Forum motofun.ch
Motorrad, Pässe und Touren
Herzlich Willkommen
 
Sie sind nicht eingeloggt.
LoginLogin Kostenlos anmeldenKostenlos anmelden
BeiträgeBeiträge MembersMitglieder SucheSuche HilfeHilfe
VotesUmfragen FilesDateien CalendarKalender BookmarksBookmarks
wie stöt dir zum militär

Anfang   zurück   weiter   Ende
Seite: 1, 2, 3
Autor Beitrag
General Schmid
Experte


Beiträge: 342
Ort: Wydimatt 146

Hobby: Schwingen, Schiessen


New PostErstellt: 14.12.05, 20:33  Betreff:  wie stöt dir zum militär  drucken  Thema drucken  weiterempfehlen

äs nämtmi eigetlech scho wunger wie dir augemein z militär fingit u ä meinig heit drzue. U was wêiter de mache wener de göt?

u de machni grad ä umfrag öb dir dr "militärdienst " weit mache.

U was wêiter de mache wener de göt?

Gruess dr Generau








____________________
Dumm ist der der dummes tut



Meinung zum Militär

Finde ich super will umbetingt gehen   
 
   40,0%
Militärdienst ja aber nicht ubetingt   
 
   30,0%
Wenns sein muss!   
 
   10,0%
Gäbe besseres   
 
   20,0%
Ich gehe nicht!!!   
 
   0%

10 Stimmen wurden abgegeben.

nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden
Benu
Experte


Beiträge: 786
Ort: Münsingen

Hobby: Schiessen, PC, Auto, Velo, Ausgang


New PostErstellt: 14.12.05, 22:02  Betreff: Re: wie stöt dir zum militär  drucken  weiterempfehlen

Super Sache!!! I has iz gloubs scho gnue gschribe zu welne dasi wott ga!! ;-p


____________________
Meine Knochen könnt ihr brechen, meinen Glauben nicht, mein Wille ist unantastbar!!



Dateianlagen:

40049.jpg (96 kByte, 250 x 200 Pixel)
speichern

nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden Website dieses Mitglieds aufrufen
Ryter Administrator

Administrator

Beiträge: 1429
Ort: Steffisburg Schweiz

Hobby: Motorrad, Computer


New PostErstellt: 14.12.05, 22:07  Betreff: Re: wie stöt dir zum militär  drucken  weiterempfehlen

Nid schlächt de Soldat i sir Winterusrüschtig! Mues de dä nie nachelade?


____________________
Geh oft den Weg zum Haus deines Freundes, denn Unkraut überwuchert sonst den unbenutzten Pfad!
nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden Website dieses Mitglieds aufrufen
Benu
Experte


Beiträge: 786
Ort: Münsingen

Hobby: Schiessen, PC, Auto, Velo, Ausgang


New PostErstellt: 14.12.05, 22:15  Betreff: Re: wie stöt dir zum militär  drucken  weiterempfehlen

So wies usgseht nid :-p Isch ä katerterrorist wo cheatet! *unendlichmunition*


____________________
Meine Knochen könnt ihr brechen, meinen Glauben nicht, mein Wille ist unantastbar!!
nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden Website dieses Mitglieds aufrufen
putzfrau
Experte


Beiträge: 266
Ort: effretikon



New PostErstellt: 15.12.05, 07:25  Betreff: Re: wie stöt dir zum militär  drucken  weiterempfehlen

ich ahn jetzt au mal abgschtumme, obwohl i scho bald fertig bin mit mine dienschttäg und wieder chan abgä. im grundgno wärs kei schlächti sach aber nid i dere form wiemers jetzt händ. s'chas ja nid sii, dass ich all jahr für 3 wuche gange go schlaaffe, frässe, suuffe und dvd luege. s'isch zwar für de momänt luschtig aber wänmer dänkt, was das choschtet. und s'isch genau für nüt. ich bi im wk gsi wo di grosse überschwämmige im ruum luzern, berner oberland und aargau gsi sind. zuefällig simmer grad 2 ortschafte näbedeme überschwämmigsgebiet schtationiert gsi aber mer händ nid dörfe go hälfe. es hät gheisse, das werdi vo bern uus koordiniert und sie heiged kei bedarf a ois. mer sind eifach am erschte wuchenänd in alarmbereitschaft gsi und hetted uf befehl müsse innerhalb vo es paar schtund iirucke. für sicherigsuufgabe im berneroberland (wäge plünderige). aber passiert isch nüt... da chunschder schochli doof vor. dolce vita und rundume versuuffeds i de arbet...
organisatorisch isch de ganz verein e kataschtrofe. was da alles schief lauft passt i kei chuehuut ine. ich dänke das isch es problem vom milizsystem. mer händ zwenig profis im militär. es isch nur sonen hobbyverein wo jede dänkt "wurschtlemer chli öpis, i 3 wuche isches ja sowieso fertig öbmer guet gsi sind oder nid".
ich wär für e bruefsarmee. erschtens wäred dänn nume die deet wo au wänd (vo dene häts gnueg) und zweitens wärs e professionelli sach, wo sich nid jede ufs ändi vom wk froit.
so wies jetzt isch ischs en absolute scheiss...



____________________
wo die kacke dampft ... ist es kalt!
nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden
Ryter Administrator

Administrator

Beiträge: 1429
Ort: Steffisburg Schweiz

Hobby: Motorrad, Computer


New PostErstellt: 15.12.05, 15:37  Betreff: Re: wie stöt dir zum militär  drucken  weiterempfehlen

Hallo Roger
Danke für dini offene Wort; - da isch sicher Vieles nid ir Ornig! Wott de öppis drzue säge us mir Zyt, so wie ig das ab 1963 erläbt ha, bis denn...




____________________
Geh oft den Weg zum Haus deines Freundes, denn Unkraut überwuchert sonst den unbenutzten Pfad!
nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden Website dieses Mitglieds aufrufen
Gast
New PostErstellt: 15.12.05, 16:47  Betreff:  Re: wie stöt dir zum militär  drucken  weiterempfehlen

das wo ig ha khört bini froh das i ke Militär dienscht muess mache !! Mache lieber ferie 
nach oben
putzfrau
Experte


Beiträge: 266
Ort: effretikon



New PostErstellt: 15.12.05, 16:48  Betreff: Re: wie stöt dir zum militär  drucken  weiterempfehlen

ich mach lieber militärdienscht und zahle nüt. de dienschtersatz isch nach em iikomme berächnet. das wott ich mir nid leischte...



____________________
wo die kacke dampft ... ist es kalt!
nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden
General Schmid
Experte


Beiträge: 342
Ort: Wydimatt 146

Hobby: Schwingen, Schiessen


New PostErstellt: 16.12.05, 19:27  Betreff: Re: wie stöt dir zum militär  drucken  weiterempfehlen

I cha ja no gar nit säge winis finge im militär wüu i ja no gar nit bi gsi.aber i fröie mi scho druv egau was die angere säge druf.u i weiss ja ni aber kollegschaft isch sicher guet u da erläbtme ä gueti zit.oder?

das intressiert mi was dir heit erläbt im Militär Herr Ryter

u i wet eigetlech zu dene




____________________
Dumm ist der der dummes tut


[editiert: 16.12.05, 19:31 von General Schmid]



Dateianlagen:

Unbenannt10.jpg (44 kByte, 524 x 393 Pixel)
speichern

nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden
General Schmid
Experte


Beiträge: 342
Ort: Wydimatt 146

Hobby: Schwingen, Schiessen


New PostErstellt: 16.12.05, 19:30  Betreff: Re: wie stöt dir zum militär  drucken  weiterempfehlen

I cha ja no gar nit säge winis finge im militär wüu i ja no gar nit bi gsi.aber i fröie mi scho druv egau was die angere säge druf.u i weiss ja ni aber kollegschaft isch sicher guet u da erläbtme ä gueti zit.oder?

das intressiert mi was dir heit erläbt im Militär Herr Ryter

u i wet eigetlech zu dene, zude Radschützepanzerfahrer








____________________
Dumm ist der der dummes tut



Dateianlagen:

Unbenannt10.jpg (44 kByte, 524 x 393 Pixel)
speichern

nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden
Sortierung ndern:  
Anfang   zurück   weiter   Ende
Seite: 1, 2, 3
Seite 1 von 3
Gehe zu:   
Search

powered by carookee.com - eigenes profi-forum kostenlos