Forum motofun.ch
Motorrad, Pässe und Touren
Herzlich Willkommen
 
Sie sind nicht eingeloggt.
LoginLogin Kostenlos anmeldenKostenlos anmelden
BeiträgeBeiträge MembersMitglieder SucheSuche HilfeHilfe
VotesUmfragen FilesDateien CalendarKalender BookmarksBookmarks
Forum motofun.ch
1.347 Treffer gefunden
Suchdauer: 0,03 Sekunden
Forum motofun.ch Anfang   zurück   weiter   Ende
   Betreff   Autor   Datum 
No new posts Repikurs Zollikofen, Lösungen

Hier die Lösungen der abgegebenen Prüfungsaufgaben.

Ich wünsche Allen ein erfolgreiches Gelingen des Qualifikationsverfahrens und für die Zukunft von Herzen alles Gute.

             

          

   

Ryter Administrator 26.04.09, 20:36
No new posts Re: Prüfungen

Ja Matthias
da hesch scho chli rächt, we me öppis gärn macht, ja de machts halt o Fröid.
Süsch bini emel de vor em PC. Chasch ja mal ga luege wie menge Pass jitz drin si... Z.B. üf dr Pässeübersichtscharte. Neu tueni d GPSies-Chartene  no mit em Picasa-Bildersystem verbessere. Git ä zimliche Ufwand lohnt sich aber, ds Echo isch guet.

Ä liebe Gruess o a die ganzi Klass

Ryter Administrator 10.02.09, 23:11
No new posts Re: Prüfungen
... und hoffentlich ä schöni nächschti Wuche. Weisch i bi z' Zollikofe, ha wider Schuel, gibe dert d Gaskürs, - die hei ja dert ke Lehrer meh, sit si beidne Lehrer kündet hei.
Ryter Administrator 08.02.09, 22:03
No new posts Re: Prüfungen

Aha, hets em Benu o chli abglöscht im Dienscht...

Mi Antwort isch ganz klar: Chefmonteur, de hesch ä gueti Grundbasis. Chasch ä Abteilig füehre, darfsch Stifte usbilde, usw. Tue di erkundige, süsch remer mal zäme, i hilfe dr gärn. Bi scho froh dass de seisch: I fahre witer!

Gruess

Ryter Administrator 07.02.09, 13:57
No new posts Re: Prüfungen

U de Benu, hets dr jitz gfalle im Militär, du bisch doch fasch süchtig gsi drna...
Potz, potz scho ne WK gmacht! Wotsch nuid Bruefsmilitär wärde? Das wär doch öppis für di!

Jitz tuesch temporäle, das chasch äs Zytli tue, aber de muesch wider Gas gä, z.B. Richtig Chefmontör; - unbedingt, oder äbe Bruefsmilitär.
Ch mer vorstelle dass de jitz d' Schuel gärn de a bekannti Nagel hänksch, das darfsch, - aber äbe nid z' lang, nächher muesch wider Gas gä. Wet lang nüt me machsch, geisch nüm drhinder, also nid z lang warte, zuekünftige Chefmontör, KLAR?

Ä liebe Gruess

Ryter Administrator 04.02.09, 22:21
No new posts Re: Prüfungen
Ja gratis isch dä Kurs für öich Teilnähmer, - aber nid i hoffe nid vergäbe! I meines i däm Sinn dass ihr hoffentlich de öppis lehrit, also der Kurs de nid vergäbe isch, da wir de gkrampfet....!
Ryter Administrator 27.01.09, 21:40
No new posts Re: Prüfungen

Ja Fabian, so isch das, das geit schnäll. Gli bin i scho äs halbs Jahr pensioniert, die Zyt isch o für mi schnäll verbi gange.

Mir gsen is ja wider am QV-Förderkurs wo i euch darf gä. Hesch di agmäldet?

Ryter Administrator 14.01.09, 21:58
No new posts Re: Der Zug des Lebens

Liebe Fritz
Dr Frutiger isch ä ZL, isch jitz is Usbildig als Heiziger und macht dä Schweisskurs. Dier Fritz wünscheni, dass de one so ne guets QV machs wie Dr Frutiger, de bin i zfride mit dir. 

Ryter Administrator 13.12.08, 20:29
No new posts Re: Der Zug des Lebens
Hey Jonny, auch wieder mal da? Schön von dir zu hören! Alles OK in der Schule?
Ryter Administrator 10.12.08, 00:19
No new posts Re: You have a security problem!

Hallo Matthias

Super, dass deine Kiste wieder "tut"!

Ein ganz "Grosses Dankeschön" geht da wieder nach Leipzig zu André.

André ich danke dir für deine Hilfe.

Mit liebem Gruss ins nahe Frutigen und ins doch ziemlich entfernte Leipig

Hermann

Ryter Administrator 09.12.08, 10:05
No new posts Re: bundesrat sämi schmid

Hallo Roger

Da bin i  v o l l  mit dir iverstande!

Übrigens: hesch miner nöie Motorradchartene bemerkt. Mache langsam zu jedem Pass o no GPSies-Charte.

Guckst du z.B.:Ächerlipass

Super isch, das me die Chartene sowohl ir chline als o ir Vollbildversion diräkt im Earth cha aluege.

Git nu grad ä chli Büetz...

Ryter Administrator 02.12.08, 14:48
No new posts Re: bundesrat sämi schmid
Hallo Reto
Schön, dass du di hie und da mäldisch, seischne ä Gruess ir Schuel. Hüt hani in ä paar Fore gläse, Viele wünsche dr Blocher. I ga aber o iod drvo us, dass er no mal härechunnt.
Ryter Administrator 24.11.08, 21:19
No new posts Re: Eishockey
Es komt wie es kommen muss; SCB wirs Meischter
Ryter Administrator 14.11.08, 18:04
No new posts Re: Balena
Ja müesst di de wahrschinlich o ä grössere Dusche ha!
Ryter Administrator 14.11.08, 18:03
No new posts Re: pension

Hallo Fritz
Das waren sie auch gar nicht, da wurde eher auf Angst getrimmt. Allerdings ganz so als Anfäger, - nein danke, da hats dann im Wald gegen Riddes hinunter schon einige ekelhafte Kehren und wenn die ausgewaschen oder rutschig sind dann prost. Ich habe diese beiden fahrten sehr genossen; - und dann noch dieses Traumwetter!

Ryter Administrator 19.08.08, 19:41
No new posts Re: 100 Pässe

Mit ä chli ufpasse, - absolut keins Problem gsi.S Wätter isch halt o ideal gsi. Nid gschtobe, nid z' nass das es rutschig gsi isch, eifach guet. Die muesch machge Roger, s git de Fotis.

Gruess

Ryter Administrator 19.08.08, 10:27
No new posts Re: 100 Pässe

Hallo Fritz

Danke für die Nachfrage. Das war heute soweit! Die Hundert Pässe sind "erledigt" und das mit einem wunderschönen Dessert, nämlich die beiden Pässe: Col du Lein und Col de la Croix de Coeur im Wallis bei Martigny. Stelle dann noch Bilder hier ins Forum.

Die ganzen Touren haben mir sehr viel Freude und Spass gebracht undd bei habe ich viele neue Landschaften, Berge und Gegenden unseres wunderschönen Landes kennen gelernt.

Ryter Administrator 18.08.08, 23:34
No new posts Re: Schuel
Was heit da haut öppe? D Schuel isch Vorussetztig für ä Erfolg am QV wott du doch wotsch ha. Du gwönsch di a neu Lehrer sehr schnäll, mi muess sich arangiere. I muess mi mit mir nöie Situation ja o langsam afrunde, gar nid so eifach.
I wünsche dir uf jedefall alles Gueti, du schaffsch das!
Ryter Administrator 14.08.08, 09:55
No new posts Re: pension
Danke Roger, i weiss scho lang das genau so en Kurs sinnvoll wäri. Mues mi allwä scho drzue zwinge, isch ja für mie u mi Sicherheit.
Ryter Administrator 14.08.08, 09:51
No new posts Re: pension

Ja mein lieber Roger, das sind schmale Strässchen mit Spitzkehren, ein grosser Teil ist Schotterpiste, für eine 1200 RT wohl nicht gerade das Ideale. Aber ich mach sie, habe dazu noch Zeit und warte wirklich Supertage ab, denn die Aussichten sollen dort wirklich super sein, - und ich will ja Bilder heimbringen.

Hast du bemerkt, dass ich anfange die Pässe zu dokumentieren (Pässe A-B)  und mit Karten zu ergänzen. Hoffe das nützt irgendwem.

Ä liebe Gruess

Ryter Administrator 13.08.08, 22:10
No new posts Re: pension
Lieber Joachim, die beiden befahre ich wohl einzeln, das heisst, ich mache daraus zwei Touren, obwohl die beiden Pässe nahe beieinandser liegen. Mein Respekt vor "denen" ist gross. Zuerst nehme ich mir auf jeden Fall den Col du Lein vor.
Ryter Administrator 13.08.08, 14:50
No new posts Re: pension

Liebe Fritz
Jitz bini uf 98! Die zwe Schlimmschte fähle mir jitz no, da lani mir Zyt, aber mache tuenesi!

Äs isch: Dr Col du Lein u dr Col de la Croix de Coeur beid bi Martigny.

100 Pässe

Ryter Administrator 12.08.08, 18:48
No new posts Re: pension

Du siehst, lieber Fritz, alles in Ordnung! Fahre Morgen also in die Ostschweiz, mal sehen vie viele Pässe ich "erledigen" kann...

Ä liebe Gruess

Ryter Administrator 05.08.08, 22:45
No new posts Re: pension
Lieber Fritz
bin bei Passnummer 86 angelangt. Mir fehlen noch 12 Pässe in der Ostschweiz, - dann kommt das Dessert: Der Col du Lein und der Col de la Croix du Coeur bei Marthiny im Wallis. Das sind Pässe mehrheitlich nur als Pfad angelegt, die spare ich mir noch auf. Komme aber sicher auf dieses spezielle Abenteuer zurück.
Ryter Administrator 05.08.08, 09:18
No new posts Re: Holland
So jitz hani grad no öppis härebracht: Google-Map-Charte vo üsere Reis isch o online. Unde ar Site Holland 2008.
Ryter Administrator 03.07.08, 22:47
No new posts Re: Unser Lehrer

Hallo Roger
Du tröis Forummitglied. Wie ni mi füehle? Jitz wider besser, sit dr Pensionierig isch es ja scho ä Wuche här, das het mi brucht, gibini gärn zu. Äs isch gar nid so eifach nach über 35 Jahr los z' la, aber i schaffe das scho, ha viel Hobbys, schaffe no ir Lehrufsicht, mir wird nid längwilig wärde; - aber d' Schuel wird mer fähle. Das aber isch doch normal, süsch wäre ja wohl die letsche Jahr am falsche Ort gsi!
Jitz isch vorderhand als erschts Töfffahre agseit, vo mine 100 Päss woni wott fahre hani jitz afe 59 Stück, zudäm wotte i de no id Dolomite, du gesch i ha z' tüe!
Alls Guete Roger, wie geits em mami und em Nachwuchs, alls ir Ornig, hoffe scho; - bi däm Vatter!!
Ä liebe Gruess

Ryter Administrator 03.07.08, 19:36
No new posts Re: pension

Hallo Jungs
Danke für euer guete Wünsch! Bis jitz isch houptsächlich grümple u rumä agseit gsi. Ganze Wageladige!!

Am Mäntig hani churz 4 Päss gfahre: Klausen, Pragel, Ibergeregg u Zugerberg, jitz bini uf 59 vo 100, das fägt nach wie vor, gfreuemi uf die Nächste.

Ryter Administrator 03.07.08, 19:28
No new posts Re: Holland

So d' Reportage Holland 2008 isch online. chöit ga luege:

Pfad: Ausbildung -> Exkursionen -> Wochenexkursionen -> Holland 2008

Ryter Administrator 03.07.08, 19:25
No new posts Re: Unser Lehrer

Das isch jitz alls bekannt, tuenech morn orientiere.

Stimmt, morn hani mi letscht Schueltag, nach me als 35 Jahr...

Ryter Administrator 25.06.08, 20:49
No new posts Re: Holland
Gseh nüt!!
Ryter Administrator 23.06.08, 21:47
 
 
40 von 1.347 Ergebnisse Anfang   zurück   weiter   Ende
Search

powered by carookee.com - eigenes profi-forum kostenlos