Forum motofun.ch
Motorrad, Pässe und Touren
Herzlich Willkommen
 
Sie sind nicht eingeloggt.
LoginLogin Kostenlos anmeldenKostenlos anmelden
BeiträgeBeiträge MembersMitglieder SucheSuche HilfeHilfe
VotesUmfragen FilesDateien CalendarKalender BookmarksBookmarks
Die zuverlässigkeit unserer Klasse

Anfang   zurück   weiter   Ende
Seite: 1, 2, 3
Autor Beitrag
M†J
Experte


Beiträge: 162
Ort: Steffisburg

Hobby: Musik, Klettern, Jesus


New PostErstellt: 03.07.06, 20:57  Betreff: Re: Die zuverlässigkeit unserer Klasse  drucken  weiterempfehlen

Vitaminmangu...

I finges o mega krass wie viu das vo üserä Klass die Ufgab vernachlässigä oder eifach nid ärnst nähmä! Irgendwie isch ds ja ä chance d`notenä ufdsbesserä! Wöu bi däm chame säch eifach 1- höchstens 2 Std. beschäftigä u chli müäh gäh u de het mä minimum äs 4,5!!!! Finges eifach sch.... vo dennä wos nid machä wöll mir chömä när o drah ir schuel u nid nume di anderä! Voralem sis würk geng die glichä u hei o immer di glich fulä usredi! vo wägä mä heigs ufegläde...

So fägts nid!  isch irgendwie trurig! tja....

Mängisch söt mä säch gar nid eso gäi ufregä will di merks de schono wes ä mall chli elter wärdend! Also nims easy u ahja he...





Lift your hands up, lift your hands up, lift your hands up everyboody
nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden AIM-Nachricht an dieses Mitglied senden
lüku
Gast
New PostErstellt: 03.07.06, 21:22  Betreff:  Re: Die zuverlässigkeit unserer Klasse  drucken  weiterempfehlen

so höret uf stürmä cha ja öich glich si wär sis züg macht u wär nid! gloub dir sit ja sicher au zämmä o nid besser....

gruess lüku 

nach oben
General Schmid
Experte


Beiträge: 342
Ort: Wydimatt 146

Hobby: Schwingen, Schiessen


New PostErstellt: 03.07.06, 21:31  Betreff: Re: Die zuverlässigkeit unserer Klasse  drucken  weiterempfehlen

às si würklech geng di gliche.

Aja, äs würd äuä dene ä Zagge us dr Chrone gheie wesi hurti öpis schribe its Forum si si ja glich ufem PC u game.

Sorrry game isch wichtigerfür die








____________________
Dumm ist der der dummes tut
nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden
Benu
Experte


Beiträge: 786
Ort: Münsingen

Hobby: Schiessen, PC, Auto, Velo, Ausgang


New PostErstellt: 04.07.06, 12:33  Betreff: Re: Die zuverlässigkeit unserer Klasse  drucken  weiterempfehlen

Lüku, füuschti agsproche he!!!

Lueg, di meischte si eh immer am pc, auso chame doch o mau Biträg mache, isch doch ke sach!!! Aber wie du ja seisch, dene isch das game wichtiger. I game u schiesse ja o wie blöd aber i ha immer gueti Note gmacht und bi userdäm no viu i däm Forum. Auso, wieso söt das nid ga hie regumässig Biträg ds verfasse??




____________________
Meine Knochen könnt ihr brechen, meinen Glauben nicht, mein Wille ist unantastbar!!

[editiert: 04.07.06, 12:35 von Benu]

nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden Website dieses Mitglieds aufrufen
Gast
New PostErstellt: 04.07.06, 18:36  Betreff: Re: Die zuverlässigkeit unserer Klasse  drucken  weiterempfehlen

Du bisch e ä huärä schmichler benu,vergiss das nid!
nach oben
Odin
Experte


Beiträge: 92
Ort: Uetendorf

Hobby: PC


New PostErstellt: 04.07.06, 19:39  Betreff: Re: Die zuverlässigkeit unserer Klasse  drucken  weiterempfehlen

Lüku du hesches ja  zerscht mau vergesse so wi i das gseh u wini scho gseit ha  das cha jedem passiere

Aber wen i  ner so lüt aluege wo  Zb  No nie eine Gmacht hei  (2 von unserer Klasse) de isches  würklech fraglech

M†J uf di hani  gwartet
Leute darf ich vorstellen der Mann ohne Beschäftigung der Mann der Nur etwa 1 Spiel besitzt der Mann der  ww.spele.nl geil findet der Mann der nichts besseres zu tun hat als auf jedem Beitrag im Forum seine Bemerkung zu hinterlassen

Stefan Wüthrich


Er ist wohl der mit abstant meiste benutzer unserer klasse  und dann komme ich^^


Ach ja Benu i findes e presönlichi Beleidigung we du gamers fertig machsch
I bi seuber eine u darf mi o aus  drittbester der Schweiz  in World of Warcraft präsentieren. Gamer zu sein heisst nicht gleich = O mein Gott ein Idiot der nur zuhause  sitzt und  doofe virtuelle spiele spielt. Ich bin auch viel draussen (saufen^^) oder schwimme (in meinem pool) ich mache auch Hausaufgaben ich bin auch ein gut im Umgang mit vielen Programmen  Beispiele  Photoshop7.0, Adobe Premiere. Gamer heisst nid eifach  das me nomeno  ds spiu im gring het obwou mes vilech vo mir denke cha weni  mau über nes game schnure  mitere sprach, wo nüm mit dütsch zdüe het u sech ner aui frage was i gseit ha.
Hier mal n Beispiel:

wtf de noob het mi dissed!  übersetzung......    What the Fu.. dieser anfänger hat meinen CHarakter umgebracht.


Naja Ich schreibe hier und schreibe und habe wieder meine Gamezeit verschwendet XD

gruess

Odin






ERARE HUMANUM EST
nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden
Benu
Experte


Beiträge: 786
Ort: Münsingen

Hobby: Schiessen, PC, Auto, Velo, Ausgang


New PostErstellt: 04.07.06, 21:16  Betreff: Re: Die zuverlässigkeit unserer Klasse  drucken  weiterempfehlen

Odin, du hesch da öpis fautsch verstande, i bi o ä GAMER!!!!! Sötisch ja afa wüsse! Ha nume gschribe das ig näb mine hobbys (game, schiesse usw.) zit ha hie ids forum ds cho....

Sry wes fautsch isch überecho!

gruss

BF2 RULEEEZ

AN DEN GAST BZW: LÜKU

JUNGE DU HESCH KE PLAN!!!! Weni ä schmichler wär wäri ize nüme hie, wöu i ha miter schueu iz nüm am Huet.... I wott hie nume läbä id Bude bringe, fertig! GIbe Tipps usw. Das het rein nüt mit schmichle ds tüä! Anstatt da blöd cho desume Fi.... würdsch gschider o mau chli Zit inwestiere fürd das Forum hie....

Sooo, i ha gschlosse!




____________________
Meine Knochen könnt ihr brechen, meinen Glauben nicht, mein Wille ist unantastbar!!


[editiert: 04.07.06, 21:19 von Benu]
nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden Website dieses Mitglieds aufrufen
Odin
Experte


Beiträge: 92
Ort: Uetendorf

Hobby: PC


New PostErstellt: 04.07.06, 22:00  Betreff: Re: Die zuverlässigkeit unserer Klasse  drucken  weiterempfehlen

hehe ok  dini bf2 meinig cha i nid teile^^



ERARE HUMANUM EST
nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden
Benu
Experte


Beiträge: 786
Ort: Münsingen

Hobby: Schiessen, PC, Auto, Velo, Ausgang


New PostErstellt: 05.07.06, 12:33  Betreff: Re: Die zuverlässigkeit unserer Klasse  drucken  weiterempfehlen

De isch ja guet! Hesch äuä eifach ds wenig guet gläsä :-p

BF2 cha aus wed ä shoooter zocker bisch. Aber so mit strategiespili chani iz gar nüt afa.....




____________________
Meine Knochen könnt ihr brechen, meinen Glauben nicht, mein Wille ist unantastbar!!
nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden Website dieses Mitglieds aufrufen
Odin
Experte


Beiträge: 92
Ort: Uetendorf

Hobby: PC


New PostErstellt: 05.07.06, 18:26  Betreff: Re: Die zuverlässigkeit unserer Klasse  drucken  weiterempfehlen

chasch auso cs 1.6 nid geime ^^



ERARE HUMANUM EST
nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden
Sortierung ndern:  
Anfang   zurück   weiter   Ende
Seite: 1, 2, 3
Seite 2 von 3
Gehe zu:   
Search

powered by carookee.com - eigenes profi-forum kostenlos