Forum motofun.ch
Motorrad, Pässe und Touren
Herzlich Willkommen
 
Sie sind nicht eingeloggt.
LoginLogin Kostenlos anmeldenKostenlos anmelden
BeiträgeBeiträge MembersMitglieder SucheSuche HilfeHilfe
VotesUmfragen FilesDateien CalendarKalender BookmarksBookmarks
wie stöt dir zum militär

Anfang   zurück   weiter   Ende
Seite: 1, 2, 3
Autor Beitrag
Major Payne
Vielschreiber


Beiträge: 35
Ort: Thun

Hobby: Jungschützenklub-Gwatt


New PostErstellt: 17.12.05, 10:41  Betreff: Re: wie stöt dir zum militär  drucken  weiterempfehlen

Sälü zämä!

Militärdienst?? i dänke das duet jedem guet, sogar mir.-)

I ha afä infotag gha, ha auso no kei ahnig wasi wot mache! dr reiz wär scho da für grenadier, aber wär let sech scho gärn dr ganz tag la *fige* :-) 2. längds vilich punktemässig gar nid derfür!

gruss payne!





nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden
!!mike!!
Dauerschreiber


Beiträge: 44
Ort: Spiez


New PostErstellt: 21.11.06, 08:50  Betreff:  Re: wie stöt dir zum militär  drucken  weiterempfehlen

Hey i wot zude fallschirmufklährer!!! isch öpper vo öich scho mau gsprunge??!! weder glägeheit hättet de machets uf jede fau!!!!!!!!!!!!




____________________
Wenn du schnell sein willst, dann gehe alleine.
Wenn du weit kommen willst, dann gehe zu zusammen!
nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden
putzfrau
Experte


Beiträge: 266
Ort: effretikon



New PostErstellt: 21.11.06, 10:14  Betreff: Re: wie stöt dir zum militär  drucken  weiterempfehlen

weiss nid öb ihr würkli wänd ghöre wieni zum militär schtaa wänni da so eui biiträg lise. vor de rs hätsmi eifach aagurkt, willi nid so gnau gwüsst ha was da uf mich zue chunnt. bim schtelle hätsmer scho s'erschtmal abglöscht wies deet zue und her gange isch. nid nume wäg de vorgsetzte sondern au wie sich teil lüt benoo händ. i de rs händmer di vorgsetzte gschtunke. mit mir chamer aschtändig rede und dänn machi au wasmer gseit wird. wännmi eine aabrüelet lachen höchschtens us - das hätmer au ab und zue ärger iibrockt... oder so sinnloses züg wie liegeschtütz im nasse gras am morge bi knapp über 0 grad. näbedra hetts en trochne teerplatz gha. chani nid ernscht nä - hätmer fascht knacht iibrockt wäge befehlsverweigerig... guet, d'ziit vo de rs gaat au verbii. im wk erläbsch de absoluti witz. di diräkte vorgsetzte händ kei ahnig, chönd sich aber irgendwie organisiere. je höcher de dienschtgrad deschto weniger ahnig aber wäg de grössere verantwortig passiert no de grösser bockmischt. es isch unorganisierts chaos. dezue chunnt, dass d'hamburger jedes jahr no de grösser läckjmeramarsch schiebed und no mee quer schlönd. früener hätmer guet mal chönne es päuseli mache i de beiz oder nach abgschlossner arbet es bier go trinke. jetzt hät jede s'gfüül, er mües garnütme tue und so wird au grundsätzlich nütme duldet. es wird immer mee zum rs-figg. ich ha uf e art no glück, will ich amigs i de werchschtett hocke und nid bim ganze chueche debii bi. mir sind amigs mee oder weinger autonom und chönd au no nach "alter" art funktioniere. und solangmer funktioniered seit au niemert öpis wänn am abig es füür vor de werchschtatt uss brännt und es fleisch heiss gmacht wird. dezue literwiis bier. eifach mueses halt abem andere morge früe wieder funktioniere.

ich bi froh chani bald abgä. dä souhuuffe wird immer schlimmer und unorganisierter. vorgsetzti wo no nie en funktionierende dienschtbetrieb gsee händ werded uf d'lüt losgla. zugfüerer und hamburger - das isch s'letscht. inere andere kompanie hämmer en kadi gha wo hamburger gsi isch - kataschtrofe!!! usserdem sind di junge immer kataschtrofaler. kei aaschtand, kei arbetswille und kei aanig. schlimm...



____________________
wo die kacke dampft ... ist es kalt!
nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden
Ambord
Experte


Beiträge: 73
Ort: Gysenstein

Hobby: Leichtathletik, Boxen, Italia


New PostErstellt: 21.11.06, 11:56  Betreff: Re: wie stöt dir zum militär  drucken  weiterempfehlen

Am liäbäsä würdi zu dä MP Grenis. Mau luägä obs längt!

Gruäss




____________________
Freiheit, Gleichheit, Brüderlichkeit
nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden
General Schmid
Experte


Beiträge: 342
Ort: Wydimatt 146

Hobby: Schwingen, Schiessen


New PostErstellt: 21.11.06, 18:03  Betreff: Re: wie stöt dir zum militär  drucken  weiterempfehlen

Langsam weissi nüme was mache im Militär. siti am Heerestag bi gsi weti huere viu mache aber dr grösst Troum isch geng wi meh Grenadier wüu dert wei au nit so wi bide Füsilier oder angerne orte.Am liebschte weti öpis aspruchsvous o vom Körperleche här.

aberweni itse würd at Ushebig ga wäri Körperlech nit uf dr Höchi woni müesst ha ämu zkontitionele wär sicher äs Problem bi mir.

e i ha no chli zit bis zur ushebig bisi zwäg bi

 








____________________
Dumm ist der der dummes tut
nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden
Dr' OberSimmetaler
Experte


Beiträge: 132
Ort: Zweisimmen



New PostErstellt: 21.11.06, 18:53  Betreff: Re: wie stöt dir zum militär  drucken  weiterempfehlen

 Semper Fidelis!!!! I bi stolz mim Vaterland ds diene. Mir chöi üs glücklech schetze chöi mir so schön läbe. Isone!!!!!!!!!!!!!!!!! 



nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden
knefr
Experte


Beiträge: 176

Hobby: Literatur, Wandern

New PostErstellt: 21.11.06, 19:39  Betreff: Re: wie stöt dir zum militär  drucken  weiterempfehlen

Hallo Leute - wäge paarne Lööle - si no lang ni all Chefe eso - knefr (Rgt Kdt Stv 1993 - 1997)



nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden
Dr Frutiger
Experte


Beiträge: 398
Ort: Frutigen

Hobby: schiessen und bike


New PostErstellt: 22.11.06, 12:58  Betreff: Re: wie stöt dir zum militär  drucken  weiterempfehlen

I ga eifach i zmilitär. Wirde aber sicher nid greni mache oder füsel. Muess no luegä was. I ha no lang zyt bis so wit isch.




____________________
Lebe dein Leben so, dass du an deinem Todestag sagen kannst: Ich habe gelebt und es war geil!

nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden
Edis
Dauerschreiber


Beiträge: 42
Ort: Spiez

Hobby: Fuessball


New PostErstellt: 22.11.06, 22:47  Betreff: Re: wie stöt dir zum militär  drucken  weiterempfehlen

I findä jede Schwizer söts militär mache.... was si scho 6 mönet vom läbä gar nix nämlech und wemes einisch het gmacht het mes ja när hingersech....

grusss





The World is yours.....
nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden
Gerber
Stammgast


Beiträge: 29
Ort: Gwatt

Hobby: Handball, boardä, kollegä


New PostErstellt: 23.11.06, 00:01  Betreff: Re: wie stöt dir zum militär  drucken  weiterempfehlen

Auso i wirde sicher zum Militär ga..

Wemä da so ghört wieviu das sich drückä wägä angeblecher `"Untauglichkeit"`

Mi dünkt das söt mä doch eifach mau erlebt ha..

I wirde sehr wahrschinleh öpis i richtig Fahrer mache irgendwie Panzerjäger Fahrer oder so..

Liebe gruess 





nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden
Sortierung ndern:  
Anfang   zurück   weiter   Ende
Seite: 1, 2, 3
Seite 2 von 3
Gehe zu:   
Search

powered by carookee.com - eigenes profi-forum kostenlos