Forum motofun.ch
Motorrad, Pässe und Touren
Herzlich Willkommen
 
Sie sind nicht eingeloggt.
LoginLogin Kostenlos anmeldenKostenlos anmelden
BeiträgeBeiträge MembersMitglieder SucheSuche HilfeHilfe
VotesUmfragen FilesDateien CalendarKalender BookmarksBookmarks
Forum motofun.ch
263 Treffer gefunden
Suchdauer: 0,03 Sekunden
Forum motofun.ch Anfang   zurück   weiter   Ende
   Betreff   Autor   Datum 
No new posts Re: Geburtstag
nachträglich gratulieri natürli au no zum geburi! vill glück, im neue läbesjahr und immer e handbreit asphalt underem gummi
putzfrau 25.05.09, 10:48
No new posts ich hadi gsee...
...ime motosport schweiz. han geschter alti heftli dureblätteret und prompt gseeni deet es bekannts gsicht useme gruppefotti schtrahle 
putzfrau 18.03.09, 07:51
No new posts Re: bundesrat sämi schmid
jetzt sind di definitive kandidate bekannt. de blocher und de muurer. es wär glatt, wänn keine vo beidne gwählt würd. eifach zum de svp eis as bei gingge. 
putzfrau 28.11.08, 08:41
No new posts Re: bundesrat sämi schmid
d'svp weiss genau, dass d'bundesversammlig de blocher nümm wählt. ich vermuete da e taktik dehinder. es sind näbscht em blocher no es paar anderi hardliner ufgschtellt worde. wänns dänn heisst, mer nämed jede ussert em blocher hämmer scho de nöchscht trottel im bundesrat, wo sich nid i d'gruppe integriert...
putzfrau 26.11.08, 07:51
No new posts Re: Eishockey
mir fällt de punkt "mir gliich"
putzfrau 06.10.08, 15:27
No new posts Re: Sicherheit, was ist das?
das hät nüt mit sicherheitspolitik z'tue. das isch chindergartezüüg wos drum gaat ufere person ume z'hacke...
putzfrau 24.09.08, 16:21
No new posts Re: 100 Pässe
und hermann, sind die 2 letschte päss jetzt würkli so heftig gsi oder sindsder ring gange?
putzfrau 19.08.08, 08:24
No new posts Re: pension
sonen kurs chönntmer ja au mitenand mache. so en tag chilbi isch no immer glatt gsi. dänn leeremer enand au mal känne 
putzfrau 14.08.08, 09:55
No new posts Re: pension
mit de nötige vorsicht isch das keis problem. locker ufem töff hocke, de länker nid verchrampft hebe und nid verschrecke, wänns mal chli rutscht. es mag vill liide, bisd am bode hoi seisch. und immer wiit füre luege. eigentlich s'gliche wie bi de manöverüebige bim lehre fahre. das schaffsch du locker! ich bi scho mit vollverschalete schtrasseränner über verrägneti schotterpischte gfahre. das isch keis problem. di gröscht gfaar isch deete gsii, dassimer d'verschalig ame schtei ufschlaa 

en chliine tipp. en offroad-fahrkurs oder privats offroad fahre (mit entschprächende töff und usrüschtig) nimmt der d'angscht vorem rutsche (au uf bitumen oder schachtdeckel). deet merksch, dasses vorne und hine uf all siite dörf rutsche und chasch trotzdem fahre. de cornu büütet so "sliding-kürs" aa.
putzfrau 14.08.08, 09:21
No new posts Re: pension
super, die bildli. und wied jedesmal driiluegsch, wännd das rosarote tussi is bild hebsch 

das tönt fasch so wie wännd echli schiss hettsch vor dene päss... was isch dänn so schpeziell a dene? so vill wie du töff fahrsch und so vill päss wied scho flachghoblet häsch, sind doch die 2 ein klacks.
putzfrau 13.08.08, 14:57
No new posts Re: Ryter lernt Motorradfahren
man beachte die blicktechnik :


putzfrau 14.07.08, 11:09
No new posts Re: Unser Lehrer
und? wie füülschdi? ich sicher komisch, so nach 35jahr eifach fertig z'sii...
putzfrau 26.06.08, 13:56
No new posts Re: Wie man Baby's macht
bis ufs muul glichter mir extrem. als baby hani fascht glich usgsee. ich chas nid abschtriitte, dassi debii gsi bi




viele dank für d'glückwünsch und d'grüess. ich tues wiiterleite...
putzfrau 16.06.08, 09:56
No new posts Re: Qualifikationsverfahren Sanitär 2008
d'handychischte findi ja sensationell! bi ois hät no garkeine es handy gha 
putzfrau 06.06.08, 08:56
No new posts Re: Wie man Baby's macht
viele dank, ich wirde d'grüess usrichte.

er gseet us wie de papi i dem alter:

putzfrau 06.06.08, 08:53
No new posts Re: Wie man Baby's macht
es gaat beidne beschtens. vermuetli chönds morn hei cho! 
putzfrau 05.06.08, 09:08
No new posts Re: Wie man Baby's macht
ich weiss au wiemers macht. sit geschter am morge am 10ni bini papi vom yannick. 
putzfrau 04.06.08, 13:41
No new posts Re: der admin hat geburi
hoi hermann,

da gratulier ich doch au zum geburi!

gruess
roger
putzfrau 19.05.08, 09:34
No new posts Re: Eine Harley aus China
altise bliibt altise. egal öb original oder kopie
putzfrau 13.05.08, 16:10
No new posts Re: uspuff
en uspuff wo uf de grade schnäll isch?

was isches für es fahrzüg und wasfür en uspuff? was häsch susch no alles gmacht ussert em uspuff wächsle?
putzfrau 10.04.08, 13:50
No new posts Re: Zürcherwitzä
guet bini en appezäller. so händ au d'ängel verbarme mit mir
putzfrau 02.04.08, 10:25
No new posts Re: Geburi
alles gueti zum geburi!

ich schtuune, was en hütige 18jährige a chole mues ha, dasser sich das alles chan leischte... ich ha fäng mit 21gi gnueg gäld zäme gha zum wenigschtens leere auto fahre.
putzfrau 22.02.08, 11:52
No new posts Re: Welcher ist der Richtige?
mini pnöö sind normalerwiis glichmässig abgfaare, will sich uusfahrte und arbetswäg öppe d'waag hebed. wänni mal en pnöö lang wenig uusfahrte mache ischer i de mitti schtärcher abgfahre und wänni grossi uusfahrte mache ischer am rand usse flach und i de mitti no guet. das isch aber nume bi 1komponäntpnöö so. wänns also usse weicher isch hanis usse immer flach und mueses furtrüere wänns i de mitti no guet sind. usserdem chani mit em 1komponänte no jedesmal 30.- schpare.

vill lüüt chönnted vill schpare wänns nid so breiti pnöö würed poschte. de pnöö isch es schtuck günschtiger und de töff laat sich erschno ringer länke. usserdem bruched di wenigschte lüt ihre pnöö bis an rand use. vorallem di breite pnö sind hüffig unbenutzt am rand, wills dänn halt scho rächti schräglage brucht...

ich persönlich schwöre uf de michelin pilot power. vo dem gäbts au no en 2komponänte mit de zuesatzbezeichnig 2ct. de töff fahrt sich wie uf schiene, hät fascht keis ufschtellmomänt bim brämse i de kurve und au bi massiver belaschtig (im schwarzwald oder so ) gitts nume ganz fiini ribbeli am rand. da hani scho anderi pnöö gha wos ganzi fätze usegrisse hät und chli näbedra wieder anegschmolze. de pnö hät am rand usgsee wie grosszügig abkätschet und verschmiert...
putzfrau 14.02.08, 09:01
No new posts Re: Sueche ä Beamer
lueg doch mal im ricardo. deet häts en siech voll beamer under dinere priisvorschtellig...
putzfrau 18.01.08, 10:04
No new posts Re: Hilfsbereiter Chef
und bi dene wo de scheff nid so hilfsbereit isch, die chönd sich da uustobe...
putzfrau 15.01.08, 16:44
No new posts Re: Reime
ein zapfen steckt im arsch

...reimt sich zwar nicht aber es dichtet!
putzfrau 07.01.08, 09:03
No new posts Re: Machen EGO-Shooter Killer?
ich finde, das isch nid so eifach z'beantworte. die schpiil händ sicher en negative iifluss uf en labile charakter. und chönd vilicht s'züngli uf de waag sii, dass eine dureträit. aber die schpiil sind ganz sicher nid d'ursach für die amokloif. so wies vo de medie gern dargschtellt wird...

pauschalisierige sind sowieso doof...

gamer = amokläufer, raaser, schläger
ussländer = kriminell
berner = langsam
zürcher = ärsch (guet, das isch vilicht so )

es hät i allne gruppierige/rasse/wasauimmer sicher vo allne sorte lüt debii... de gröschti teil devo wird aber ganz normal, aschtändig und unuffällig sii. so quasi en ussländer wo z'züri iibürgeret worde isch, z'bern wohnt und gamet. wo am morge am 7ni i de bude schtaat, bis am 5i schaffet, am halbi6i e schtange trinkt mit de arbetskollege, am 6i dehei bi de familie isch und znacht isst, am 9ni no schnäll call of duty gamet und am 10ni di alt cheert. und das ganze ime normale tämpo wie alli andere au... normal ebe...
putzfrau 20.12.07, 16:39
No new posts Re: Amoklauf angedroht - Thuner Berufsschule geschlossen
wännsen finded und er dehei egoshooter gamet, ischs wäg de games gsi... ich weisses...
putzfrau 19.12.07, 10:33
No new posts Re: My Bike
falls das en 2takter isch, isches normal dasser vill suuft...

muesch halt nochli älter werde. will hubruum isch dur nüt z'ersetze als dur nomee hubruum.
putzfrau 11.12.07, 10:57
No new posts Re: WAFFEN ZU HAUSE
mir persönlich wärs glich, wänni de chügelimüpfer nid dehei hett. es schtörtmi aber au nid wännen dehei ha.
agno, d'waffe bliibt persönlich aber wird abgä im züghus:
- falls de ada d'waffe vorem wk mues go hole hätersi ja glich dehei. also kei lösig
- falls d'waffe am ada in wk naagschickt wird, ischs en riisige logistische uufwand. schtichwort gaschtwk, wk verschobe, falsch iigruckt...

-> persönlichi waffe im züghus isch en seich

agno, d'waffe isch unpersönlich:
- e riise verantwortig bim matchef. schtelled oi vor, es verschwindt e waffe. oder er hät wägere falschlieferig eini z'vill... bi schlafsäck isch das ja keis problem
- es wird am material ganz beschtimmt kei sorg me gä. und ich wott nid unbedingt e knarre womer um d'oore flügt will de letscht umegruechet hät demit

-> isch au nid s'gääle vom ei

am beschte isches scho d'waffe hei z'nä. uf tradition und gwohnet oder was au immer wotti nid iigaa. das isch hafechäs und so argumänt sind i mine auge wertlos...

d'taschemun bruchts aber nid dehei. ich glaub nid, dass mir ois vo eim tag uf de ander mit 50 schuss müend dur findlichi linie durekämpfe zum an mobilmachigsort z'cho...
putzfrau 10.12.07, 10:54
 
 
20 von 263 Ergebnisse Anfang   zurück   weiter   Ende
Search

powered by carookee.com - eigenes profi-forum kostenlos