Forum motofun.ch
Motorrad, Pässe und Touren
Herzlich Willkommen
 
Sie sind nicht eingeloggt.
LoginLogin Kostenlos anmeldenKostenlos anmelden
BeiträgeBeiträge MembersMitglieder SucheSuche HilfeHilfe
VotesUmfragen FilesDateien CalendarKalender BookmarksBookmarks
Forum motofun.ch
30 Treffer gefunden
Suchdauer: 0,02 Sekunden
Forum motofun.ch Anfang   zurück   weiter   Ende
   Betreff   Autor   Datum 
No new posts Re: Europ. Hiphop-Artists
loptroop! isch zwar schwedisch aber we de so stark uf d länder lugsch de fingsch eh nie geilä sound 
White 29.08.05, 22:07
No new posts Re: Gurten- VS. Greenfildfestival
royal openair in biel dir luschene
White 29.08.05, 22:02
No new posts Re: Antivirus-Programm

das spyware prog von microsoft ist erst eine beta ich schütze mein Pc mit einem prog namens Spybot-search and destroy und das find ich persönlich besser schon nur wegen übersichtlichkeit und bedienungsfreundlichkeit.(hatte das prog von microsoft auch schon.) das prog hat bis jezt jedes spyware von meinm pc gelöscht.

PS tipp von mir Avast=besstes gratis antivir(hab den link schon im forum gesehen darum habe ich ihn nicht nochmal gemacht) . benuze das schon eine halbe ewigkeit und hatte noch nie virus prob. greez


White 17.07.05, 19:35
No new posts Re: Bestes Antivirus

White 17.07.05, 19:26
No new posts Re: Ruckelfreies Gamen für Windows- Pc`s
würd mi de auso ohno wundernäh
White 17.07.05, 19:16
No new posts Re: RoYal-OpeNA!R YeHHHHHH

sooooo geil smif and wesson,looptrop,j5,tha liks, black moon. aaaaaa so style.

me gseht sech dert säg i numä


White 14.07.05, 19:23
No new posts Re: SCARFACE

u ja einä vo de geilärä fiume wo i kennä.

sgit numä wenigi setigi meischterwärk aber dä fium het style


White 14.07.05, 19:21
No new posts Re: wär cha mi pc uberbiätä?

Also fast alle komponenten stammen vom pc-hai und aus dem internet.

Fakt ist das diese gamemachine etwa so teuer ist wie wenn du in media markt oder sonst wo so ein fertig pc kaufst. also etwa um 2000-FR

hab aber mit dem prozessor ein wenig übertrieben denn mir hätte eigentlich schon ein normaler 3er gereicht. da ich aber 3,6 gekauft habe musste ich noch einen neuen Lüfter auf den prozessor montieren da intel einen zu schwachen lüfter für ihren prozessor bereitstellt.

Fakt ist wenn du keinen prozessor kaufst kanst du unter 1500-fr rechnen.

gruss


White 09.07.05, 10:31
No new posts Re: wär cha mi pc uberbiätä?

Ha ha. ha scho widr ä neue pc bastlet.

Checket mau die date u grännet.

Mainboard: ASUS P5ND2-SLI Deluxe

Prozessor: Intel Pentium 4HT 3.60GHZ das ganze wird gelüftet von einem 900gramm(hehe)Zalman lüfter

2mal PNY GEFORCE 6600gt 128 MB (hab aber schon geforce 7800bestellt HEHE)

2mal 1000 DDR 2RAM

200giga harddisk

nich schlecht oder. gruss

www.drunken-warriors.ch


White 08.07.05, 20:36
No new posts Re: Danke Sam2002-2005

so i mues iz mau es grosses lob a herr ryter usspräche wöu i bi no nie so vomne lehrer überzügt gsi wi vo euch. heit üsi klass super dür di 3 jahr bracht. holland isch natürläch o dr hammer gsi. luschtig isch numä das di ganzi klass dür die prüäfig cho isch (wunder gibt es immer wieder).     

Machet iz no dr räschte wo dr no müässt schaffe fertig mit dr glichä liniä u dir wärdet no äs paar klassä dür diä prüäfigä bringä.

Ein Respektvollen Gruss

(hät scho früächer widr öppis iz vorum gschribä aber i ha mr wider ä neuä pc bastlet.hehe dä isch no chli schnäuer)


White 08.07.05, 20:28
No new posts Re: xfx geforce 6600gt agp

ok ke prob homie g


White 03.07.05, 19:43
No new posts 2X512mb Ram Kingston

si o einzeln verchäuflich we de aber beidi nimsch mach i e guete pris


White 23.05.05, 19:14
No new posts xfx geforce 6600gt agp

da i pci-e ha cha i die hammergrafikcharte nüm bruche.Wot se öpper vo euch?

280Fr aber mir chöi süsch no diskutiere.


White 23.05.05, 19:12
No new posts Re: wär cha mi pc uberbiätä?

auso lu

z problem isch das i vermuätä das du äs motherboard mit agp steckplatz hesch.

du chasch aber numä SLI(so nennt säch das) ha we du äs motherboard mit

2 PCI-exprss steckplätz hesch u diä si äbä neu.

we dä när di 2 grafikchartänä igsteckt hesch muesch se no obe mitemne verbindigsstück verbindä u när geits ab.

das heisst muesch äuä zersch äs neus mb ha u di si äbä scho no ni gad biuig. i ha glück gha wöu i has sehr billig becho(80FR)

dr tür gspass geit aber no witer.

da du äbe sicher ä agp grafikcharte hesch wirsch du diä uf em pci-e motherboard gar ni chönnä isteckä wöus äbä pci-e stckplätz het u ni agp.

i persönläch dänkä aber das sech dr chouf lohnt wöu di nächsti generation vo games wirsch das bruche. we de e grafikfetischischt bisch.

witer dänk i o das äbä agp motherboard usstärbä us när eh numä no pci-e wird gäh.

e witärä vorteil isch aber o das d we de dr keni 2 grafikchartene im momänt chasch leischtä das es o mit 1rä funktioniert

peace u blüämli,


White 10.05.05, 19:43
No new posts Re: Assoziationen!
federbelasted
White 10.05.05, 19:29
No new posts Re: wär cha mi pc uberbiätä?

Das weiss i o no ni so gnau, aber i ha im letschtä monät öppä 20 benchmark tools achegladä u verglichä u so u i fing dr ungerschid zu normalä grafikchartänä isch schono idrückläch.

so ha i z.B bi AQUAMARK 3 über 100fps

u we i cs source game sogar 200-300fps.

bringt mir zwar ni fiu aber d games wärde de scho no besser(hoff i iz mau)

PS:Doom 3 uf voller Grafik o no 100 fps. fing i drum scho no so gäi


White 08.05.05, 13:13
No new posts Re: wär cha mi pc uberbiätä?

Auso für z mainboard ha i gad mau 80Fr zaut We me chli di richtigä typä kennt cha das scho no vo vorteil si.

für di 2 Grafikchartänä ha i 300 zaut. si allerdings scho brucht. Dä wo mr se het verchouft het säch jz 2 mau 6800GT kouft

di angere komponäntä ha i scho gha.

gruss u merci für eui antwortä


White 05.05.05, 11:23
No new posts Re: Hip Hop

ja wie dir sicher wüsst wirds richtig bärn immer wi schlimmer mit de möchtegärnghettogängschters. i säuber hasse diä jungs u wot o nüt mit ne z tüä ha wöu si so nä art hei wo i ni ma ha(ghettogangster).

allerdings het das gar nüt mit dr music z tüä u i gloub we mä dir mau 1-2 geili liäder wo de sicher ni vom fernseh oder äbä vo de gängschters kensch würdsch du sicher echli anges dänkä. i z.B ha früächer numä punk u angers herts glost. sit i aber echli ahnig vor underground hip-hop szenä ha u diversi liäder kennä muess i eifach scho sägä das o dä sound verdammt style het.

was allerdings so bi mir ir gägend für zwielichtigi personä umäloufe gfaut mir ehrläch o ni u äs git am hip hop ä verdammt schlächtä ruäf.

peace u blüämli


White 29.04.05, 20:28
No new posts wär cha mi pc uberbiätä?

moin zämä. i wet gärn vo euch eui system wüssä.

i personläch ha iz gad mi pc ufgrüschtät uf pci express(SLI)

Prozessor: Intel Pentium 4  3,4ghz prescot ht

Ram: 1024 ddr ram

Mainboard: GigaByte 8191 DG

Sound: on Board

Grafik: 2mal geforce 6600 GT PNY PCI-E

Lol numä fürz game

gruss


White 29.04.05, 17:58
No new posts Re: Skate u Skatespots

ja wüsst dr herr ryter früächer bi äbä no ni so nä aständigä mitbürger gsi wi is hüt bi. da het mä aube no sache gmacht wo i hüt niä im läbä meh würd machä.

ja ja us fähler lehrt mä äbä.

trozdämm erinnäri i mi gärn zrügg a diä zit wöou i hä öppä nie meh so fiu fun gha wie denn. Aber was mr denn so tribä hei säg i glich ni

ps:dr park isch bim schwimmbad hingädrann u dä gits auso scho äs zitli


White 29.04.05, 17:45
No new posts Re: Hip Hop

schad herr ryter ha wöuä äs chilligs liäd druf tue aber dir heit ä begränzig vo 500kbyte. schad (mues das si?)


White 29.04.05, 17:38
No new posts Re: Skate u Skatespots

ja mi liäblingspot isch dr skatepark i ausserholigen. isch zwar ni so gross aber i ha viu lustigi errinärigä dert vo sachä wo mä äbä ni söt machä.

auso check it out


White 28.04.05, 19:05
No new posts Re: Hip Hop

Jo andi. guets thema! allerdings fing i numä eher unbekantä schäiss geil! D.h i hassä aues wo uf de diversä musicsändärä u so louft. (50 cent?)

Aber eigäntläch chai eh numä sägä das afura dr geilscht scheiss macht.

 odr roice da 59

odr looptroop

odr pete rock

odr wu

ach scheisse i fing doch fiu z fiu vo derä music art geil chönt jz no ewig witerschribä aber i lade de liäber mau äs paar sounds ufd sitä angstatt ä risä text z verfassä


White 28.04.05, 19:00
No new posts Re: cs
verdammt bi ni iglogt gsi jz cha is ni mau editiärä
White 18.03.05, 17:19
No new posts Re: cs

Valve vermarktet dä scheiss jz fiu z guet. Z:B hei si  z rächt plötzläch gäut z verlange für das mä cha über steam game.

u isch dr no niä passiert das de einä erschiässisch  o we är scho lang vom Biudschirm verschwundä isch.


White 12.03.05, 11:19
No new posts Re: cs

z css het eifach no zimläch fiu bugs aber i gloub Valve bringt sicher jz de neui updates usä.

wüu süsch wärs ja fasch z glichä


White 08.03.05, 20:21
No new posts Re: cs

jeha sit hüt isch üsi neui sitä online

checket das mau us

isch aber no i arbeit


White 04.03.05, 17:53
No new posts Re: Neue Games

 easy mi namä isch ni jugedfrei u i darf oder söt nä filläch ni gad hie schribä

lol


White 25.02.05, 19:06
No new posts Re: Neue Games
62.2.27.246:27500
White 12.02.05, 16:08
No new posts Re: Neue Games

ja scho

we de über gamespy zocksch muesch numä servers in my own county drückä när fingsch üsä server.

süsch schrib i de mau d ip nummärä härä.

bi eh fasch jedä tag am zockä.

ja lugsch mau.

ciao


White 12.02.05, 15:54
 
 
20 von 30 Ergebnisse Anfang   zurück   weiter   Ende
Search

powered by carookee.com - eigenes profi-forum kostenlos