Forum motofun.ch
Motorrad, Pässe und Touren
Herzlich Willkommen
 
Sie sind nicht eingeloggt.
LoginLogin Kostenlos anmeldenKostenlos anmelden
BeiträgeBeiträge MembersMitglieder SucheSuche HilfeHilfe
VotesUmfragen FilesDateien CalendarKalender BookmarksBookmarks
Türkä

Anfang   zurück   weiter   Ende
Autor Beitrag
M†J
Experte


Beiträge: 162
Ort: Steffisburg

Hobby: Musik, Klettern, Jesus


New PostErstellt: 16.11.05, 21:36  Betreff:  Türkä  drucken  Thema drucken  weiterempfehlen

Isch ds hüt eigentläch bim spiu ir Türkey no um Sport gangä????? Die Türkä hei sä doch nüm! Zersch figgä si während em spiu dr schiri ud schwizermanschaft a u nachem spiu schlö si ä trainer u ä schwizer spiler kaputt!! Ds het nüm mit sport tzüä!!!! sehrnigi dublä! I weiss nid was di türkä für nä charakter hei sernigs zmachä!!!!!die Türken die spinnen





M†J
nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden AIM-Nachricht an dieses Mitglied senden
Benu
Experte


Beiträge: 786
Ort: Münsingen

Hobby: Schiessen, PC, Auto, Velo, Ausgang


New PostErstellt: 16.11.05, 22:12  Betreff: Re: Türkä  drucken  weiterempfehlen

I sägä nume, kanacken!!!!! Die hei eifach kes Sportlechsverhaute, genau glich wie d baslerfans!!!!

I finge das langsam nüme luschtig, das artet de no einisch bodebös us!!! MI gsehts ja o i angerne Themene! Ha ja oscho über söregi gschribe!

greez 




____________________
Meine Knochen könnt ihr brechen, meinen Glauben nicht, mein Wille ist unantastbar!!
nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden Website dieses Mitglieds aufrufen
Dr' OberSimmetaler
Experte


Beiträge: 132
Ort: Zweisimmen



New PostErstellt: 22.11.05, 19:43  Betreff: Re: Türkä  drucken  weiterempfehlen

I schutte säuber u i findes normal das mi d' usländer wei abschtäche aber das was Türke hei bracht isch nid Fair. I tue o gärn chli provoziere aber nid ufene bösi art aber sie chöi eifach nid verliere. Mängisch verschtanis nid sie beschimpfe üs als Rassischte aber sie chöme u beschimpfe üs mit scheiss Bure. U weni no eine wär, wäri schtolz druf. Die Wält isch so verwirrend





nach oben
Benutzerprofil anzeigen Private Nachricht an dieses Mitglied senden
Sortierung ndern:  
Anfang   zurück   weiter   Ende
Seite 1 von 1
Gehe zu:   
Search

powered by carookee.com - eigenes profi-forum kostenlos