Forum motofun.ch
Motorrad, Pässe und Touren
Herzlich Willkommen
 
Sie sind nicht eingeloggt.
LoginLogin Kostenlos anmeldenKostenlos anmelden
BeiträgeBeiträge MembersMitglieder SucheSuche HilfeHilfe
VotesUmfragen FilesDateien CalendarKalender BookmarksBookmarks
Schule in Bern

Anfang   zurück   weiter   Ende
Autor Beitrag
Dr Frutiger
Experte


Beiträge: 398
Ort: Frutigen

Hobby: schiessen und bike


New PostErstellt: 08.08.07, 16:19  Betreff: Schule in Bern  drucken  Thema drucken  weiterempfehlen

Hallo zäme

I ha hüt ä brief übercho vo dr GIBBern u i muess itz zbern i dschuel. Sie hei dert ä ganzi zuesatzklass heizigsmonteurä gmacht. Schmidi chund ja o. Findes mega schad das i nem uf thun cha, will isch ä mega cooli schuel. De gsehni hermann doch nem, schad. Rein vom schuelischä här isch sicher guet. Hei am morgä 1 lektion fachzeichnä u ner bruefschund. De wünscheni euch de ä guetä start i dr GIBT.

Gruss




____________________
Lebe dein Leben so, dass du an deinem Todestag sagen kannst: Ich habe gelebt und es war geil!
nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden
römu
Experte


Beiträge: 286
Ort: Steffisburg

Hobby: Landhockey, Aarä, Kollegä, Schlafä, ässä!!!, Natur, Pokern


New PostErstellt: 08.08.07, 17:15  Betreff: fdfd o.T.  drucken  weiterempfehlen




____________________

mä hets nid liächt, abr liächt hets eim...


[editiert: 08.08.07, 17:17 von römu]
nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden
Benu
Experte


Beiträge: 786
Ort: Münsingen

Hobby: Schiessen, PC, Auto, Velo, Ausgang


New PostErstellt: 08.08.07, 21:26  Betreff: Re: Schule in Bern  drucken  weiterempfehlen

Hey

Du i mues o uf bärn u has o scheisse gfunde. aber mi gwöhntsech dra. Dr Ungerschid wirsch de sehr schnäu merke, wöu thun isch eifach scho mua vom ganze här gseh besser.

Wen hesch de schueu?? U bi wäm??

I ha am donnschtigmorge schueu u am namittag muesi ga bügle. Ds geile isch eifach mi het nume am morge schueu oder evtl. o nume am namittag.




____________________
Meine Knochen könnt ihr brechen, meinen Glauben nicht, mein Wille ist unantastbar!!


[editiert: 08.08.07, 21:30 von Benu]
nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden Website dieses Mitglieds aufrufen
Dr Planer
Experte


Beiträge: 295
Ort: Gwatt

Hobby: Fahrradfahren; Skifahren; Auto; PC; Musik


New PostErstellt: 08.08.07, 22:38  Betreff: Re: Schule in Bern  drucken  weiterempfehlen

Was isch a Bärn so schlimm?

di 4 Jahr si ämu cool gsi, aber ab abä ds Heifahrä mit äm Zug isch haut eifach doof, und äs het ke rächtä Parkplatz nur Blue-Zone, aber isch schön im Viktoria schueuhuus u äs git biuig Znüni z Zviäri *gg* u mängisch o gratis, müässt numä liäb sie zum Beck





Bildung ist ein Pass in die Zukunft, denn die Zukunft gehört denen die sich heute schon darauf vorbereiten!
nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden Website dieses Mitglieds aufrufen
General Schmid
Experte


Beiträge: 342
Ort: Wydimatt 146

Hobby: Schwingen, Schiessen


New PostErstellt: 09.08.07, 00:45  Betreff: Re: Schule in Bern  drucken  weiterempfehlen

So i muess äbe ou uf Bärn ine it Schueu u das schisst mi de eis schön ah.

Aber äbe mi muesses ja so näh wis chunt.

Auso Mättu u i hei am Friti am morge Schueu u das mitemne Herr Rodriguez gloubeni ämu

U Planer Bärn isch ja vilich scho schön aber git so es paar Sache womi dert störe wases zThun zwar ou git aber chli weniger

aber its Detail weti itse nit ga

gruss




____________________
Dumm ist der der dummes tut

nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden
Benu
Experte


Beiträge: 786
Ort: Münsingen

Hobby: Schiessen, PC, Auto, Velo, Ausgang


New PostErstellt: 09.08.07, 12:35  Betreff: Re: Schule in Bern  drucken  weiterempfehlen

hehehe i weiss scho was meinsch. U äs isch e so, ds thun isches vo däm här gseh REINER!!!!




____________________
Meine Knochen könnt ihr brechen, meinen Glauben nicht, mein Wille ist unantastbar!!
nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden Website dieses Mitglieds aufrufen
Dr Frutiger
Experte


Beiträge: 398
Ort: Frutigen

Hobby: schiessen und bike


New PostErstellt: 09.08.07, 12:52  Betreff: Re: Schule in Bern  drucken  weiterempfehlen

Lärsu, uf die muesch eifach gar nid acht gä. We die zu dir nüd säge u mache chasch du das ja o. Oder vielächt doch nid? Geit de scho.

I muess no luegä, ob i am nami muess ga büglä, will i bi ner ersch so am halbi 3 ir budä. Hoffe cha mit äm chef ä deal machä.

Gruss




____________________
Lebe dein Leben so, dass du an deinem Todestag sagen kannst: Ich habe gelebt und es war geil!
nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden
Dr Frutiger
Experte


Beiträge: 398
Ort: Frutigen

Hobby: schiessen und bike


New PostErstellt: 14.08.07, 22:27  Betreff: Re: Schule in Bern  drucken  weiterempfehlen

Hallo

Am mentig het mir dr chef gseit, das i am fritig nami nem muess cho büglä. Isch geil, immer nume bis am donnstig u ner ab i dschuel u am nami wuchäendi.

Bi momentan grad uf brenner service, das we im winter störigä si, das i de o cha ga. Isch mega interessant wie so nä brenner funktioniert. Was o guet isch, hesch kei murgs.

Gruss




____________________
Lebe dein Leben so, dass du an deinem Todestag sagen kannst: Ich habe gelebt und es war geil!
nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden
Benu
Experte


Beiträge: 786
Ort: Münsingen

Hobby: Schiessen, PC, Auto, Velo, Ausgang


New PostErstellt: 15.08.07, 12:37  Betreff: Re: Schule in Bern  drucken  weiterempfehlen

iu das brönner zügs isch mega intressant. Ömu das mite div. düsearte usw.

Ds einzige negative isch eifach, stinksch evtl. nach oel u dä gschmack bringsch chum meh voder los.

De has ig gäbiger, bi grad imene Quartier 5 wärmepumpine am montiere u derzue ono grad chli sanitärle. Gniesses auso richtig, wiedermau öpis rächts id finger ds nä




____________________
Meine Knochen könnt ihr brechen, meinen Glauben nicht, mein Wille ist unantastbar!!
nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden Website dieses Mitglieds aufrufen
General Schmid
Experte


Beiträge: 342
Ort: Wydimatt 146

Hobby: Schwingen, Schiessen


New PostErstellt: 15.08.07, 21:11  Betreff: Re: Schule in Bern  drucken  weiterempfehlen

U i muess am nami när ga bügle ha haut chli nöcher it bude  zgah aus du mättu

i cha no nit viu säge ha haut ersch dlehr di wuche agfange wüui no ferie ha gha

aber bis itse passts mir no mit däm woni scho ha gmacht




____________________
Dumm ist der der dummes tut
nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden
Sortierung ndern:  
Anfang   zurück   weiter   Ende
Seite 1 von 1
Gehe zu:   
Search

powered by carookee.com - eigenes profi-forum kostenlos