Forum motofun.ch
Motorrad, Pässe und Touren
Herzlich Willkommen
 
Sie sind nicht eingeloggt.
LoginLogin Kostenlos anmeldenKostenlos anmelden
BeiträgeBeiträge MembersMitglieder SucheSuche HilfeHilfe
VotesUmfragen FilesDateien CalendarKalender BookmarksBookmarks
wie stöt dir zum militär

Anfang   zurück   weiter   Ende
Seite: 1, 2, 3
Autor Beitrag
Dr' OberSimmetaler
Experte


Beiträge: 132
Ort: Zweisimmen



New PostErstellt: 23.11.06, 19:32  Betreff: Re: wie stöt dir zum militär  drucken  weiterempfehlen

Klar si mir Manne aber mir si ersch richtigi wemer d RS hei gmacht.

I bi ä patriot!! I wott öpis für mis vaterland mache. Üser Vorfahre hei für

das schöne Land müesse kämpfe also wott igs o chöne verteidige

Semper Fidelis





nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden
knefr
Experte


Beiträge: 176

Hobby: Literatur, Wandern

New PostErstellt: 24.11.06, 12:20  Betreff: Re: wie stöt dir zum militär  drucken  weiterempfehlen

 gut so - semper fidelis (oder uf guet Dütsch - "... immer aufrecht + stolz!" knefr





nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden
M†J
Experte


Beiträge: 162
Ort: Steffisburg

Hobby: Musik, Klettern, Jesus


New PostErstellt: 24.11.06, 12:58  Betreff: Re: wie stöt dir zum militär  drucken  weiterempfehlen

Auso ig finge jede Schwizer söt ids Militär! Mr si Schwizer u wei für üsses Land kämpfe! I hasse so tüppä wo säch vor däm drücke! vorauem isches eifach scheisse gägenüber dr schwiz.... Mir wei doch o chli öppis drfür tue das mirs hie so schön hei! Weiss Rote, sind wir nicht alle ein wenig SCHWEZERPATRIOT...



Lift your hands up, lift your hands up, lift your hands up everyboody
nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden AIM-Nachricht an dieses Mitglied senden
putzfrau
Experte


Beiträge: 266
Ort: effretikon



New PostErstellt: 25.11.06, 09:48  Betreff: Re: wie stöt dir zum militär  drucken  weiterempfehlen

was wänd dänn ihr für d'schwiiz kämpfe im momänt? im militär häsch en kampf mit de müedigkeit, mit de langwiili und mit em alkohol. s'einzig sinnvolle wod ganz sälte iigsetzt wirsch sind irgendwelchi hilfsiisätz wod am zivilschutz oder de polizei chasch go hälfe. sogenannti subsidiäri iisätz. da bruuchts aber nid sone grossartigi milizarmee...
di aktuelli bedrohigslag (militärisch) für d'schwiiz isch inexischtänt. da gitts nüt z'kämpfe. mer hetted scho problem wos z'löse gäbt aber da isch d'armee au s'falsche inschtrumänt.

wänner zu de gröni oder zu andere kampfeinheite gönd ischs oi eventuell nid langwiilig will mee lauft als bi andere. wenigschtens wärend de rs. im wk werdeder dänn irgendwo iiteilt und sind wachsoldate. so ischs bi ois jede wk. d'gröni sind die wo irgendwo ame tischli hocked und ame laptop, anere psp oder am handy umetrucked.

ich sägs oi, de meischte wird s'militär kei schpass mache. di luschtige sache beschränked sich uf das wo under de kamerade so passiert und das isch das woner dänn mal oine änkel verzelled.



____________________
wo die kacke dampft ... ist es kalt!
nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden
joni-b
Stammgast


Beiträge: 16
Ort: Aeschi

Hobby: Unihockey, Schiessen, Sport allgemein


New PostErstellt: 25.11.06, 12:40  Betreff: Re: wie stöt dir zum militär  drucken  weiterempfehlen

Also i mach motfahrer (lastwagäfahrer) als DD. u das geit ca.10 monat..

i bi de froh wes verbie isch!





nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden
General Schmid
Experte


Beiträge: 342
Ort: Wydimatt 146

Hobby: Schwingen, Schiessen


New PostErstellt: 25.11.06, 13:08  Betreff: Re: wie stöt dir zum militär  drucken  weiterempfehlen

Dases nit geng spass macht ischmer ou klar u da woti nüt angers bhoupte.äs git selig wi mi wosech fröie u wei ga u haut o selig wo nit wei. für mi isch zmiltär  haut ou ä Lehr fürs zläbe.

U sowiso jedes Land het ä Armee wen nit die eigeti de ä vrömdi.u uf das chani de guet vrzichte.

über das Thema chamesech lang stritte.äs git itse geng beführworter u selig wo drgäge si.u i bi für üsi Armee








____________________
Dumm ist der der dummes tut
nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden
Dr' OberSimmetaler
Experte


Beiträge: 132
Ort: Zweisimmen



New PostErstellt: 26.11.06, 18:24  Betreff: Re: wie stöt dir zum militär  drucken  weiterempfehlen

I säge nume eis we irgendeinisch dr 3 Weltchrieg wird usbräche, was sicher ihr nächschte zyt wird passiere, ischs immer guet ä armee ds ha.

I bi absolut für ds Militär. Mir steckä ja lieber Milliarde i die scheiss Ostblockstaate. Als huerre links pack. i hasse die sieche. Mir würde gschider africa hälfe weder däm pack wo üs chöme cho d arbeit näh





nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden
knefr
Experte


Beiträge: 176

Hobby: Literatur, Wandern

New PostErstellt: 27.11.06, 14:06  Betreff: Re: wie stöt dir zum militär  drucken  weiterempfehlen

Oho - eso eifach isch die Sach scho nid grad. Das links- rächts-Schema git e ke Antwort. We der Herr Muurer ehrlich wär - de würd er o säge, dass mir im Oschte guet's u viel Gäld verdiene - o d SVP (Herr Spueler lässt grüssen!) knefr (SVP-Gemeinderat von 1986 bis 1993 in Frutigen)





nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden
Sortierung ndern:  
Anfang   zurück   weiter   Ende
Seite: 1, 2, 3
Seite 3 von 3
Gehe zu:   
Search

powered by carookee.com - eigenes profi-forum kostenlos