Forum motofun.ch
Motorrad, Pässe und Touren
Herzlich Willkommen
 
Sie sind nicht eingeloggt.
LoginLogin Kostenlos anmeldenKostenlos anmelden
BeiträgeBeiträge MembersMitglieder SucheSuche HilfeHilfe
VotesUmfragen FilesDateien CalendarKalender BookmarksBookmarks
Weiterbildung

Anfang   zurück   weiter   Ende
Autor Beitrag
Dr Frutiger
Experte


Beiträge: 398
Ort: Frutigen

Hobby: schiessen und bike


New PostErstellt: 13.03.06, 19:41  Betreff: Weiterbildung  drucken  Thema drucken  weiterempfehlen

Wer macht nach dem sanitärabschluss nochmals eine lehre und was für eine? Wer het dr heiziger no draghenkt? I möchti no dr heiziger drahenke u hoffe, das i zfutigä cha lehrä.

Gruess Dr Frutiger




____________________
Lebe dein Leben so, dass du an deinem Todestag sagen kannst: Ich habe gelebt und es war geil!
nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden
Benu
Experte


Beiträge: 786
Ort: Münsingen

Hobby: Schiessen, PC, Auto, Velo, Ausgang


New PostErstellt: 13.03.06, 20:38  Betreff: Re: Weiterbildung  drucken  weiterempfehlen

Nume so zur Info!! Das Thema heimer iz scho 3mau behandlet, bzw. dä Thread gits scho 3mau.

Aber i chas ja glich nomau schribe. I mache när no 2 jahr Heiziger ir gliche Firma, de chani nämlech o blibe :-pp U när chunt de mau d RS u dert wotti so wit cho bis aschteut :-p
Nach däm machi dr Servicemonteur, wöu dr Service isch mis Ziel. Villech chunt de onomau d Meischterprüäfig aber das cha no warte, bi ja no jung :-pp

greez




____________________
Meine Knochen könnt ihr brechen, meinen Glauben nicht, mein Wille ist unantastbar!!
nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden Website dieses Mitglieds aufrufen
Dr Frutiger
Experte


Beiträge: 398
Ort: Frutigen

Hobby: schiessen und bike


New PostErstellt: 14.03.06, 19:47  Betreff: Re: Weiterbildung  drucken  weiterempfehlen

De mit äm service, machsches wege de hübsche froue? Das chli zu ihne chasch ka kaffi trinkä? Nei, nei. Dr Service isch cool. Das macheni o mega gern u lersch no recht viel. I möchti ono dr heiziger mache. Muess disi wuche mal zum chef ga frage ob i das grad bi ihne no chönti lehrä. Weri no gäbig.

Gruess dr frutiger




____________________
Lebe dein Leben so, dass du an deinem Todestag sagen kannst: Ich habe gelebt und es war geil!
nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden
Benu
Experte


Beiträge: 786
Ort: Münsingen

Hobby: Schiessen, PC, Auto, Velo, Ausgang


New PostErstellt: 14.03.06, 22:29  Betreff: Re: Weiterbildung  drucken  weiterempfehlen

Dr grund si scho d froue ;-pp nei nid nume das, verdiensch no rächt viu trinkgäut! U lehrsch äbä ono rächt viu zuesätzlech.


____________________
Meine Knochen könnt ihr brechen, meinen Glauben nicht, mein Wille ist unantastbar!!
nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden Website dieses Mitglieds aufrufen
M†J
Experte


Beiträge: 162
Ort: Steffisburg

Hobby: Musik, Klettern, Jesus


New PostErstellt: 17.03.06, 19:19  Betreff: Re: Weiterbildung  drucken  weiterempfehlen

Auso i weisses no nid obi öppis witer wott mache abr öppä scho heiziger odr servicemonteur wär no cool abr i ha ja no zyt bi ja o ersch im erstä! i weisses no ni mau luege...ha haut o chli druck vo hinge mi vätu wet natürlech dasi de mau sini Budä übernime!

Eh ja wünsche schöns weekend u no viu spass ar neu gstautetä site...Herr Ryter si isch näch würkläch glunge...bis uf d`shoutbox wo no ir anger Farb idch abr ds isch ja nume so öppis grosse die Farbazpassä!?





...Gott kennt dein gestern, gib ihm dein Heute, er sorgt für dein Morgen...
nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden AIM-Nachricht an dieses Mitglied senden
Benu
Experte


Beiträge: 786
Ort: Münsingen

Hobby: Schiessen, PC, Auto, Velo, Ausgang


New PostErstellt: 17.03.06, 21:19  Betreff: Re: Weiterbildung  drucken  weiterempfehlen

Bi mir isch ir Shoutbox d schrift so chli, isch das bi dir o so?? 

Iz isch guet, d Schriftgrössi hetsmer verschteut!




____________________
Meine Knochen könnt ihr brechen, meinen Glauben nicht, mein Wille ist unantastbar!!


[editiert: 17.03.06, 21:21 von Benu]
nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden Website dieses Mitglieds aufrufen
M†J
Experte


Beiträge: 162
Ort: Steffisburg

Hobby: Musik, Klettern, Jesus


New PostErstellt: 17.03.06, 23:56  Betreff: Re: Weiterbildung  drucken  weiterempfehlen

Nei iz isch guet o mit dr Farb! eh ja Schöne hinech no!





...Gott kennt dein gestern, gib ihm dein Heute, er sorgt für dein Morgen...
nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden AIM-Nachricht an dieses Mitglied senden
Sortierung ndern:  
Anfang   zurück   weiter   Ende
Seite 1 von 1
Gehe zu:   
Search

powered by carookee.com - eigenes profi-forum kostenlos