Forum motofun.ch
Motorrad, Pässe und Touren
Herzlich Willkommen
 
Sie sind nicht eingeloggt.
LoginLogin Kostenlos anmeldenKostenlos anmelden
BeiträgeBeiträge MembersMitglieder SucheSuche HilfeHilfe
VotesUmfragen FilesDateien CalendarKalender BookmarksBookmarks
wär cha mi pc uberbiätä?

Anfang   zurück   weiter   Ende
Seite: 1, 2, 3
Autor Beitrag
White
Vielschreiber


Beiträge: 30
Ort: Belp



New PostErstellt: 29.04.05, 17:58  Betreff: wär cha mi pc uberbiätä?  drucken  Thema drucken  weiterempfehlen

moin zämä. i wet gärn vo euch eui system wüssä.

i personläch ha iz gad mi pc ufgrüschtät uf pci express(SLI)

Prozessor: Intel Pentium 4  3,4ghz prescot ht

Ram: 1024 ddr ram

Mainboard: GigaByte 8191 DG

Sound: on Board

Grafik: 2mal geforce 6600 GT PNY PCI-E

Lol numä fürz game

gruss







Dateianlagen:

18-Cheech Marin _ Chet\'s Speech.mp3 (462 kByte)
anzeigen - speichern
Datei wurde schon 43-mal heruntergeladen.

nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden Website dieses Mitglieds aufrufen
Endu
Stammgast


Beiträge: 16
Ort: Thun



New PostErstellt: 01.05.05, 12:55  Betreff:  Re: wär cha mi pc uberbiätä?  drucken  weiterempfehlen

Du bisch ä gigu!!!! Wi fiu hesch zaut du siäch söt o mau ä nöii maschinä choufä



!!!!TRY BUT YOU CAN`T BRING ME DOWN!!!!
nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden ICQ-Nachricht an dieses Mitglied senden AIM-Nachricht an dieses Mitglied senden YIM-Nachricht an dieses Mitglied senden
Saniboy
Vielschreiber


Beiträge: 32
Ort: Thun



New PostErstellt: 01.05.05, 13:06  Betreff:  Re: wär cha mi pc uberbiätä?  drucken  weiterempfehlen

Ciao White

Ig bi zwar nid so guet usgrüstet, aber mi näm o wunder was du zaut hesch!??

Gruess





nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden
Benu
Experte


Beiträge: 786
Ort: Münsingen

Hobby: Schiessen, PC, Auto, Velo, Ausgang


New PostErstellt: 01.05.05, 13:28  Betreff: Re: wär cha mi pc uberbiätä?  drucken  weiterempfehlen

Aber fürds cs:s ds zocke bruchsch ömu nid ä sone Chischte!!!

I ha ä:

Pentium 4
2.6GHZ
1024MB-RAM
ATI-Radeon 9800tx
CreativeSBlivesound 5.1
18" TFT

usw.




____________________
Meine Knochen könnt ihr brechen, meinen Glauben nicht, mein Wille ist unantastbar!!
nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden Website dieses Mitglieds aufrufen
Ryter Administrator

Administrator

Beiträge: 1429
Ort: Steffisburg Schweiz

Hobby: Motorrad, Computer


New PostErstellt: 01.05.05, 22:23  Betreff: Re: wär cha mi pc uberbiätä?  drucken  weiterempfehlen

PC

Also ig weis, das ig ä alti Chischte ha, isch zwar no nid ämal 2-jährig, aber das isch im PC-Zytalter halt viel. Nume han ig nid z'Gfüehl geng ds Nöischt müesse zha; - Houptsach äs funktioniert!

Mis PCli isch nume ä:

Pentium 4  2,41 Ghz 1024 Ram, dr Räscht weiss ig nid uswändig. Aber 3 Feschtplatte a 100 GB hani no agschlosse, mit outomatische Sicherigsmodusse, d Homepage isch öppe 4x gsicheret, da isch de zviel Büez drhinder!!

Vorlöifig isch da Göppel schnäll gne, - i geime  u zocke ja o nid. Für das hani ke Zyt, (!) schliesslich mues ig eus "Züg" korrigiere...

Allne ä Gruess




____________________
Geh oft den Weg zum Haus deines Freundes, denn Unkraut überwuchert sonst den unbenutzten Pfad!
nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden Website dieses Mitglieds aufrufen
Benu
Experte


Beiträge: 786
Ort: Münsingen

Hobby: Schiessen, PC, Auto, Velo, Ausgang


New PostErstellt: 02.05.05, 19:05  Betreff: Re: wär cha mi pc uberbiätä?  drucken  weiterempfehlen

was heiter de fürne Pcmarke???

I ha ä DELL

DELL isch number 1 ufem Markt!!!!!!!!!!




____________________
Meine Knochen könnt ihr brechen, meinen Glauben nicht, mein Wille ist unantastbar!!
nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden Website dieses Mitglieds aufrufen
Ryter Administrator

Administrator

Beiträge: 1429
Ort: Steffisburg Schweiz

Hobby: Motorrad, Computer


New PostErstellt: 02.05.05, 22:30  Betreff: Re: wär cha mi pc uberbiätä?  drucken  weiterempfehlen

Mi PC?

Dä isch vom Händler hie z'Thun sälber zämegstellt worde, das ich wahrschinlich ä "Noubody", - du aber er tuet!




____________________
Geh oft den Weg zum Haus deines Freundes, denn Unkraut überwuchert sonst den unbenutzten Pfad!
nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden Website dieses Mitglieds aufrufen
putzfrau
Experte


Beiträge: 266
Ort: effretikon



New PostErstellt: 03.05.05, 09:28  Betreff: Re: wär cha mi pc uberbiätä?  drucken  weiterempfehlen

ich hüete mich jemals dell z'poschte. was mir da i de bude eis ärger händ mit dene ihrem chundedienscht isch zum haaröl seiche...
ich poschte mini war über oise hardwarelieferant zu händlerkonditione und bin defür z'friede. so ischs nidemal tüürer als de dell-schrott... funktioniert aber...



____________________
wo die kacke dampft ... ist es kalt!
nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden
Ryter Administrator

Administrator

Beiträge: 1429
Ort: Steffisburg Schweiz

Hobby: Motorrad, Computer


New PostErstellt: 03.05.05, 10:12  Betreff: Re: wär cha mi pc uberbiätä?  drucken  weiterempfehlen

Hallo Roger

Schön vo dir z'höre! Du muesch es ja wüsse als Programmierer! - Was ig nid verstaah? Wie seikt me de haaröl (?) sufisch de vorhär das Züg?

Nei im Ärnscht, was heit ihr de im Gschäft für Marke wo dr so z'friede sit, - würd üs interessiere. Was isch zur Zyt ä guete PC, was söll dä chönne? Was ratisch du als Profi?

Gruess




____________________
Geh oft den Weg zum Haus deines Freundes, denn Unkraut überwuchert sonst den unbenutzten Pfad!
nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden Website dieses Mitglieds aufrufen
putzfrau
Experte


Beiträge: 266
Ort: effretikon



New PostErstellt: 03.05.05, 11:16  Betreff: Re: wär cha mi pc uberbiätä?  drucken  weiterempfehlen

hihi, das isch intressant, wie di meischte lüüt meined, dassmer als programmierer automatisch au hardwareprofi isch
oder supporter...

ich weiss das züg eigentli no vo de ziit woni mee oder weniger ununterbroche am game gsii bi. jetzt ischs eifach no s'inträsse oder dänn informierimi im internet. e gueti siite isch tomshardware

ich chan oi eigentlich i dem sinn kei pc-margge empfehle. wills i dene fertig-chischtene immer irgendwo schrott dine hät zum de priis konkurränzfähig z'phalte.
dell wär anundfürsich vo de idee her nid schlächt und mer chan au gueti komponänte drii ha. aber dä chundedienscht isch würkli s'hinderletscht.
entschprächend gäbs no maxdata. womer au mit em äänliche prinzip d'komponänte chan zämeschtelle.
ich bin aber immerno de meinig, dass de bescht pc dä isch womer sich vo grund uuf mit dene komponänte zämebout womer würkli bruucht. da hilft dänn ebe tomshardware. will bi maxdata und dell muesmer immer irgendwo es kompromissli iigaa. und das will ich nid für dä priis.

so rein vo de technologie her würi mal bi de hd's uf sata und bi de grafik uf pci-e setze. welles de bescht prozi isch isch chli e glaubensfrag. da muesmer halt chli umeluege, welles mainboard das erfüllt womer will und dänn eifach de prozi dezue chaufe. de eint oder ander schwört uf irgend e margge und für dä isches sowieso klar.
ddr2 isch bim memory grad voll de hit aber zur ziit lohnt sich de happig uufpriis nonig, will d'boards vo dene möglichkeite garnonig gross profitiered. sie sind nume minimal schnäller.
wämer guete sound wott (für studiosoftware bischpilswiis) muesmer immerno e extra soundcharte haa. wänns aber nume mues roore bi de games langet meischtens de onboard sound.
harddisk wüüri kei western digital nä. die sind zur ziit nid so langläbig. bi de andere margge beschtönd nur leischtigsunderschiid. da hilft aber au tomshardware.

hoffe, ha chli chönne liecht is dunkel bringe. oder vilicht hani au no mee verwirrt

uf jede fall würi voreme pc-chauf s'internet konsultiere und mich informiere...



____________________
wo die kacke dampft ... ist es kalt!


[editiert: 03.05.05, 11:17 von putzfrau]
nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden
Sortierung ndern:  
Anfang   zurück   weiter   Ende
Seite: 1, 2, 3
Seite 1 von 3
Gehe zu:   
Search

powered by carookee.com - eigenes profi-forum kostenlos