Forum motofun.ch
Motorrad, Pässe und Touren
Herzlich Willkommen
 
Sie sind nicht eingeloggt.
LoginLogin Kostenlos anmeldenKostenlos anmelden
BeiträgeBeiträge MembersMitglieder SucheSuche HilfeHilfe
VotesUmfragen FilesDateien CalendarKalender BookmarksBookmarks
Motorrad

Anfang   zurück   weiter   Ende
Autor Beitrag
Dr Frutiger
Experte


Beiträge: 398
Ort: Frutigen

Hobby: schiessen und bike


New PostErstellt: 21.06.05, 14:22  Betreff: Motorrad  drucken  Thema drucken  weiterempfehlen

Die Facharbeit von Reto Probst, Matthias Mühlemann und Christian Reichen.




____________________
Lebe dein Leben so, dass du an deinem Todestag sagen kannst: Ich habe gelebt und es war geil!



Dateianlagen:

Motorrad fertig.doc (169 kByte)
anzeigen - speichern
Datei wurde schon 263-mal heruntergeladen.

nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden
putzfrau
Experte


Beiträge: 266
Ort: effretikon



New PostErstellt: 21.06.05, 15:37  Betreff: Re: Motorrad  drucken  weiterempfehlen

hmmm, weiss nid wasi zu dere arbet söll säge...

für min gschmack ischsi z'oberflächlich. und d'grafike sind im bezug uf de töff nid würkli bruchbar. es separiert nume de iv vom öv und de fuessgänger. es wird vill mee mit em auto umegfaare als mit em töff. en durchschnittliche töfffahrer bruucht sin töff für under 10000km und en durchschnittliche autofahrer isch öppe bi 20000km. dezue chunnt, dasses viel mee auto hät als töff.
klar verpeschtemer d'luft und zum teil häts nidemal en kat drin oder nume en eiwägkat, wo ee für d'füchs isch. erscht di neue generatione vo töff händ gregleti 3-wäg-kat wie d'auto.
trotzdem sind mir en extrem chline teil vo allne verpeschter. mer chönnt höchschtens so argumentiere, dass mir d'abgase grad diräkt i d'natur schleiked (päss oder so) und deet erscht no sinnlos underwägs sind.... das isch s'einzig womer ois chönnt aahänke...

bi de töff massnahme ergriffe isch lachhaft und bringt kein würkliche erfolg. en grosse teil sind diesel fahrzüg und induschtrie. im prinzip au de flugvercheer, nume isches nümm so vill wämers uf d'anzahl persone rächnet. trotzdem gaats i kei chuehuut was en flüger uselaat bim schtart...

de wasserschtofftöff findi e cooli sach, au wänns mee es downhillbike mit motor isch. das dings gseetmer no chli z'wenig schtabil uus für en würkliche töff aber es isch sicher mal en aafang.

gruess
putzfrau



____________________
wo die kacke dampft ... ist es kalt!
nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden
Dr' OberSimmetaler
Experte


Beiträge: 132
Ort: Zweisimmen



New PostErstellt: 21.06.05, 19:23  Betreff: Re: Motorrad  drucken  weiterempfehlen

Mir hei die arbeit i zwo stund müesse schribe. Ds ober Thema isch umwäut gsi de müessemer aues chli i frag schteue wemer Motorrad hei gno.



nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden
putzfrau
Experte


Beiträge: 266
Ort: effretikon



New PostErstellt: 22.06.05, 10:41  Betreff: Re: Motorrad  drucken  weiterempfehlen

ah, nume 2 schtund... ja, dänn gseets wieder anderscht uus. demfall schtöredmi numeno d'grafike wo gmischt sind und für d'töff nüt uussäged...

für 2 schtund händer no rächt vill möge zämeträge



____________________
wo die kacke dampft ... ist es kalt!
nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden
Dr Frutiger
Experte


Beiträge: 398
Ort: Frutigen

Hobby: schiessen und bike


New PostErstellt: 22.06.05, 12:36  Betreff: Re: Motorrad  drucken  weiterempfehlen

Sälü putzfrau

Es isch mega stress gsi, das zäme stelle. I dem informatikrum si öbe 40 grad gsi. mir hei scho mal öbis ka, aber irgend öper, het das glöscht! I säge o nume das derzue !

Gruess Dr Frutiger




____________________
Lebe dein Leben so, dass du an deinem Todestag sagen kannst: Ich habe gelebt und es war geil!
nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden
General Schmid
Experte


Beiträge: 342
Ort: Wydimatt 146

Hobby: Schwingen, Schiessen


New PostErstellt: 22.06.05, 12:46  Betreff: Re: Motorrad  drucken  weiterempfehlen

Sövu viu sägeni o.Mir wäre o bau fertig gsi.

U wenn när aus glösche isch muessme haut no chli pressiere u de geit haut viu vrlore u chas nit so interessant gstaute.








____________________
Dumm ist der der dummes tut
nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden
Sortierung ndern:  
Anfang   zurück   weiter   Ende
Seite 1 von 1
Gehe zu:   
Search

powered by carookee.com - eigenes profi-forum kostenlos