Forum motofun.ch
Motorrad, Pässe und Touren
Herzlich Willkommen
 
Sie sind nicht eingeloggt.
LoginLogin Kostenlos anmeldenKostenlos anmelden
BeiträgeBeiträge MembersMitglieder SucheSuche HilfeHilfe
VotesUmfragen FilesDateien CalendarKalender BookmarksBookmarks
Forum motofun.ch
119 Treffer gefunden
Suchdauer: 0,01 Sekunden
Forum motofun.ch Anfang   zurück   weiter   Ende
   Betreff   Autor   Datum 
No new posts Re: Das Genius
Die beschissänstä zwei Markänä wo ich kenn und scho schlechti Erfahrigä gmacht han sind. TDS und Arrow... bhuuäää
Toretto 30.06.05, 10:01
No new posts Rennstrecke

Hi Leute gits do im Forum interessente für Rennstreckätrainings???

Bin das weekend in Anneau du Rhin und i zwei Wuchä nomol. Und für im Oktober am 11 - 14 te. hets no Plätz, das wär den in Ledenon. Falls äs also interessierti git nur meldä.

Toretto 30.06.05, 09:57
No new posts Re: hier mal mein hobel :D
Jep cbf sind geil vorallem Priis leischtig... mir gfallt aifach s'Heck nöd, suscht ganz äs geils Maschinäli. Wo häsch diä Fuässraster här? Gsehnd no edel us.
Toretto 30.06.05, 09:48
No new posts Re: Kleines Monster

Hehe do häsch dir aber äs geils Bike usgsuächt....

Sind aifach zimlich tüür diä custom Bikes, ich bin letschti mitärä 1600 chopper chli am fahrä gsi, isch no luschtig aber wär au nüüt definitivs für mich. ;-)

Toretto 30.06.05, 09:43
No new posts Re: FC Thun

Hehe ich säg 2:1 für Basel, also nüüt gegä Thun aber äbä...

Ich sägä zu einigä Sportartä sie segäd Langwilig zum luägä au wen ich sie selber chan, aber Tennis isch für mich zum luägä aifach nöd so interessant.

Toretto 27.04.05, 13:47
No new posts Re: Serien

Hehe jo also im Forum bin ich glaub au no gnuäg würd ich mol meinä ;-)
Aber äbä, das mitäm Sport isch halt den Ahsichtssach. Ich hockä schliässlich suscht scho dä ganz Tag vor dä Glotzä.

Toretto 27.04.05, 13:44
No new posts Re: Traumauto
Hehe jo muäs sägä mit dinä Vorstelligä chönt ich mich au no ahfründä. Dä Bus isch hammer man.
Toretto 27.04.05, 13:40
No new posts @ ALLLLLL

So ich glaubä jetzt isch Ziiit günstig zum mol allnä alläs guäti z'Wünschä für d'LAP ich weiss nöd wens gnau los goht, aber ich druckä eu allnä dä Dumä wo sie no müänd machä... Bin froh bin ich scho dürä, aber he äs isch nöd mol so schlimm und vorallem nocher hend ihrs und alläs isch verbi.

PS: Und uf eimol vermissäd ihr euei Klass. :-( Also alläs guäti und das törfäd ihr ruhig witersägä...

Toretto 26.04.05, 08:18
No new posts Re: FC Thun

Hehe jaja immer wieder luschtig wen mä sich drüber chan unterhaltä wiä total langwilig doch d'Sportartä vo dä Kollegä sind.

Unihockey Rulez: Und so ganz näbädbi, mir sind den Ufgstigä ;-))))

Toretto 26.04.05, 08:14
No new posts Re: z Meitschi geit ads U2 Konzärt

Jo also ich bin überhaupt nöd gegä Hiphop findäs eigentlich au no geil obwohl ich villl meh musik losä im Benu sini richtig. ;-)

Aber äbä ich losä halt würklich fascht alläs, jedem das seine.

Toretto 26.04.05, 08:11
No new posts Re: Serien
Tja Mentig obig chan ich das leider nöd luägä den bin ich im Training, das erklärt wohrschindlich au warum ich sie no niä gseh han.
Toretto 26.04.05, 08:08
No new posts Re: Alptraum
Jep tuät mir leid für dich Tigo jetzt schnell än Billigä Reifähändler findä und neui postä. www.pneu-edelmann.ch
Toretto 26.04.05, 08:05
No new posts Re: Traumauto

Hehe yes 350 Z sind aifach geil, han jo au einä under minä Cars.

Putzfrau: Häsch än Link zu därä Garage?

Toretto 26.04.05, 08:02
No new posts Re: Austria Karten zum Biken und Wandern
thanx werd mol drin umästöbärä obwohl ich im Summer eher richtig Dolomitä werd fahrä.
Toretto 26.04.05, 08:00
No new posts Re: Thomas Lüthi Motorradrennfahrer 125 cm3
Soso wiä isch das mit dä Lehrer sind das nöd vorbilder??? ;)
Toretto 26.04.05, 08:00
No new posts Re: Thomas Lüthi Motorradrennfahrer 125 cm3
Jo ich denkä er wird üs no seint oder sander mol überraschä
Toretto 20.04.05, 14:04
No new posts Re: wer schenkt mir diese hier?
Jo also ich denkä diä Töff in Dütschland z'hollä isch blödsinn. Sind villicht 1000.- billiger, aber häschs ganze Problem rundumä no mitäm Zoll Fahrzüguswils für Nr. etc. Nimmsch gschider än Graumarkt import vom Maute... ;-)
Toretto 20.04.05, 14:03
No new posts Re: Nach LAP?
hmmm weiss nonig was ich nocher no söll machä. Han no kei konkreti vorstelligä. Versuächä villicht nocher au eher öppis richtig Sport zmachä, kei Ahnig.
Toretto 20.04.05, 13:28
No new posts Re: z Meitschi geit ads U2 Konzärt
tsssssss dä scheiss glaub ich überhaupt nöd, guät diä lüüt wo vo huus us labil sind suächäd irgendwo halt und öbs jetzt Slipknot isch oder HipHop isch HipHop wohrschindlich die gwaltätiger kultur. tja ich weissäs jo nöd aber glaubä nöd dra.
Toretto 19.04.05, 17:42
No new posts Re: Traumauto
Hehe wer mol so dinger will fahrä luägt uf www.driveur.ch hät no äs paar geili Maschinä zum testä.
Toretto 19.04.05, 17:38
No new posts Re: Testday für Suzuki, Kawasaki, KTM usw.

Hehe jo diä zeig ich dir scho, muäsch halt mol zu üs usä fahrä. Also jo mä chönt sich jo irgendwo i dä mitti träffä. Falls würklich mol luscht häsch.

Bisch du eigentlich nöd aktiv im www.toeff-forum.ch?

Toretto 19.04.05, 17:35
No new posts Re: Thomas Lüthi Motorradrennfahrer 125 cm3
Jo und wenn ihm dä KTM pilot nöd grad vor d'Schnörrä anägheit wär, wär er worhschindlich wieder witer vornä däbi gsi. Dafür isch dä Rossi nöd 1. wordä hehe.
Toretto 19.04.05, 17:34
No new posts Re: GPS Navigation
Hehe grad au wöllä sägä für dä Töff isch das ding chli chli gross. hehe. ;-)
Toretto 19.04.05, 17:27
No new posts Re: wer schenkt mir diese hier?
Hehe jep han die neu R1 scho ghört und bin scho gfahrä, muäs scho zuägeh isch voll geil, wobi mir aifach GIxxxer k5 besser liit, aber döt isch dä Topf den no hässlicher. hehe. tja mä fixiert sich halt amel glich chli uf ei Markä gäll.
Toretto 19.04.05, 17:26
No new posts Re: Spielzeug

Jep isch hammer, wobie mä jo muäs sägä d'MV isch uf dä Strecki also nonig s'Non plus ultra. hehe.

PS: Isch glich äs hammer auto.

Toretto 19.04.05, 17:21
No new posts Re: Nach LAP?
Nene werde nicht immer Programmieren ist mir zu blöde. Werd im Herbst mol no dä Technisch kaufmann ahfangä und nocher witerluägä.
Toretto 19.04.05, 17:19
No new posts Re: DVD R/RW
Also DVD sovill ich weiss scho, aifach dual nonig, döt sind d'Rohling glaub no bi 2.4 aber wenns so schnell witerentwickläd wiä bi dä CD's den gohts jo nümä lang. ;-)
Toretto 15.04.05, 17:03
No new posts Re: Yamaha Motorrad Games und andere Games zum Zeitvertreib
Jo gföhrlich wärs, aber sicher vill Spassiger und interessanter... tja.
Toretto 15.04.05, 17:01
No new posts Re: Traumauto
Hehe jo Nissan Skyline GTR isch äs hammer auto aber leider niä id schwitz cho. Zum Porsche... dä Oberhammer äs super geils Auto, aber ich han halt vo meh oder weniger erschwinglichä Autos gschwärmt. Ich mein dä Porsche choschtät grad usä 755'000 ganz neu. Sprengt mis Budget um knapp füfzgtusig frankä ;-)))
Toretto 15.04.05, 16:58
No new posts Re: wer schenkt mir diese hier?

Ach man ich mein jo ich find sie au no schön, aber d'Uspüff gfalläd mir aifach überhaupt nöd, do würd ich glaub vorher ä CBR 1000 Fireblade RR chaufä wen ich würklich Töpf undäräm Arsch will. Aber jo du als Yamaha fahrer, isch jo no verständlich.

Jo aber äbä mitärä LeoVinci ahlag gseht den scho alläs chli andersch us. Uf jedäfall vill Glück bim Sparrä.

PS: Gang doch am Weekend uf St. Gallä die neu Gixxer go tästä, aifach so us Spass. ;)

Toretto 15.04.05, 16:56
 
 
20 von 119 Ergebnisse Anfang   zurück   weiter   Ende
Search

powered by carookee.com - eigenes profi-forum kostenlos