Forum motofun.ch
Motorrad, Pässe und Touren
Herzlich Willkommen
 
Sie sind nicht eingeloggt.
LoginLogin Kostenlos anmeldenKostenlos anmelden
BeiträgeBeiträge MembersMitglieder SucheSuche HilfeHilfe
VotesUmfragen FilesDateien CalendarKalender BookmarksBookmarks
PROBEN

Anfang   zurück   weiter   Ende
Autor Beitrag
Psyrufer
Junior-Mitglied


Beiträge: 7
Ort: Kehrsatz

Hobby: Lps Sammeln


New PostErstellt: 24.11.05, 19:25  Betreff: PROBEN  drucken  Thema drucken  weiterempfehlen

Hei Gielä,

wärs nid cool mau chli me Probä zha???

We i so üsi Klass aluägä, üsi Notä... Äs wär cool chli me probä zha, schüsch si mir de auzämä mau chli am Arsch. Leider längz nid wen nur zwöi drü sich a däm Forum beteiligä, deswägä mach IG, aus wou Unmotiwiertistä Forumbsuächer dr Afang. Wiu öppis isch sicher, wes in zuäkunft nid me probä git, holä mir üsä durchschnitt nieme uf. I weis ja nid wis öich geit, aber i hätt kei luscht no äs Jahr meh i derä GIB z si. I hoffä äs vö no äs paar meh a, so z dänkä wie ig.

Wär warschiendlech nid ganz Unwichtig mau chli über sini Zuäkunft nachäzdänkä

I hoffä mini Müä hezech glont. Aunä no äs schöns wüchäli

Peace Rufer





nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden
Benu
Experte


Beiträge: 786
Ort: Münsingen

Hobby: Schiessen, PC, Auto, Velo, Ausgang


New PostErstellt: 28.11.05, 19:51  Betreff: Re: PROBEN  drucken  weiterempfehlen

LOs, i sägä scho gar nüt!! Wöu di pögä das eh nid, di merke de das ersch am schluss!!! Wirsch de gseh!!! I verschta dr Herr Ryter voukomme, mi störts nid!!! Mir isch das o scheiss egau was di angere für note hei!!!

U i mache i däm Forum mit wöus eifach Spass macht mit angerne ds schribe usw. Viu meine sicher mir sige d oberschlimmer, stimmt gar nid, wöu hie schlimmtsech ke einzige bim Herr Ryter i!!!

Eh los, mir wärdes ja de gseh!!!

Greez




____________________
Meine Knochen könnt ihr brechen, meinen Glauben nicht, mein Wille ist unantastbar!!
nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden Website dieses Mitglieds aufrufen
Ryter Administrator

Administrator

Beiträge: 1429
Ort: Steffisburg Schweiz

Hobby: Motorrad, Computer


New PostErstellt: 28.11.05, 20:05  Betreff: Re: PROBEN  drucken  weiterempfehlen

Momou Benu, jitz bisch aber ganz ä gfürchige Chrieger worde! U de topmodärm, mit Mik!


____________________
Geh oft den Weg zum Haus deines Freundes, denn Unkraut überwuchert sonst den unbenutzten Pfad!
nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden Website dieses Mitglieds aufrufen
Benu
Experte


Beiträge: 786
Ort: Münsingen

Hobby: Schiessen, PC, Auto, Velo, Ausgang


New PostErstellt: 29.11.05, 12:40  Betreff: Re: PROBEN  drucken  weiterempfehlen

Gfürchig und nachdänklech, passt doch chli zu mir ;-)


____________________
Meine Knochen könnt ihr brechen, meinen Glauben nicht, mein Wille ist unantastbar!!
nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden Website dieses Mitglieds aufrufen
Sortierung ndern:  
Anfang   zurück   weiter   Ende
Seite 1 von 1
Gehe zu:   
Search

powered by carookee.com - eigenes profi-forum kostenlos