Forum motofun.ch
Motorrad, Pässe und Touren
Herzlich Willkommen
 
Sie sind nicht eingeloggt.
LoginLogin Kostenlos anmeldenKostenlos anmelden
BeiträgeBeiträge MembersMitglieder SucheSuche HilfeHilfe
VotesUmfragen FilesDateien CalendarKalender BookmarksBookmarks
HMZ Kurs 3

Anfang   zurück   weiter   Ende
Autor Beitrag
Dr Frutiger
Experte


Beiträge: 398
Ort: Frutigen

Hobby: schiessen und bike


New PostErstellt: 25.10.07, 20:22  Betreff: HMZ Kurs 3  drucken  Thema drucken  weiterempfehlen

Hallo zäme

I ha hüt grad mi erst kurs als heiziger abgschlossä. I muess säge, heizig isch no handwerk u nid wie sanitär wo viel mecano arbeit isch. Schweissä isch öbis wo mä muess chönä u lehrä u nid so wie röhrli verpressä. O schuelisch muess meh viel wüssä bir heizig u finde viel sache schwieriger als bim sanitär. I bi o froh, das mir im oberland nid viel düeä pressä, will letst mal heimer mal ä neubou ka womer presst hei u die fitting... Da hesch nach äm pressä no chönä dran dreiä, weis de nid ob das dicht isch. Im kurs heimer itz glehrt wie hose-t mache, uszüg, reduktionä u überbogä. Das het mir mega gfalle, mal so richtig mit schweisbrenner, hammer, dorn u anderem werkzüg dschaffä. Isch ä guetä kurs gsi, aber hermann isch nüd cho foto mache, schad! We i das im gmoldä hätti, weri er vielächt ja zu üs cho fotos mache, oder nid hermann?

Si diner feriä uf äm töff schön gsi?

Gruess




____________________
Lebe dein Leben so, dass du an deinem Todestag sagen kannst: Ich habe gelebt und es war geil!
nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden
Ryter Administrator

Administrator

Beiträge: 1429
Ort: Steffisburg Schweiz

Hobby: Motorrad, Computer


New PostErstellt: 25.10.07, 23:09  Betreff: Re: HMZ Kurs 3  drucken  weiterempfehlen

Hallo Mättu, schön vo dir als Ehemalige z ghöre. Schad hesch mer nüt gseit, bi nämlich geschter z' Zollikofe gsi u ha mirer Erschteler bsuecht. Zusätzlich hani d' Underschrifte vo de Sanitär u Spengler-ÜK-Lehrer gholt, die chöme nämlich nächscht Jahr mit uf Holland. Hoffe das gäbe no einisch ä tolli Sach.

Was du da verzellsch isch o im Sanitär Standard gsi, aber vor 30 Jahr! Das hani als o no glehrt i mir Stifti, aber de ono i Blei!
I bi froh weder z' Heizigä gfallt, Handwärch isch da no me drhinder.

Machs guet u mäld die wieder. Du gsesch ja, sit dir gange sit, keit s'Forum zäme. Isch eigetlich scho schad, da si so viel gueti Biträg dinne. Im 1. u 2. Lehrjahr si total 80 Lehrlinge, u bringe nüt zstand, das tuet mer ehrlich gseit scho chli weh.




____________________
Geh oft den Weg zum Haus deines Freundes, denn Unkraut überwuchert sonst den unbenutzten Pfad!
nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden Website dieses Mitglieds aufrufen
Dr Frutiger
Experte


Beiträge: 398
Ort: Frutigen

Hobby: schiessen und bike


New PostErstellt: 26.10.07, 14:36  Betreff: Re: HMZ Kurs 3  drucken  weiterempfehlen

Ja gäll hermann, die junge interessierä sich für anders. I bi mega froh, das du üs gforderet hesch, will de cha mä o ä gueti lehrabschluss prüefig mache. Bi üs zuesatz geits ja eh nid lang. Grad mal 2 1/2 jahr u ner heimer scho prüefig. Dr neu lehrer forderet üs o recht, hei immer öbä 1 test. Was fehlt sie am afang dgschichtä mit äm BMW.  

Lars isch de a de bruefsmeisterschaftä, het mega zkämpfä. Mälde de, we mir znächste mal kurs hei, de chasch de cho fotos machä.

Gruss




____________________
Lebe dein Leben so, dass du an deinem Todestag sagen kannst: Ich habe gelebt und es war geil!
nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden
Benu
Experte


Beiträge: 786
Ort: Münsingen

Hobby: Schiessen, PC, Auto, Velo, Ausgang


New PostErstellt: 26.10.07, 17:26  Betreff: Re: HMZ Kurs 3  drucken  weiterempfehlen

Ja Frutiger, da gibder voukomme rächt. Ds Heizigere isch nid grad eifach. Huere chrampf, immer schwär lüpfe usw. Aber im Grosse u ganze isches schono geil. Aber Sanitär isch scho ender mini Zuekunft.

Ja das isch leid weme 80 Stifte het u kene isch im Forum. Aber das Thema "Heutige Jugend und ihr Interesse" heimer ja scho mängisch behandelt. i hofe es loufi demnächscht wieder öpis hie i däm Forum.

See you!!




____________________
Meine Knochen könnt ihr brechen, meinen Glauben nicht, mein Wille ist unantastbar!!
nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden Website dieses Mitglieds aufrufen
General Schmid
Experte


Beiträge: 342
Ort: Wydimatt 146

Hobby: Schwingen, Schiessen


New PostErstellt: 27.10.07, 18:37  Betreff: Re: HMZ Kurs 3  drucken  weiterempfehlen

ja i cha da afe ou säge das mir heiziger ou no gfaut ha ja ou mi kurs 3 gha vode heizigere.i ha aber scho müesse am mitwuch ga wüu  i at bruefsmeischterschaft bi gange wot züri use isch gsi

i bi itse säuber no vrchlüpft wasi ha zsschtang brunge a dere meischterschaft.

bi nämlech 2 worde

aber i chas geng no nit so gloube.

i finges chli schad das nüme so los isch im Forum wüu für hurti its forum inezluege het sicher e jede zit.

so wünsche no e schöne ga itse no chli ga fire




____________________
Dumm ist der der dummes tut

[editiert: 28.10.07, 11:45 von General Schmid]

nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden
Ryter Administrator

Administrator

Beiträge: 1429
Ort: Steffisburg Schweiz

Hobby: Motorrad, Computer


New PostErstellt: 27.10.07, 18:57  Betreff: Re: HMZ Kurs 3  drucken  weiterempfehlen

Lars,
ganz herzliche Gratulation zu dieser tollen Leistung, darauf darfst du wirklich stolz sein.
Du hast also das Zeugs zu einem Superberufsmann, lass bite, bitte deine Fähigkeiten ja nicht brachliegen und gib ihm!
Da liegt viel drin, Berufsprüfung, usw.

Daran denken: Man muss das Eisen schmieden so lange es warm ist. Du lernst nie mehr im Leben so ring wie jetzt.

Also Lars, nutz die Chance.
Nochmals: Ganz herzliche Gratulation. Hast du Bilder von diesem Anlass?
Das mit dem Forum tut mir weh, das gebe ich ganz offen zu. Ich brauche das Forum nicht um Besucher auf die Homepage zu holen, der neuste Rekord ist bei über 1000 Besuchern pro Tag.

Aber als Gemeinschaft unter den Klassen war's sehr gut, Ihr hattet das erlickt. Heute sind wir soweit dass 80 Lernende wenn's hoch geht 2 Beiträge pro Tag hinkriegen.
Für alles hat "man" sonst Zeit; - für den Beruf aber nur wenig. Wie kurzsichtig!!




____________________
Geh oft den Weg zum Haus deines Freundes, denn Unkraut überwuchert sonst den unbenutzten Pfad!

nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden Website dieses Mitglieds aufrufen
General Schmid
Experte


Beiträge: 342
Ort: Wydimatt 146

Hobby: Schwingen, Schiessen


New PostErstellt: 28.10.07, 02:52  Betreff: Re: HMZ Kurs 3  drucken  weiterempfehlen

Merci viu mau.

ja i blibe sicher no drane wüu es hetmer itse wider zeigt dases geit weme chli wot u mit e chli e portion glück.

muess säge bi afe froh macheni no e zuesatzlehr aus heiziger wüu es heimer ou viu gseit gha so ring wi itse zlehre geits dir nieme u das isch ja ou das wo du seisch hermann.

aja fotos hani kener aber es het gä vomer  wini am bügle bi es sie es paar cho fötele.i ha mitem natel no es par föteli gmacht vodr büetz womer hei müesse mache .

i chase mau schicke wet wosch




____________________
Dumm ist der der dummes tut
nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden
Ryter Administrator

Administrator

Beiträge: 1429
Ort: Steffisburg Schweiz

Hobby: Motorrad, Computer


New PostErstellt: 28.10.07, 11:24  Betreff: Re: HMZ Kurs 3  drucken  weiterempfehlen

Lars, chasch die Föteli vo dir Arbeit nid is Forum stelle? Si di Ufgabe geheim?

Wär schön z gseh was de hesch müesse mache.




____________________
Geh oft den Weg zum Haus deines Freundes, denn Unkraut überwuchert sonst den unbenutzten Pfad!
nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden Website dieses Mitglieds aufrufen
Benu
Experte


Beiträge: 786
Ort: Münsingen

Hobby: Schiessen, PC, Auto, Velo, Ausgang


New PostErstellt: 28.10.07, 11:39  Betreff: Re: HMZ Kurs 3  drucken  weiterempfehlen

Mi würd das ono intressiere wasd hesch müäsä mache!!!!




____________________
Meine Knochen könnt ihr brechen, meinen Glauben nicht, mein Wille ist unantastbar!!
nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden Website dieses Mitglieds aufrufen
General Schmid
Experte


Beiträge: 342
Ort: Wydimatt 146

Hobby: Schwingen, Schiessen


New PostErstellt: 28.10.07, 11:44  Betreff: Re: HMZ Kurs 3  drucken  weiterempfehlen

ja das weissi äbe no nit ganz aber da het aus föteli gmacht u das isch für jede zuegänglech gsi.ud plän het ou jede gseh u chöne fötele mir heisse eifach nit dörfe hei näh.its weissis äbe ni

i due schüsch no dr wermalinger no frage weni am zischti uf lostorf muess.




____________________
Dumm ist der der dummes tut
nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden
Sortierung ndern:  
Anfang   zurück   weiter   Ende
Seite 1 von 1
Gehe zu:   
Search

powered by carookee.com - eigenes profi-forum kostenlos