Forum motofun.ch
Motorrad, Pässe und Touren
Herzlich Willkommen
 
Sie sind nicht eingeloggt.
LoginLogin Kostenlos anmeldenKostenlos anmelden
BeiträgeBeiträge MembersMitglieder SucheSuche HilfeHilfe
VotesUmfragen FilesDateien CalendarKalender BookmarksBookmarks
Forum motofun.ch
1.347 Treffer gefunden
Suchdauer: 0,01 Sekunden
Forum motofun.ch Anfang   zurück   weiter   Ende
   Betreff   Autor   Datum 
No new posts Re: pension
Lieber Joachim, die beiden befahre ich wohl einzeln, das heisst, ich mache daraus zwei Touren, obwohl die beiden Pässe nahe beieinandser liegen. Mein Respekt vor "denen" ist gross. Zuerst nehme ich mir auf jeden Fall den Col du Lein vor.
Ryter Administrator 13.08.08, 14:50
No new posts Re: pension

Liebe Fritz
Jitz bini uf 98! Die zwe Schlimmschte fähle mir jitz no, da lani mir Zyt, aber mache tuenesi!

Äs isch: Dr Col du Lein u dr Col de la Croix de Coeur beid bi Martigny.

100 Pässe

Ryter Administrator 12.08.08, 18:48
No new posts Re: pension

Du siehst, lieber Fritz, alles in Ordnung! Fahre Morgen also in die Ostschweiz, mal sehen vie viele Pässe ich "erledigen" kann...

Ä liebe Gruess

Ryter Administrator 05.08.08, 22:45
No new posts Re: pension
Lieber Fritz
bin bei Passnummer 86 angelangt. Mir fehlen noch 12 Pässe in der Ostschweiz, - dann kommt das Dessert: Der Col du Lein und der Col de la Croix du Coeur bei Marthiny im Wallis. Das sind Pässe mehrheitlich nur als Pfad angelegt, die spare ich mir noch auf. Komme aber sicher auf dieses spezielle Abenteuer zurück.
Ryter Administrator 05.08.08, 09:18
No new posts Re: Holland
So jitz hani grad no öppis härebracht: Google-Map-Charte vo üsere Reis isch o online. Unde ar Site Holland 2008.
Ryter Administrator 03.07.08, 22:47
No new posts Re: Unser Lehrer

Hallo Roger
Du tröis Forummitglied. Wie ni mi füehle? Jitz wider besser, sit dr Pensionierig isch es ja scho ä Wuche här, das het mi brucht, gibini gärn zu. Äs isch gar nid so eifach nach über 35 Jahr los z' la, aber i schaffe das scho, ha viel Hobbys, schaffe no ir Lehrufsicht, mir wird nid längwilig wärde; - aber d' Schuel wird mer fähle. Das aber isch doch normal, süsch wäre ja wohl die letsche Jahr am falsche Ort gsi!
Jitz isch vorderhand als erschts Töfffahre agseit, vo mine 100 Päss woni wott fahre hani jitz afe 59 Stück, zudäm wotte i de no id Dolomite, du gesch i ha z' tüe!
Alls Guete Roger, wie geits em mami und em Nachwuchs, alls ir Ornig, hoffe scho; - bi däm Vatter!!
Ä liebe Gruess

Ryter Administrator 03.07.08, 19:36
No new posts Re: pension

Hallo Jungs
Danke für euer guete Wünsch! Bis jitz isch houptsächlich grümple u rumä agseit gsi. Ganze Wageladige!!

Am Mäntig hani churz 4 Päss gfahre: Klausen, Pragel, Ibergeregg u Zugerberg, jitz bini uf 59 vo 100, das fägt nach wie vor, gfreuemi uf die Nächste.

Ryter Administrator 03.07.08, 19:28
No new posts Re: Holland

So d' Reportage Holland 2008 isch online. chöit ga luege:

Pfad: Ausbildung -> Exkursionen -> Wochenexkursionen -> Holland 2008

Ryter Administrator 03.07.08, 19:25
No new posts Re: Unser Lehrer

Das isch jitz alls bekannt, tuenech morn orientiere.

Stimmt, morn hani mi letscht Schueltag, nach me als 35 Jahr...

Ryter Administrator 25.06.08, 20:49
No new posts Re: Holland
Gseh nüt!!
Ryter Administrator 23.06.08, 21:47
No new posts Re: Holland

So, da wären wir also wieder zurück aus Holland! Aus meiner Sicht war das eine tolle Woche! Ihr habt euch alle suppper benommen, dafür danke ich euch. (Ehrlich gesagt: Ich habe auch nichts Anderes von euch erwartet!)

Nach meiner Pensionierung am nächsten Donnerstag werde ich in der Homepage die Reportage machen. Hier mal für's Ertse 3 Bilder

Ryter Administrator 23.06.08, 14:52
No new posts Re: Holland???

Hallo Jungs

Es ist soweit, heute Abend starten wir zu unserer Hollandreise. Ich wünsche uns allen eine wunderschöne Reise.

Ryter Administrator 13.06.08, 12:22
No new posts Re: Wie man Baby's macht

Wie dä Papi? Uf jedefall isch das ä härzige Giel; - mues äs hübsches Mami ha, dass es so öppis Härzigs git...

Äm Mami nei allne drüni ä liebe Gruess

Ryter Administrator 06.06.08, 11:21
No new posts Qualifikationsverfahren Sanitär 2008
Qualifikationsverfahren Sanitär 2008

Unter Ausbildung -> QV -> Sanitär findet ihr eine ganz kleine Fotoreportage über das eben laufende Qualifikationsverfahren. Leider kann ich euch nicht Fotos zeigen auf denen die Arbeiten deutlich zu sehen sind; - das ist verboten!
Ryter Administrator 05.06.08, 18:08
No new posts Re: Wie man Baby's macht

Hallo Roger
Ganz herzliche Gratulation zum Stammhalter. Überbringe dem liebem Mami und dem jungen Erdenbürger einen lieben Gruss von mir und meiner Frau. Das ist mal eine schöne Nachricht hier im Forum!
Von Herzen euch dreien alles erdenklich Gute für die Zukunft.

Ryter Administrator 05.06.08, 18:04
No new posts Re: der admin hat geburi

Ganz herzlichen Dank für die Geburtstagsgrüsse und die guten Wünsche. Der 63-Geburtstag fällt ja fast mit meiner Pensionierung zusammen, ist also irgendwie anders...

Allne ä liebe Gruess 

Ryter Administrator 20.05.08, 19:53
No new posts Re: Ostere(Haas)
Das Oschtergschichtli isch zwar im falsche Tread glandet, het doch sicher nüt mit Software / Hardware z' tue, isch aber luschtig; - u trifft ja zue.

O i wünsche allne frohi Oschtere
Ryter Administrator 23.03.08, 14:21
No new posts Re: prozessor

Mini nöi Aalag chöit ihr hie ga luegä

PC-Anlage Ryter
 

Ryter Administrator 21.03.08, 17:17
No new posts Re: Autoprüfung

Hallo Fabian
Gratulation zur bestanden Autoprüfung! Müssen wir jetzt alle Angst haben?
Du weisst sehr gut, dass "man" leicht übermütig wird, und dann..
Ich will ja nicht moralen; - pass einfach auf dich auf und auch auf die anderrn auf.
Alles Gute bei deinen Fahrten. 

 

Ryter Administrator 17.03.08, 13:30
No new posts Re: Massarbeit

Hallo Sergio

Dä isch guet, ddä chunnt de uf jede Fall unter "Lustiges Sanitär". Danke. Hesch no me "Söttig?"

Ryter Administrator 02.03.08, 13:36
No new posts Re: GIBT ohni Hermann
Lieber Fritze, aber fang jetzt deswegen nicht etwa mit Spanischunterricht an, gäll...
Ryter Administrator 25.02.08, 20:32
No new posts Re: Geburi

Liebe Michael

Ganz herzlichi Gratulation zu dim Geburtstag; - scho 18! Dä mit em Outofahre isch sicher ir hütige Zyt richtig u fasch zwingend; - dä vom d' Stasse usichermache mit em Töff scho weniger... Aber du meinesch nid so. Ä schöni Maschine hesch du da.

Eifach ufpasse, deffensiv fahre! Alles Gueti

Ryter Administrator 21.02.08, 21:08
No new posts Re: Frühling
I gfröiemi o, ganz ehrlich, o wemer d' Zuekunft ohni Schuel no chli spanisch wird vorcho. Wenn i d' Gsundheit darf ha, möchti so viel wie möglich ga Töfffahre. Ke Ahnig wie lang i die schwäri Maschine no cha fahre; - also usnütze!
Ryter Administrator 20.02.08, 19:35
No new posts Re: !!!Grusig!!!
Mis schlimmschte Erläbnis i dere Hinsicht? Woni Servicedienscht ha gha für d' Stadt Bärn, hani imene Chäller bim Putzstück äs tots chlis Bebeli usegnoh. Polizei la cho, usw. isch nid schön gsi. Eigentlich nüfd extrem dräckigs, - aber ha fasch ä Schock übercho.
Ryter Administrator 20.02.08, 18:47
No new posts Re: Für die Sanitärmonteure - Heimwerker oder Profi?

Hallo Bartl

Filmli zu Beginn der Unterrichtsstunde gezeigt, wir haben uns köstlich umusiert.

Ä liebe Gruess

Ryter Administrator 12.02.08, 10:11
No new posts Re: Revolutionäres Zubehör
... das ist nicht nur revolutionär, lieber Barttl!
Ryter Administrator 08.01.08, 21:19
No new posts Re: Amoklauf angedroht - Thuner Berufsschule geschlossen

An alle Lernenden der GIB Thun
Ja, in welcher Welt befinden wir uns eigentlich? Es stimmt, unsere Schule musste wegen dieser Drohung geschlossen werden. Die Polizei nimmt diese Amok-Drohung sehr ernst; - stellt euch vor sie wird nicht ernst genommen - und dann passiert "Was"! In Zusammenarbeit mit den Schulleitungen der beiden Schulen hat die Polizei entschieden auf keinen Fall ein Risiko einzugehen.

Ich hänge diesem Beitrag die offizielle Stellungnahme der Schule und der Polizei an. 

Unter diesem Link könnt ihr ein Bild der Amok-Drohung sehen. (Webseite Kantonspolizei)
Amok-Drohung

Der Schulbetrieb wird erst nach den Weihnachtsferien wieder aufgenommen.
(Weihnachtsferien bis Sonntag 06.01.2008)

Ryter Administrator 18.12.07, 22:01
No new posts Re: ufgabe

Ja liebe Fritz,
I ha weder ds Lehrmittel no d Schablone gmacht, da chan i nüt drfür. Chasch mir sicher für Viles d Schuld gä, aber da nid. Aber pass uf, vili Symbol macht me mit kombiniere. Mir luege das a.

Ryter Administrator 17.12.07, 21:01
No new posts Re: WAFFEN ZU HAUSE
Gueti Darstellig diner Sicht, Roger, danke für dä Bitrag!
Ryter Administrator 10.12.07, 20:31
No new posts Re: WAFFEN ZU HAUSE

Hallo zäme, bi hie ir Schuel, obschon Sunntig isch,(grr). Gseh dä Bitrag: Mi meinig isch glich wie die vom mim Fründ us Dütschland.

I ha mis Sturmgwehr dermasse vili km uf em Buggel gha u mit umegschleift, das ig das Chlepfschit o nach em Militärdienscht ha welle bhalte. Drzu het me muesse so gloube ni no swüsse - di 3 letztesch Obligatorische u 3 Fäldschiesse chönne vorwise. 

Ds Sturmgwehr isch uf Einzelschuss plombiert worde, Seriefür isch also gsperrt. I ha geng gmeint i sigi ke Militärchopf, aber uf mis Gwehr bi ig stol gsi, das gibeni nid häre.
Nöierdings git me jitz ja d Munition nüme hei, das isch wahrschinlich richtig. Psychologisch ghört aber ds Gwehr zumene Schwizersoldat, - da derzu standi.

Wenn eine wott, cha jede - o we d Sturmgwehr im Züghus si - da bini überzügt äs Gweht uftribe u drmit leider Unheil arichte, d  USA lö la grüesse.

Munition im Züghus, ds Gwehr dahei.

Ryter Administrator 09.12.07, 14:24
 
 
60 von 1.347 Ergebnisse Anfang   zurück   weiter   Ende
Search

powered by carookee.com - eigenes profi-forum kostenlos