Forum motofun.ch
Motorrad, Pässe und Touren
Herzlich Willkommen
 
Sie sind nicht eingeloggt.
LoginLogin Kostenlos anmeldenKostenlos anmelden
BeiträgeBeiträge MembersMitglieder SucheSuche HilfeHilfe
VotesUmfragen FilesDateien CalendarKalender BookmarksBookmarks
Forum motofun.ch
55 Treffer gefunden
Suchdauer: 0,03 Sekunden
Forum motofun.ch Anfang   zurück   weiter   Ende
   Betreff   Autor   Datum 
No new posts was hei PC u WC gmeinsam?

roger 24.08.06, 07:56
No new posts Wär isch schneller??

viu spass bim üebe!!

Klick


roger 28.06.06, 10:01
No new posts Polizeikontrolle:

Oh man, bin ich doch gestern kontrolliert worden, und der Polizist sagt: "Fahrzeugpapiere und aussteigen, ich denke, Sie sind betrunken!"
Ich: "Herr Inspektor, ich versichere Ihnen, ich habe nichts getrunken!"
Polizist: "Ok, machen wir einen kleinen Test! Stellen Sie sich vor: Sie fahren im Dunkeln auf einer Strasse, da kommen Ihnen zwei Lichter entgegen, was ist das?"
Ich: "Ein Auto."
Polizist: "Na klar! Aber welches? Ein Mercedes, ein Audi oder ein BMW?"
Ich: "Keine Ahnung!"
Polizist: "Also doch betrunken."
Ich: "Unter Garantie nicht!"
Polizist: "Okay, noch ein Test: Stellen Sie sich vor: Sie fahren im Dunkeln auf einer Strasse, da kommt Ihnen ein Licht entgegen, was ist das?"
Ich: "Ein Motorrad!"
Polizist: "Na klar! Aber welches? Eine Honda, eine Kawasaki oder eine Harley?"
Ich: "Keine Ahnung!"
Polizist: "Wie ich sagte: betrunken!"
Ich wurde langsam etwas sauer, deshalb wollte ich mal eine Gegenprobe machen:
"So, Herr Inspektor, Gegenfrage: Es steht eine Frau am Strassenrand. Sie trägt einen Mini, Netzstrümpfe und hochhackige Schuhe. Was ist das?"
Polizist: "Na, klar. Eine Hure."
Ich: "Ja klar, aber welche? Ihre Tochter, ihre Frau oder ihre Mutter?"


roger 16.06.06, 09:17
No new posts Roller zverchouffe

I verchouffe mi roller (peugeot speedfight) wöu i mir e grosse töff kouft ha. dr roller het nid ganz 7000km und sehr guet zwäg (service isch ersch grad gmacht worde, batterie u hinterreiffe isch o gwächslet worde und er isch früsch prüeft). es isch auso überhoupt nüt wo muess gmacht wärde. er isch bordeaux-rot und i ha aui chläbere entfernt u tribals druf ta. neupris isch 4750.- u verchoufspriis isch 1800.-

wede interesse hesch, de chaschmer schribe für besichtigung oder frage bini jederzit da. für bilder e pn schicke und i maile se dir sehr gärn!

würd mi über interessierti freue!!

grüessli


roger 07.06.06, 08:48
No new posts Re: Darf ich meine Süsse vorstellen:

@ wanja
ich habe gehört, die engel sollen schnelle flieger sein!    nein keine angst, ich bin noch zu unsicher zum rasen...

@ Putzfrau
Dank, wusste gar nicht dass du auch diesen namen trägst?! dass du ein begeisterter töfffahrer bist, habe ich schon gemerkt! ich werde dein rat befolgen!

@ Dr Frutiger
wenn ich mehr zeit hätte und es nicht so kalt wäre, würde ich gerne mehr fahren! da fährst du eine halbe stund und dann "friere dr dtööpe ab"!! ich habe kein BMW mit griffheizung wie master ryter...   
das isch viu zviu komfort, i wett de scho zu de herte fahrer ghöre!! i bruche nid so schischi!


roger 02.06.06, 10:07
No new posts Darf ich meine Süsse vorstellen:

Nun gehöre ich auch zu den glücklichen die ein Motorrad besitzen ich wollte auch mal ein foto einfügen. also seht sie euch an, denn eure Meinung interessiert mich!!

freundliche Grüsse Roger


roger 30.05.06, 07:53
No new posts Re: Traumauto

auso i wett eigentlech mis troumouto da ono platziere!! für aui wos nid erkenne, es isch e aston martin dbr9 kommentar gleich überflüssig!!!


roger 24.05.06, 10:23
No new posts Re: Skifahren bei 50 Grad Aussentemperatur!

hey putzfrau genau das hani o gseh!! das hani auso o dänkt!! u weisch was mir o no ufgfaue isch?? da die "skilehrer" wo vo dert si nid würklech chöi schiine, heisi skilehrer us anderne länder (vorwiegend europa z.B. schweden, russland usw.)engagiert!!

die spinnen doch die dubaianer!!


roger 10.05.06, 09:21
No new posts Re: Lynyrd-Skynyrd

hey phipu

zersch mau gueti biuder hesch da vo delynyrd skynyrd i ha mini sva über zthema history of rock gmacht und ha o über sie gschribe! hesch gwüsst dass dr schulrektor vo de simpsons (dr rektor skinner) dr name vo ihne het?  i gloub das weis fasch niemer aber de name isch vo dr band abgleitet!!

liebs grüessli

röschu


roger 05.04.06, 19:37
No new posts Haustiere und Drogen...
[img]http://www.orgasmatron.ch/sourcen/bilder/3017663.jpg[/img]
roger 24.03.06, 16:03
No new posts Traumfrau ansprechen!!

Ein Mann sitzt in einer Bar. Einen Tisch weiter sitzt eine einsame Frau. Sie ist jung, hat eine bomben Figur, ist nicht zu dünn und nicht zu dick, hat Rundungen an den richtigen Stellen, herrliche Haare und ein Gesicht, wie Mann es sich in seinen kühnsten Träumen nicht vorstellen könnte. Dazu trägt sie einen ultraknappen und hautengen Minirock und ein knallenges und sehr freizügiges Oberteil, das nur knapp die Hälfte ihrer wohlgeformten Traumbrüste verdeckt.

'Boah, ist die geil!' denkt der Typ. 'Verdammt, wie gerne würde ich sie jetzt ansprechen! - Aber was sage ich ihr bloß? Ich bin so verdammt schüchtern und jedesmal wenn ich ne Frau anspreche, erzähle ich nur lauter Blödsinn... Hmmm... Ich weiß, ich sag ihr daß ich mich auf den ersten Blick in sie verliebt habe... Nee, lieber nicht, sonst lacht die mich noch aus... Vielleicht sollte ich ihr ja einen Drink spendieren und der Rest läuft dann von alleine? - Oh Mann, was soll ich bloß machen?'

In dem Moment steht die Frau auf und verschwindet. 'Na ja... dann hat sich das Problem eben wohl von selbst erledigt. Es ist eigentlich schade, aber vielleicht ist es auch besser so', denkt er.

Nach einer Weile kommt die Frau jedoch zurück und setzt sich wieder an den Nebentisch, wobei sie ihm kurz ein zauberhaftes Lächeln zuwirft. 'Sie ist wieder da! Das ist es! Das muß ein Zeichen sein! Wir sind füreinander bestimmt! Ich spreche sie jetzt einfach an! Hoffentlich fällt mir etwas Gescheites ein! - Ok, Alter, jetzt reiß dich zusammen und los!'

Er trinkt schnell noch einen Kurzen um sich Mut zu machen, fährt sich rasch durch die Haare, zieht den Bauch ein, drück die Schultern nach hinten, steht auf, geht hocherhobenen Kopfes an den Nebentisch, setzt sich wie selbstverständlich zu der Frau und fragt: "Na... warste kacken?"


roger 24.03.06, 11:59
No new posts Re: Ich lade euch ganz herzlich ein!!!!
das wär ono ä idee, de gits vile sogar e mängerabatt!!
roger 09.03.06, 16:51
No new posts Re: Ich lade euch ganz herzlich ein!!!!

da ig itz grad ar outoprüeffig bi u mir e 10er block eh nid längt, wett i frage obs äch nid sogar e 100er block git??? 

e 10er block längt bi mir nid wit!!


roger 09.03.06, 10:09
No new posts Re: Assoziationen!
hey benu du bisch eifach zlangsam!!
roger 08.03.06, 10:36
No new posts Re: Assoziationen!
tinte
roger 08.03.06, 10:35
No new posts Re: meine eigene homepage:

hey andre auf dieses angebot werde ich zurückkommen wenn ich etwas entworfen habe!!

ein paar unbeteiligte meinungen können manchmal sehr hilfreich sein.


roger 07.03.06, 15:28
No new posts Re: meine eigene homepage:
ehrlich gesagt muss der banner nicht einmal animiert sein. im gegenteil, ich lege eher wert auf ein ausgefallenes designe!! denn ich werde versuchen jegliche animation zu umgehen und lieber ein ausgefallenes designe entwerfen!!! 
roger 07.03.06, 14:14
No new posts Re: meine eigene homepage:

hey andre

danke für deine dateien sind ein gutes beispiel was man alles erstellen könnte!! hat ein par gute banner darunter!!
was ich möchte ist aus ein paar fotos ein banner erstellen. das heisst einige fotos ineinander fliessen lassen und so ein banner erstellen. ich möchte ehrlich gesagt kein "vorgefertigtes" sondern einê selbst-kreation! vielleicht bin ich einfach nur pingelig, doch ich möchte alles selber machen von a - z!!
darum brauche ich auch ein gutes bildbearbeitungsprogramm. 


roger 07.03.06, 13:18
No new posts Re: meine eigene homepage:

das mit dem stiftenlohn in der zusatzlehre ist so eine sache!! man bekommt schon mehr lohn aber wi es auch bei jedem funktioniert, ende monat hat man dennoch nicht mehr als in der ersten lehre!!

ja ich sollte mir sowiso mal ein richtiges bildbearbeitungsprogramm zulegen, doch bis jetzt konnte ich es "umgehen".

mein problem ist das designe des banners. da ich noch keine vorstellung habe ist es extrem schwehr! thja das leben eines webmasters ist nicht einfach!!


roger 07.03.06, 11:21
No new posts Re: meine eigene homepage:

guten morgen

ich habe da eine frage:

hat jemand ein paar gute beispiele für ein banner?? ich möchte eine neue homepage erstellen, doch ohne inspiration ist dies ein wenig schwierig!! und eine weitere frage ist mit welchem programm kann man solche banner am besten erstellen?? am liebsten ein programm, das dem "lehrlingslohn" nicht zu sehr schadet!!

freundliche grüsse


roger 07.03.06, 08:01
No new posts meine eigene homepage:

hallo zusammen

Ich wollte mal frage wer alles eine eigene Homepage hat? nun ja meine eigentliche Frage wäre wer von euch beherrscht die HTML-Sprache?
meine homepage habe ich mit dem Frontpage gestaltet. seit einiger zeit hatte ich mehrere probleme mit dem Frontpage und habe nun beschlossen die HTML-Sprache zu erlernen. ein guter Freund hilft mir dabei, denn das kann man nicht von Heute auf Morgen lernen.

Ich dachte hier könnten ein paar hilfreiche und spezielle HTML-Codes ausgetauscht werden. wer ein Problem mit HTML hat, kann ja ebenfalls in diesen Thread schreiben.

Grüsse


roger 03.03.06, 13:46
No new posts Re: Hockeystock

hey patrick

i würd dr vorschla dass du gschider direkt zum berger uf konolfingen oder zum wüthrich uf langnau geisch. erstens heisi astendegi priise und wede fragsch, het er sicher no letschtjähregi modell woner biuiger cha gä!!
was dmarke mire meinig betrifft dr kolleg het o gen so 200.- stöck und het immer huere problem u i ha geng so 70.- stöck und no nie lämpe gha!! ums anders uszdrücke, ztüüre isch nid immer besser!! ha i ömu derfahrig gmacht.

gruess röschu


roger 28.02.06, 08:22
No new posts Re: Nickelback

hey dir zwe i mues öich beidne zuestimme!! i hoffe dir heit beid aui aubum, denn di eutere si o dr hammer!! was viu zgfüeu hei isch das si bis itz nume 3 album ufem markt hei!! tatsächlech hei si scho 5 aubum ufem markt und weder nid aui heit, de chöit dr nech bi mir schüsch mäude!!

ach ja hie no es zückerli!! nickelback chunnt aus vorband vo bon jovi id schwitz und i ga nume wäg ihne ads bon jovi konzert!!

also "let's rock guys"!!


roger 26.02.06, 21:18
No new posts Re: Wintersport

ja da hesch recht! i ha itz o vor im summer es fitness abi zchouffe, schliesslech muesi meh masse u muskle atrainiere!! schüsch bini e "arme cheib" im hockey!!

ja du machsch sache wo mi o scho lang würde gluschte! i bi o scho e wuche ga chlättere und das isch u cool gsi!! zgitarre spile hätt mi o scho lang gluschtet aber i ha ke zit zum afa! thja!

zbrüggegumpe da muesi dir zuestimme, das isch dr "Kick" pur!! letschte summer bini im Verzasca-Tal abere brügg gsprunge (ca. 18m)! aus was drunger isch findi itz eifach nümme so luschtig!!!

grüessli


roger 24.02.06, 11:20
No new posts Re: Wintersport

o zum thema wintersport chani ono chli öppis derzue schribe!!

i bi hamer i däm winter vorgno viu ga zboarde, doch i bi bis itz nume vier mau gsi! irgendwie chumi fasch nie derzue!
i ha im dezember mit eishockey agfange und ha itz jede donschti training u fasch jedes weekend match! ja so "schleglereie" im hockey si scho no luschtig!! i finde aber zmitmache ire schleglerei besser aus nume zzueluege...

grüessli


roger 23.02.06, 13:40
No new posts Re: Hilfe!!!!

das problem kenni!! bi mir isches grad wärend dr SVA passiert!!

i cha dr nume "BHV-Computer" empfähle, du fingsch ne zthun grad underhalb vom spitau, näb dr outogarage. bis vor es paar jahr het dert e kolleg vo mir gschaffet und darum kenni de shop!

am gschidschte geisch zum herr brunner, de isch extrem hiufsbereit und versteit sis fach!! si hei sehr gueti priise und du fingsch i jedem priisbereich e computer bi ihne.

gruess röschu


roger 15.02.06, 11:45
No new posts Re: Fasnacht

hey benu

ja das muesi zuegä das hani usnahmswiis mau gha!! i bi eigentlech nid eine wo suft, doch einisch im jahr isch fasnacht und de chames o gniesse!!
da i ke fründin ha, hets o niemer gstört!!
faus i denn eini hätt gha hättis wäg ire underlah, i hasses aube o öpper zküsse wo e auk-fahne het. vom rouke fömer scho gar nid a......!!

ja schützefescht si o bekannt derfür!! es si aber nid die einzige fest. i ha müesse lehre, dases ade hockey-fescht o grob zue und här geit, doch i ha bis itz no chönne widerstah!! so eis zwöi bierli ja aber meh de o nid!!

"zläbe isch kes bier, schüsch hättis scho lang gsoffe"!!  


roger 15.02.06, 11:35
No new posts Fasnacht

<edit>

roger 14.02.06, 14:27
No new posts Re: Fasnacht

hey mischu

da muesi dir aber würklech recht gä!! bi vor zwo wuche zluzern ar fasnacht gsi!! i bi am friti zum kolleg und de si mer vom eufi  bis am morge am 7i ad fasnacht, denn direkt ga  zmörgele ir beiz. anschliessend hei chli ga schlafe, am nami a umzug u am abe simer no einisch vom samschti am 10i bis am sunnti am nami am abe am 8 grad düregmacht!!!
däm sägeni fasnacht!!! u nid das womer hie zthun hei, das isch ja e meh besseri geburiparty!!!! 

mis einzige problem isch gsi, dasi am mänti wider ha schueu gha!! i bi ehrlech gseit wärend em unterricht ipennet so wis bim herr ryter o scho isch vorcho, er hets nume nid gmerkt, das fiischter isch gsi!! läck isch das hert gsi, nid izschlafe, i has nid gschafft aber i ha extrem kämpft!!!

grüessli


roger 14.02.06, 08:44
No new posts Re: Alkoholrechner

i ha ono öppis derzue wöue säge....

e bekannte vo mir isch vor zwe wuche zfrutige kontrolliert worde u het 0.56 promille gha. dfolge sie e 650.- fränkegi buess und e fuessmarsch am morge am 5i vo frutige bis uf spiez gsi. er het zouto müesse 24 stund zfrutige bir polizei la stah und heilouffe!!

i säge nume eis derzue...

es lohnt sech würklech nid!!

gruess roger


roger 20.10.05, 11:37
 
 
20 von 55 Ergebnisse Anfang   zurück   weiter   Ende
Search

powered by carookee.com - eigenes profi-forum kostenlos