Forum motofun.ch
Motorrad, Pässe und Touren
Herzlich Willkommen
 
Sie sind nicht eingeloggt.
LoginLogin Kostenlos anmeldenKostenlos anmelden
BeiträgeBeiträge MembersMitglieder SucheSuche HilfeHilfe
VotesUmfragen FilesDateien CalendarKalender BookmarksBookmarks
Forum motofun.ch
6 Treffer gefunden
Suchdauer: 0,01 Sekunden
Forum motofun.ch Anfang   zurück   weiter   Ende
   Betreff   Autor   Datum 
No new posts Nr.2 Vorgehen bei einer Entkalkung eines Warmwasserspeichers

Guetä Abä Herr Ryter

Hiä wär no mi itrag wo ig euch no schuldig bi. Tuetmer leid dases so lang het duuret, aber i bi ds'ganzä Weekend Krank im Bett glägä u hät eh nid zum Biudschirm gseh.

I wünschenäch no gan ä schöni Uffarht und viu Spass fauster ufä Töff göt (waster öppä sowieso machet)

                            Ä schönaä Abä wünschtnäch der "Spanier" (Jacobo Alvarez)


Waterboy 22.05.06, 21:05
No new posts Nr.1 Erstellen, Einlegen einer Frostschutzleitung für Autowaschanlage (Alvarez Jacobo)

Guten Tag Herr Ryter

Wie versprochen, habe ich jetzt mein Arbeitsbucheintrag bei Ihnen ins Forum geladen. Danke dass Sie mir noch Zeit gegeben haben und mir nicht Direkt eine 1 gegeben haben.

Beim nächsten Eintrag werde ich mein möglichstes tun, damit Sie den Eintrag termingerecht erhalten.

Freundliche Grüsse Alvarez Jacobo


Waterboy 30.04.06, 15:29
No new posts Dokumentation Der Wasserversorgung der Gemeinde Steffisburg (Alvarez Jacobo)

Guten Tag Herr Ryter!

Hoffe es geht Ihnen gut so kurz vor den Ferien!!

Ich wollte fragen ob Sie mein Anhang der Dokumentation sehen können? Weil, ich weiss nicht warum, ich kann den Anhang nicht öffnen um Nachzuschauen wie die Dokumentation aussieht.

Danke schon mal im Voraus für die Info! 

Gruss Jacobo


Waterboy 01.07.05, 08:20
No new posts Wasserversorgung Gemeinde Steffisburg (Alvarez Jacobo)

Schauen Sie sich meinen Anhang an, wenn Sie etwas über die Wasserversorgung der Gemeinde Steffisburg wissen möchten.


Waterboy 30.06.05, 21:59
No new posts Der Spanier steutsäch vor

Halli hallo mitenand

Mi Namä isch Jacobo Alvarez, ig chumä us Spaniä u läbä sit 15 Jahr hiä ir Schwiz. I bi am 1. Novämber 1983 uf d'Wäut cho. D'Schueu hani hiä ir Schwiz gmacht u ha o scho ä Usbiudig im Gastgwärb aus Servicefachagsteut (Käuner) hingermer. Itzä hani no dänkt, i wöug no ä anständiga Bruef lehrä u deswägä hani no ä Zuesatzlehr agfängä, aus Sanitärmonteur. Miner Hobbys si: mit minä Kollegä öppis ungernä, d'Sunnä gniessä (wesi mau fürächunt), Boarden, Schüttälä, frisbälä, badmington spielä u eifach viu vorussä si (ömu im Summer, im Winter weniger).

I wett no aui Schüeler vor Klasse Sam2003a+b Grüessä wo mi Kennä u o die womi nid kennä.

Ä Gruess o am Herr Ryter u i hoffä das dir nid zum Pflichtlehrer mutieret. I ha scho gnuä Pflichtlehrer gha, vo denä Lehrtmä nid ä bruchteil vo däm womä bi euch Lehrt.


Waterboy 18.06.05, 10:47
No new posts Erfolgreicher Einstieg ins Forum

So, luegemer mau was hiä so los isch! Da ja nid würkläch viu im Forum si, gani öppä o mau wieder. I mues drum no ga Packä für morn uf Luzärn ga ds'Büglä!     Ä gruess a aui Schüeler wo am Mäntig Morgä mitem Herr Ryter Schueu hei!        Aui angerä natürläch o! Gruess o am Hr. Ryter!

Schöni Wuchä zämä


Waterboy 07.02.05, 18:47
 
 
6 von 6 Ergebnisse Anfang   zurück   weiter   Ende
Search

powered by carookee.com - eigenes profi-forum kostenlos