher no hei...

Aber wiä scho richtig gseit wordä isch, im Mass chan jo alläs no ok sie, aber wiävill chönd sich würklich ihschätzä wiävillls mag verliedä???

nach oben
putzfrau
Experte


Beiträge: 266
Ort: effretikon



New PostErstellt: 05.04.05, 14:29  Betreff: Re: Kiffen  drucken  weiterempfehlen

ich weiss bi mir haargenau wo d'gränze sind... aber nume willis au scho überschritte ha. ich dänke, so wüsstis jede anderi au...


____________________
wo die kacke dampft ... ist es kalt!
nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden
Toretto
Experte


Beiträge: 119
Ort: Wil SG



New PostErstellt: 05.04.05, 17:54  Betreff: Re: Kiffen  drucken  weiterempfehlen

Jo ich denkä das isch guät usdruckt gsi wüsstis. Villi gönd halt au absichtlich drüber. Und ich chan mit lüüt aifach nöd umgoh wo ahfangäd huärrä beschissä tuä, jo isch bi Kiffer nöd so oft dä Fall, aber bi alkoholisiärtä, han am BarPub festival am Weekend grad zimlich ä schlechti Erfahrig gmacht, aber dä ander wird au no äs wili dra denkä. hehe



Wen das Handgelenk den Verstand beherrscht,
kannst du auf ein grosses Kiesbet hoffen.


____________________
Wenn das Handgelenk den Verstand beherrscht,
kannst du auf ein grosses Kiesbet hoffen.
nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden
römu
Experte


Beiträge: 286
Ort: Steffisburg

Hobby: Landhockey, Aarä, Kollegä, Schlafä, ässä!!!, Natur, Pokern


New PostErstellt: 07.04.05, 09:18  Betreff: Re: Kiffen  drucken  weiterempfehlen

i fingä eifach dasmä z kiffä unnötig verschlimmert u dr räscht  tuät verharmlosä. ou z rouchä het sini gsundä sitä, abr äs isch im mass, wi bim alkohou ou, äs glas rotwii cha viu guäts machä! i ha ä kolleg wo mit hanf hets astmah wägbracht, u dr hanf isch ou beruhigend, auso, i wär vou fürnä legalisation da sachä womä darf nid so reizä wi verboteni sachä, am afang wird das sichr schwirig si, abr gmacht wird ja eh nid viu dergägä!






____________________

mä hets nid liächt, abr liächt hets eim...
nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden
Stal!nz0r
Vielschreiber


Beiträge: 30
Ort: Unterseen

Hobby: Paintball, Pc, blades some thing like that


New PostErstellt: 22.08.05, 17:56  Betreff: Re: Kiffen  drucken  weiterempfehlen

Zum glück sit der gäge d legalisirig. wülls bullshit isch weit dir när irgend wie 20.- für ds g zahle wüll so viel schtüre und anders drufe isch?^^

Hilben





nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden Website dieses Mitglieds aufrufen
Sortierung ndern:  
Anfang   zurück   weiter   Ende
Seite 1 von 1
Gehe zu:   
Search

powered by carookee.com - eigenes profi-forum kostenlos